9,1

Uitstekend

9 reviews over Vakantiehuis Le Marcourt in het Nederlands

voor ons was het super!!

eyckens, 24-11-2009

Marcourt is zeker een aanrader....

voor ons is alles naar wens verlopen en we hebben 2 zeer leuke dagen gehad met de familie.Ook de consierge was een zeer vriendelijke man!

Dus aan de Fam.Kerstens...DOE ZO VERDER!!!

Groetjes

Fam.Eyckens uit Turnhout.

Gereisd familie in september 2009

Zeer geslaagd vakantiehuis

Patrick Arkesteyn, 25-10-2009

Dit is de tweede keer dat we in dit vakantiehuis verbleven, en net als de eerste keer hebben we geen enkel negatieve opmerking te melden.

Mooi gelegen, vlakbij allerlei wandel- en mountainbike routes, ruim genoeg en zeer goeie prijs/kwaliteitsverhouding.

Een zekere aanrader !

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Super geslaagd weekend gehad!

Mertens Heidi, 20-5-2009

Wij zijn met een bende van 30 (groot en klein) naar Le Marcourt geweest.

Het verblijf was dik in orde, proper, ruim en goed gelegen. De mannen onder ons hadden hun koersfietsen meegenomen en ook daarvoor was zowel de omgeving als het huis perfect. Een garage om de fietsen te plaatsen, extra douches, ...

Het was de eerste keer dat we dit deden met deze groep en voor iedereen als super geslaagd ervaren. Zowel gezelschap als verblijf dus dik in orde!

Gereisd met vrienden in mei 2009

zalig

kris nuytemans, 17-5-2009

Le marcourt is een mooie verblijfplaats voor familie en/of vrienden, ruim en verzorgd. Mooie ligging naast de Ourthe.
Gereisd met partner in mei 2009

Zeer mooi vakantiehuis!!

Fam.Michielsen, 10-5-2009

Wij hebben een zeer aangename periode gehad in dit vakantiehuis , mooie omgeving met vele bezienswaardigheden in de onmiddelijke nabijheid.

Ideale verblijfsplaats voor familie's , verenigingen, sportgroepen enz...

Dit was zeker voor herhaling vatbaar , hopelijk tot ziens!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

zeker een aanrader

fam verboven, 21-4-2009

zeer rustige omgeving

mooi hotel met alles er op en er aan

mooie tuin

prachtige douches en kamers

zowel voor jong en oud een absolute aanrader

zeer prijsvriendelijk

Gereisd met vrienden in januari 2009

Mooi vakantiehuis met mooie omgeving

Jan Van Kalster, 7-4-2009

Wij zijn hier met onze vriendengroep (volwassenen en kinderen) geweest en vonden dit huis perfect voor ons. Deze vakantiewoning is zodanig ingericht dat er voor iedereen iets is (grote tuin, biljart, bar, ...). Ook de wandelingen naast de Ourthe en vlakbij La Roche waren voor ons zeer aangenaam. Het was echt gemakkellijk om onze fietsen onmiddellijk te kunnen afspoelen en veilig binnen te zetten. De nieuwe douches in de kelder waren ook heel gemakkelijk omdat we dan niet met onze vuile mountainbike kledij naar boven hoefden. Wji overwegen om hier nog wel eens naartoe te gaan.
Gereisd met vrienden in april 2009

zeer uitzonderlijk goede aanbieding!

emiel blommaert, 13-3-2009

ik vind vakantiehuis le marcourt een echte aanrader!

in deze crisistijd is het interessant om vakantie in eigen land door te brengen

de prijs die men hier vraagt is uitzonderlijk schappelijk voor wat men krijgt: rust, stilte, ruimte, service

Gereisd met vrienden in februari 2009

T Springer-Wennekers, 15-7-2007

Alles was prima in orde. We hebben zeer fijne dagen beleeft is een prima onderhouden onderkomen.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Marcourt in Marcourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Marcourt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Marcourt scoort een 9.11 uit 10 op basis van 9 reviews.