Camping L'Ourthe

Camping L'Ourthe
7,9

241 reviews over Camping L'Ourthe in het Nederlands

Een goede en mooie vakantie gehad

Fam vos, 17-8-2017

Goede camping

Goede sanitaire

Vriendelijke eigenaars

Mooie ligging

Eddy robinne, 15-8-2017

Wij hebben een super weekend gehad.het sanitair is heel netjes.wij vinden het leuk dat je altijd een grapje klaar hebt als we jou zagen en vooral als we een wandeling of uitstap wilde doen gaf je prima uitleg.jullie moeten zo verder doen en wij komen zeker nog terug.groetjes de families uit landen.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Redelijke camping

Rynate, 15-8-2017

De camping is groot met veel sta- caravans.. de tent plekken aan de ourthe zijn prima.. beetje jammer dat de auto's naast de tent moeten staan. Hierdoor wordt het wat vol.

Sanitairgebouw is verouderd en de douches gaan om 22:00 op slot! Schoonmaak liet te wensen over s' morgens vroeg werd er schoongemaakt en de rest van de dag niet meer.

Er was 1 plekje op de hele camping om je afwas te doen met warm water. En dat voor 50 cent. Daar krijg je heel veel water voor. Veel te veel voor de afwas. Dat zou voor minder geld kunnen en minder water.

Op veel plekken hangen briefjes wat wel en niet mag op welke plek. Dat zou wat minder kunnen.

Omgeving en loopafstand naar la-Roche is prima te doen, mooi groen en leuk plaatsje.

Een fantastisch oord

Desmet serge, 15-8-2017

Een heel gemoedelijke en leuke sfeer ideaal voor de kids aangename uitbaters
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch zo als al jaren het geval is

Ed en Annelies Remmig, 14-8-2017

Gezellige familie camping waar voor jong en oud veel wordt georganiseerd en waar Helia en Patrick gastvrouw en gastheer zijn. Ze werken van s'morgens vroeg tot s'avonds laat om iedereen tevreden te stellen en tonen daarin ook volop hun belangstelling. Helaas zijn er altijd weer gasten die de boel vervuilen of slopen, dit is moeilijk om tegen op te werken.Zoals overal is het heel normaal dat er regels zijn, helaas zijn er soms gasten die vinden dat deze niet voor hen gelden. Het sanitair is wat verouderd maar wordt wel meerdere keren per dag goed onderhouden. Er is een leuke kinder speel corner voor de kleintjes met een gezellig terras en een bescheiden winkeltje waar ook brood bestelt kan worden. Op loop afstand ligt het gezellige toeristische dorpje La Roche.

Wederom een grote pluim voor Helia en Patrick

Gereisd met partner in juli 2017

Verouderd en je betaalt voor alles extra

Wibo van der heide, 14-8-2017

Wij verbleven vier nachten op deze camping. Het verblijf is ons niet goed bevallen. We kregen een modderig plekje op een hoekje omdat ze onze reservering niet goed verwerkt was. 'de schuld van het hoofdkantoor' zei Patrick. Het sanitair is onvoldoende, we zijn meestal in restaurants naar 't toilet gegaan, niet op de camping. Let op de receptie is niet altijd open, wij moesten wachten bij aankomst in de middag. Je kunt voor 08:00 uur niet de camping af omdat de slagbomen op slot zitten. Voor warm water bij de afwas betaal je 50 cent, voor WiFi €2 per 24 uur, voor de douche met een pasje, restant krijg je niet terug, voor een verplichte vuilniszak €1,50. Deze camping is niet van deze tijd. Tel daarbij op een verouderde stad met leegstand in 't centrum van La Roche.. Wij zoeken volgende keer een fijnere plek in de Ardennen.
Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping in een mooie omgeving

M.Jansen, 5-8-2017

Kom nu voor de derde jaar op deze camping. Is echt een aanrader. Camping is goed onderhouden,en wasgelegenheden zijn schoon. Ook in het winkeltje is voldoende te verkrijgen. Verder worden er regelmatig activiteiten georganiseerd voor zowel jongeren en ouderen. Ook even een compliment voor de vriendelijke uitbaters Patrick en Helia. Voor de derde jaar op rij hebben ze voor mij een caravan gereserveerd. Top.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Fijne camping, super klantvriendelijke beheerdersr

Dayenne, 5-8-2017

Als je op de camping aankomt wordt je vriendelijk ontvangen door de camping beheerders Patrick & Helia.

Wij komen al jaren op deze camping en blijven komen. Patrick en Helia staan altijd voor je klaar en zijn nooit verlegen om een praatje.

Het sanitair kan misschien wat moderner maar het is wel altijd schoon, Helia staat altijd vroeg op om samen met een schoonmaakster het sanitair te reinigen, dit wordt zelfs meerdere malen per dag gedaan.

Patrick rijd regelmatig op de fiets rond om te kijken of ieder vakantie van de gasten naar wens verloopt.

De camping ligt niet ver van t dorp af en deze heeft een gezellige sfeer.

Er is altijd wat te doen op zowel de camping als in het dorp, van feestavonden tot bingo.

Tot over een jaar, we kunnen niet wachten!

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

casteleyn, 29-7-2017

kleine leuke familiecamping , leuke tijd gehad met ons gezin en vrienden .

leuk terras, speeltuintje voor de kinderen zeer kindvriendelijk .sanitair wat verouderd maar proper onderhouden .tof winkeltje waar van alles en nog wat aanwezig is.

prijs kwaliteit 10/10 .

SUPER TOFFE VRIENDELIJKE UITBATERS PATRICK EN HELIA 10/10

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk genieten van gezin en natuur

Maaike en alain, 28-7-2017

Wij hebben in juli een weekje geboekt bij deze heerlijke camping direct aan de ourthe. Mijn dochtertje was elke dag te vinden in het heerlijke water van deze rivier waar onze tent direct aan stond. En volgens haar kan daar geen zwembad tegenop. Kinderen laat je nooit onbeheerd in water spelen zeker niet als ze nog niet kunnen zwemmen maar daar het water zo laag was kon ze heerlijk vrijuit spelen en van de stroming had ze geen last. Na 10 uur was alles netjes stil.. of nou jah... gezelligheid was er nog zeker maar geen lawaai zodat de kindjes netjes konden slapen . Wij komen volgend jaar zeker terug maar dan wel iets langer als een week.

Patrick.. jullie doen het super.. toiletten en douches altijd netjes proper en altijd tijd voor een praatje en een glimlach.

Tot volgend jaar.. was het maar al zover !!!

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ourthe in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ourthe scoort een 7.93 uit 10 op basis van 249 reviews.