Bed and Breakfast Villa Le Monde

9,4

65 reviews over Bed and Breakfast Villa Le Monde in het Nederlands

Prima B&B en zeer gastvrij

Ernest, 13-7-2017

Eigenaren waren heel gastvrij. Alleen de douche in de zolderkamer was wat behelpen als je 1,92 lang bent. Verder prima slaapkamer. Mtb arrangement was goed verzorgt, inclusief lunchpakket. Verder prima uitval basis voor de mountainbike routes in La Roche.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch verblijf gehad, dikke aanrader

jimmy en familie, 6-7-2017

Voor de 2de keer hier geweest en terug een zeer goed ontvangst en verblijf gehad , alles was perfect verzorgd.

Goede kamers met eigen badkamer.

Uitgebreid en heerlijke ontbijt en zeer lekker avondeten , Ook ligging is uitstekend en op loopafstand van het centrum La Roche

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Voor herhaling vatbaar!

Iris, 30-5-2017

Zeer warme ontvangst door Caroline en Patrick die altijd voor iedereen klaar staan en je het gevoel geven dat je zeer welkom bent. Tijdens de 4 dagen dat wij er waren heeft het ons aan niets ontbroken: van het uitgebreide en heerlijke ontbijt, het lunchpakket dat we meekregen toen we gingen fietsen tot aan het heerlijke avondeten, alles was perfect verzorgd! We hadden een prima kamer: leuk ingericht en schoon. Echt een aanrader deze B&B!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Erwin, 29-5-2017

We (3 fietsers) hebben een weekend doorgebracht bij Caroline en Patrick. We hebben genoten van de mooie liggen, de kookkunsten van Caroline en de geweldige service. We hadden de kamers op de bovenste verdieping. Het was wel warm op zolder maar desondanks hebben we genoten van een top weekend!
    Gereisd met vrienden in mei 2017

fantastisch

William Plug, 7-12-2016

in augustus hier geweest voor de trial de fantome.

Buiten de mooie omgeving kan ik me zelden een plek voorstellen waar je zo vriendelijk ontvangen wordt.

De gastvrouw die overigens een geweldige vlaamse stoofpot maakt (Aanrader) en de gastheer hebben ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak.

Wij hebben hier een weekend gezeten en genoten van het heerlijke ontbijt een goede kamer en de gastvrijheid.

Ook voor onze kleine meiden was er rekening gehouden met eten en genoeg te doen qua spelletjes en speelgoed al gingen ze toch het liefst naar het fontijntje op het plein.

Wij komen hier zeker nog naar terug omdat een weekeind eigenlijk te kort was om het geheel te bewonderen.

Nogmaals dank!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk verblijf!!

Christine, 15-9-2016

Een geweldig ontvangst van Caroline en Patrick. Alles netjes in de kamer. Ook het ontbijt is heerlijk met alles erop en eraan. Wil je 's avonds gewoon daar iets eten, een dikke aanrader. Heel lekker en meer dan voldoende, vers klaargemaakt eten.

Rustig gelegen en toch in de directe omgeving van het centrum, wandelingen en bezienswaardigheden. Vanuit de B&B prachtig uitzicht op het kasteel!!

Er wordt echt alles voor je gedaan, probleem of vraag, ze staan altijd klaar.. Dank u wel en zeker tot ziens

Verbleef September, 2016

Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed Bed & Breakfast!

Marloes, 29-8-2016

Pluspunten: Geweldige ligging. Zeer persoonlijk en goed ontbijt (een blad vol lekkere dingen op je tafel en een mandje brood. Erg leuk en lekker!)

Persoonlijke aandacht door Caroline als zeer positief ervaren.

Minpunten: de zolderkamer is in de zomer erg warm en laag voor lange mensen.

Wij roken de (heel lieve) hond door het hele huis.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Echt goed

Dick, 28-8-2016

Caroline, maar ook Patrick en Vicky hebben hart voor de gast. Ligging is super. Wij waren met 6 46+ fietsers. Wij komen op zeker weer terug.
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een aanrader

Hilde vansevenant, 5-7-2016

Een B&B waar honden zeer welkom zijn
    Gereisd met partner in juli 2016

We hebben een zeer goed verblijf gehad

jimmy_VDBROELE, 1-7-2016

Zeer vriendelijke eigenaars en behulpzaam , alles perfect in orde
    Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Le Monde bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Le Monde in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Le Monde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Le Monde scoort een 9.39 uit 10 op basis van 65 reviews.