4,7

Onvoldoende

2 reviews over Camping Le Passage in het Nederlands

heel goed

lazariella, 18-11-2016

vind van de camping le passage dat alles heel goed is vriendelijke mensen allemaal Vlamingen iedereen helpt waar men kan zoals de uitbaters mag je veel vragen stellen wij ammuseren ons dat is het voornaamste
Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Marc, 24-7-2015

Camping gelegen langsheen een drukke weg, hetgeen storend werkt. Sanitair enkel toegankelijk langs steile trap en te gebruiken met te dure jetons. Toilet op camping zelf in plastieken toiletcabine (niet gepoetst - spinnenwebben)

Campinguitbaatster doet dit zonder passie en zonder hart en ziel, hetgeen zich uitstraalt op de volledige camping en sfeer. Is misschien ook de reden waarom we er als enige trekker stonden. Wij hebben al heel veel campings (meer dan 200) aangedaan, maar deze staat voorlopig volledig achteraan (en ik vermoed dat dat nog wel even zo zal blijven).

Gereisd familie in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Passage in Marcourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Passage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Passage scoort een 4.73 uit 10 op basis van 2 reviews.