Vakantiehuis La Sabotière **

Matig

3 reviews over Vakantiehuis La Sabotière in het Nederlands

Basic, maar niets meer

Koen, 11-5-2009

Voorbije weekend met de schoonfamilie een weekendje Sabotière gedaan.

Eerste indruk was matig, alles was redelijk in orde, maar afwerking was toch niet echt hoog (OSB plaat als vloer boven, stapelbedden die aan vervanging toe zijn, deuren en douchen waar wel een knop ontbreekt, allemaal oude meubels, ...). Ook hing er zoals hier al gemeld in de keuken een mazoutgeur, maar 's avonds toen de wind ging liggen en de verwarming draaide, was dit weg.

Enkele matrassen zijn dringend aan vervanging toe, net zoals enkele meubels. Afrekening nog niet gehad, dus daar kan ik niets over zeggen.

Omgeving is zeer rustig en typisch Ardens te noemen en Tenneville (bakker, frituur, winkel) ligt niet te veraf.

Samengevat: het huis is een basis huis om er een weekendje door te brengen met een groep, maar voor deze prijs vind je wel huizen die beter en mooier afgewerkt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Christel, 24-9-2007

Prachtig huisje ! Geweldige ligging.

We hebben hier in september 2007 een weekend doorgebracht met 13 personen ; er was meer dan voldoende ruimte en het huis was zeer gerieflijk.

De verrekening van de bijkomende kosten verliep zeer vlot en alles viel enorm goed mee.

Een minpuntje was misschien de iets minder goede isolatie (geluid !) ; als je beneden in de living zit te praten, kunnen vroege slapers daar last van hebben.

Maar voor de rest : dik in orde !

(ik begrijp de negatieve reactie die ik hierover las -en die wel even mijn argwaan wekte- helemaal niet !)

Gereisd met vrienden in september 2007

Dumoulin Bert, 6-1-2007

In het huis hangt een doordringende geur van mazout. De geur is niet weg te krijgen.

De foto's te vinden op internet zijn prachtig. Doch de bovenverdiepingen zijn onafgewerkt en hebben OSB-plaat als vloer.

Alle meubels zijn versleten. Niet goed genoeg voor de kringloopwinkel.

De slaapkamer op de tweede verdieping, zijnde 6 eenpersoonsbedden, is slecht.

Er is geen goed bed te vinden om in te slapen.

De afrekening van de energie is duur... 190 EURO/week..

Op de website wewewe.tribois.be , van de eigenaar ene Marc Desset, staat te lezen dat er een sauna is.

Deze is er NIET.

Wanneer wij deze klachten aan de eigenaar mededelen wordt de verbinding verbroken. Daarna neemt hij simpelweg zijn GSM niet op.

Een oplichter dus...

Deze bedenking/ervaring wou ik u toch even geven. Het is misschien belangrijk voor mensen die deze gite willen boeken.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Sabotière in Laneuville-au-Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Sabotière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Sabotière scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.