Vakantiehuis Le Barbazan (gesloten)

Vakantiehuis Le Barbazan (gesloten)
Le Barbazan (gesloten)
9,3

6 reviews over Vakantiehuis Le Barbazan (gesloten) in het Nederlands

Rust en warmte in de natuur!

Fleur van Osch, 13-2-2017

Het is een kleinschalige chateau-camping, gerund door een warme en zeer behulpzame Nederlandse familie met prachtige luxe uitgeruste safaritenten. Mijn dochters (5 en 7) zijn gek op paarden en zij hebben hun hart hier op kunnen halen. Natalie en haar oudste dochter hebben hele goede paardrijlessen gegeven; de kinderen hebben veel geleerd! Daarnaast vond ik de gezelligheid van de gezamenlijke bbq en de pizza-avond hartverwarmend. Veel dieren op het erf, dus leuk voor de kinderen en ook een mooi zwembad. De omgeving is ook prachtig en het is niet ver rijden van Nederland! Ik ben niet zo van het nog een keer terug komen op dezelfde plek, want er zijn zoveel mooie plekken...maar bij Paul en Natalie en hun lieve kinderen komen wij heel graag weer terug. Zeker ook voor de heerlijke hottub en de rust van de natuur daar!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

romantisch idyllisch

familie, 20-9-2016

De kinderen( 8 en 10 jaar) wilde zelfs na bijna twee weken niet terug naar huis, dat zegt genoeg denk ik.... Voor papa en mama is het ook geweldig, want wat is er fijner, nadat de kinderen op bed liggen, om samen onder de sterrenhemel in een prachtige natuurlijke omgeving, in een warme hottube te zitten...

De lodge tenten zijn van alle gemakken voorzien, hemelbed, elektriciteit, badkamer en zijn romantisch ingericht met kussentjes, kaarsen, windlichten en houtkachel met oven! een dikke tien voor familie verstappen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Verbazingwekkend leuk

Robert Corijn, 26-8-2016

Luxe kamperen, echt in de natuur. Houtgestookte hottub bij je tent, zelf koken op een houtkachel, fijne badkamer en bedden in je tent, betaalbare paardrijles op de camping, wilde bevers en reeën en ijsvogels op het campingterrein gezien. Zeer gastvrije eigenaren die gezellig en ongedwongen elke week een leuke pizza-avond aanbieden (zelf pizza versieren), en een leuke BBQ-avond en een rosbief-avond. Nederlandse eigenaar is architect en heeft tent zelf ontworpen. Super. Genoeg te doen: kanoën, wandelroutes vanaf de camping, mountainbiken, leuke stadjes als Durbuy. Echt een aanrader. Eerste keer dat ik een review schrijf, maar ik vond dat dit mooie plekje het verdiende.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super gastvrij!

Familie Jansen, 23-7-2016

Super gastvrij, niets is te veel!

Prachtige landelijk ingerichte verblijven.

Heerlijke pizza en bbq avonden.

Zwembad, riviertje om te spelen, paardrijden etc etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Waanzinnige plek voor kinderen & paardrijders

Marco, 29-4-2013

Stal Barbazan is een heerlijke plek om volledig te ontspannen en op maar 3 uurtjes van de Randstad. Je vind in Natalie en Paul o.a. een leuke gesprekspartner, een goede paardrijdinstructrice, een gezellige herbergier en goede koks.

Wij zijn hier al 3 keer geweest en ook deze mei vakantie 2013 zijn wij hier weer te vinden. Onze kinderen (nu 5, 8 en 10 jaar) vermaken zich hier uitstekend en zijn aan het aftellen wanneer we weer gaan.

De tenten zijn ruim en comfortabel en t.o.v. andere Betere Boeren Bedden heeft Paul ze over een heel groot terrein verdeeld, met verschillende terrassen waardoor je veel privacy hebt.

De sfeer is heel ongedwongen en als je geen zin hebt om te koken dan mag je meestal wel aanschuiven bij Paul en Natalie en hun kinders op het terras van het Jachthuis.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Ontzettend leuk

philip van poecke, 7-5-2012

Geweldige ligging, super tent. Helemaal terug naar de essentie in de tent van het betere boeren bed. Zelf vuurtje stoken, maar wel hele goede bedden in de tent. Paul en nathalie zijn heel aardig en behulpzaam, we hebben echt een super vakantie gehad.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Barbazan (gesloten) in Mormont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Barbazan (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Barbazan (gesloten) scoort een 9.29 uit 10 op basis van 6 reviews.