8,4

33 reviews over Camping Les Ochay in het Nederlands

Heerlijke kleine camping.

Annet, 4-8-2017

Gemoedelijke en mooi gelegen camping. Mooie plaatsen aan het water. Kanoverhuur.

Prettige beheerders.

Sanitair gebouw is klein maar voldoet prima.

De wandelroutes in de omgeving zijn bijzonder slecht gemarkeerd. Zonder kaart niet goed te doen. Zelfs de kaart klopt niet overal even goed.

Gereisd met partner in juli 2017

volgende keer beter...

jiniwe, 8-6-2017

Mooi onderhouden camping in een mooie omgeving. Nieuw sanitair waarvan de douches het na het drukke hemelvaartweekend deels lieten afweten waardoor je soms moest aanschuiven. Vriendelijke eigenaars. Mogelijk gebruik van vuurkorven wat gezelligheid op de camping vergroot. Waar ik wel mijn vragen bij stelde tijdens het hemelvaartweekend was het kamperen van personen op plaatsen die hiervoor niet diende. Ik begrijp dat economische motieven hier mogelijk meespelen maar moeten de kampeerders dan niet inboeten op de kwaliteit voor mogelijke "overbezetting"? Er werd mij een campingplaats van een goede vijf meter breed toegewezen. Met caravan en tent was dit te smal. Hierdoor gaf mij dit stress gedurende het drukke hemelvaartweekend en zorgde dit voor versnelde terugkeer naar huis. Vond dit een spijtig voorval maar mits een betere plaats wil ik zeker terugkomen.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig!

Mark en Marleen, 29-5-2017

De camping ligt mooi, is rustig met nieuw en schoon sanitair. De beheerders zijn gastvrij en heel behulpzaam. Zij hebben ons geholpen met een driedaagse kanotrektocht op de semois en ons van een uitstekende kano voorzien. Klasse!
Gereisd met partner in mei 2017

Een prachtig plekje

Lennart van der velden, 10-1-2017

Camping les ochay is een heerlijke camping,

Je kan er heerlijk zwemmen en rustig in de zon liggen.

Het is heerlijk om er elk jaar weer te zijn,

De mensen zijn aardig en Erik en Diana zijn zeer gast vrij.

Het is heerlijk om er te fietsen te lopen en te rijden door de omgeving. Het is een prachtig plekje, het kyakken is ook heel leuk er zijn prachtige routes die je kunt varen.

Dit is een camping waarvan je zegt:" het is eenvoudig maar perfect".

Gereisd met vrienden in januari 2017

Een fijne camping

Marit, 3-9-2016

Het is een kleine camping. De helft op het "vaste land" de andere helft van de plaatsen op een eilandje. Die plaatsen hebben wel weinig schaduw. Het zijn verder allemaal ruime plaatsen. Het stel dat de camping runt heeft het goed voor elkaar en laat zich niet gek maken. Kinderen en volwassenen worden netjes aangesproken. Als ze teveel lawaai maken. Goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving. Vanaf de camping kan je de hond goed uitlaten. Sanitair is wat verouder en vooral kleinere kinderen laten het niet altijd even netjes achter helaas. Douchen met muntjes is niet meer van deze tijd. Ik begrijp dat het sanitair vernieuwd wordt. Broodjes te bestellen op de camping en er is ook een klein winkeltje. Zeker een campng om terug te komen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Wat heerlijk!

Kaatje, 30-8-2016

Bij toeval met zijn tweetjes op deze camping terecht gekomen. En wat was het heerlijk! Voor wie echt van kamperen houdt... Tentje aan de rivier, naar het bos om hout te halen en 's avonds BBQ'en en fikkie stoken in de vuurkorf. We hadden weinig bij ons, en het was super om een picknick-bank en vuurkorf bij de tent te hebben, koude bubbels, koude biertjes en verse broodjes te kunnen halen bij de receptie en je koelelementen in de vriezer te mogen leggen. En op de door de door Erik en Diana ter beschikking gestelde kano's, luchtbedden en autobanden het riviertje af te drijven. Heel hartelijk, heel vriendelijk, heel fijn. Enige minpuntje was het sanitair (niet echt modern en werd naar mijn mening onvoldoende schoongemaakt) maar we begrepen dat daar aan gewerkt gaat worden. Wij komen terug mét de kinderen een volgende keer!
Gereisd met partner in augustus 2016

Super leuke camping

Fam. Meijvogel, 5-10-2015

Echt kamperen, ruime plekken, direct aan rivier helemaal mooi je kan daar mooi je hangmat tussen de bomen hangen. Wij hebben heerlijk 2 weken genoten met ons gezin. Zwemmen, kreeftjes vangen, kampvuur elke avond, mooie wandelingen en een paradijs voor de geoefende mountainbikers. Veel mooie technische trails na wat zoekwerk gevonden in buurt van camping. Ook leuk om te doen is afzakken in een bootje of op luchtbed op de rivier bocht om en de 15 meter terug lopen. Wij komen zeker terug.
Gereisd familie in juli 2015

Heerlijke relaxte dagen in een gemoedelijke sfeer

Rogier, Ivonne, Bibi en Timon, 8-8-2015

Onderweg naar de Vendee in Frankrijk twee nachten op deze camping gekampeerd met caravan en twee kids (11 en14). We hadden wel langer willen blijven. Het was gezellig, vriendelijk, gemoedelijk, kortom een goed begin van onze reis. Onze kinderen hadden al snel Nederlandse en Belgische vriendjes gemaakt en gingen daar mee voetballen, vissen en in de rivier zwemmen. Er liggen autobinnenbanden en daarmee kun je je een heel stuk van de rivier laten afzakken. Het water zonder stroming en ondiep dus ook voor jongere kinderen goed toegankelijk. Onze kinderen vonden het jammer om weg te gaan en willen zeker nog een keer terug!
Gereisd familie in juli 2015

Heerlijke camping

Ingrid, 5-6-2015

Met 2 gezinnen een heerlijke week doorgebracht op het eiland van deze camping , vuur bij de tent , wandelroutes in de omgeving ( spannend is de route door de oude spoortunnel ,wel een lampje meenemen) sanitair voldoet prima, gewoon een leuke camping voor een goede prijs met heerlijke vrijheid voor de kinderen , voor de oudere jeugd wifi !
Gereisd met vrienden in mei 2015

Mooie ligging,matig sanitair

e. de Bruyn, 2-8-2014

Positief: camping met zeer mooie ligging, kanoën de rivier af is een aanrader, zeer behulpzame eigenaren, mogelijkheid tot houtvuur stoken.

Minpunten: er zijn te weinig toiletten en niet schoon tijdens hoogseizoen, geen campingstilte na 22.00 uur, buren die tot 24.00 uur luidruchtig praten, rook en roetoverlast.

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ochay in Mortehan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ochay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Ochay scoort een 8.37 uit 10 op basis van 34 reviews.