Hotel Moderne *

Hotel Moderne *
7,7

3 reviews over Hotel Moderne in het Nederlands

verschillende jaren ons vakantie doorgebracht

Watthy-Van Loo Nieuwpoort, 17-10-2009

Jaren naeen hebben wij ons vakantie van herfstverlof doorgebracht in het hotel. Altijd goed ontvangen geweest door vader en zoon

Geen problemen met onze hond

Gereisd familie in oktober 2009

Fantastisch hotel, terug in de tijd

Erwin de Rooy, 26-4-2009

Ben in dit hotel al meerdere keren geweest. Iedere keer is nog een geweldige ervaring geweest. Het eten is gewoon wat de pot schaft. Laat je verrassen! De ene dag eet je gehaktbal maar de andere dag eet je reerug. Eigenaar is geweldig. Het is inderdaad verouderd maar dat is nu ook het mooie. Je gaat gewoon 30 jaar terug in de tijd. Heerlijk. Absolute aanrader.
Gereisd met partner in mei 2007

caatje, 24-5-2008

Hotel Moderne,

In 1965 was dit super modern, er is niets veranderd. Alles is daar,formica tafel en stoelen, zelfs de tafel-rol-veger behoord bij de inboedel.Heel retro of vintage heet dat nu. Het hotel ligt aan de hoofdstraat van LaRoche,prima hotel als uitvalsbasis.Onze hotelkamer was niet groot,voorzien van een zitbad.

Ontbijt is erg simpel. De rivier de Ourthe ligt even verderop waar je lekker kunt vissen.Tijdens de kasteelfeesten is er s'avonds een mooi schouwspel op de berg in het dorp.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moderne in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moderne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moderne scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.