1 review over Vakantiehuis Les Mésanges in het Nederlands

kasteeltje

Sandra, 16-8-2009

Wij zijn 7 augustus een week hier geweest. Het huis is net een kasteeltje; het huis heeft van die staldeuren en overal nisjes. Het meubilair is oude stijl. In elk kastje laatje ligt wel iets (ideale ontdektocht voor de kinderen. Kamers zijn zeer groot, de tuin is een groot grasveld. Bij aankomst was de eigenaar er niet, maar de deur was open en de sleutels lagen binnen (was handig als we dat vantevoren geweten hadden!). In de buurt is er heel veel te doen (in het huis is een mandje met folders daarover aanwezig). We hebben hier een prima tijd gehad!
Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Mésanges in Lavacherie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Mésanges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Mésanges scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.