Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis La Bluette in het Nederlands

Moderne en gezellige vakantiewoning

Pedro, 23-2-2009

Deze vakantiewoning is van alle comfort voorzien. Heel gezellig ingericht en meer dan voldoende huisraad aanwezig. In de directe omgeving is er wel niet veel te beleven.
Gereisd familie in februari 2009

Super vakantiewoning

S. van Overveld, 5-1-2009

Wij zijn net terug van een weekje vakantie in deze woning en ik kan alleen maar zeggen, wat een geweldige vakantiewoning. De eigenaresse is zeer gastvrij. Bij aankomst brandde het haardvuur en het hele huis was in kerstsfeer gebracht, inclusief kerstboom. Ik heb nog nooit een vakantiewoning zo schoon aangetroffen. Voor kinderen is alles aanwezig, kinderstoel, box, bedje zelfs een stekkerlampje. De tuin is volledig omheind. Enig minpuntje is de trap om bij het terras van het huis te komen. Voor hele kleintjes is dit wat minder.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in december 2008

Super vakantiehuis

S. van Overveld, 5-1-2009

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Bluette in Manhay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Bluette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Bluette scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.