Camping L'Ourthe

L'Ourthe
7,8

258 reviews over Camping L'Ourthe in het Nederlands

super camping voor het zoveelste jaar genoten

Davey, 25-9-2017

eigenlijk niets te klagen! het is geen 4 sterren camping dus je hebt niet veel luxe. maar het is een super leuke en gezellige camping. Daarbij ook nog eens voordelig. Er is genoeg te doen op de camping zelf, voor ons is het voornamelijk vissen wat er heel goed kan. de beheerders van deze camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!
Gereisd met partner in juni 2017

Ook dit jaar was het weer geweldig!

Wim van 't Verlaat, 7-9-2017

Deze fijne, mooie en vriendelijke camping ligt ons na aan het hart.

Vriendelijke en behulpzame beheerders die ook voor scootmobiel afhankelijke kampeerders zoals wij, altijd klaar staan om het verblijf zeer aangenaam te maken.

Jammer dat we door omstandigheden in september niet instaat zijn daar nog een aantal weken met onze camper te verblijven.

We kijken uit naar volgend jaar.

Een aanrader voor mensen die niet op zoek zijn naar een grote super de luxe camping, maar de ambiance van een wat kleinere camping in een mooie omgeving weten te waarderen.

Ieder jaar opnieuw weten de beheerders weer nieuwe verbeteringen aan te brengen.

Gereisd met partner in juni 2017

Eenvoudig maar goed

Sten, 6-9-2017

Wat enorm veel geklaag hier! Mijn eigen ervaring met deze camping is gelukkig wel erg goed.

De ligging van de camping aan de oevers van de rivier is geweldig. Het sanitair is eenvoudig, maar goed genoeg. Hygiene is oke. De eigenaren Patrick en Helia zijn erg vriendelijk (soms misschien een beetje ongemakkelijk/onhandig, maar het is aan jezelf hoe je daarmee omgaat, stelletje klagers) en doen erg hun best voor je. Ze hielpen ons zelfs last-minute aan een luchtbed toen ons eigen luchtbed lek bleek vlak voordat we wilden gaan slapen. Hulde!

Veel mensen klagen ook over de enorme hoeveelheid verbodsbordjes en regeltjes. Die zijn er inderdaad, maar volgens mij is het beter om er om te lachen dan om je er boos om te maken.

Toch twee minpunten:

- sommige kampeerplekken hebben erg weinig gras waardoor alles na een flinke bui in een modderpoel verandert. Maar dit hoort wellicht gewoon bij kamperen.

- een beetje gek dat je extra moet betalen voor warme douches, afwassen en (verplichte) vuilniszakken. Je zou toch verwachten dat dit bij de prijs inbegrepen is.

Gereisd met partner in augustus 2017

omgeving en stadje leuk, camping minder

Yorick, 4-9-2017

Het stadje is mooi, al is de Spar in La Roche redelijk duur. Als je moet lopen is het een redelijk stukje om de berg heen naar het stadje toe. Je kunt ook andersom, over de camping, via het bos lopen.

De camping het een en ander te wensen over. De wc huisjes zijn goed schoon, maar toen we daar aankwamen was onze tent nog niet schoongemaakt sinds de vorige gasten er waren, en was redelijk modderig.

Er was bestek aanwezig in de tent, maar toen we hier wat van wilden gebruiken zagen we dat er schimmel op een van de lepels zat. We hebben dus ons eigen bestek gebruikt.

Op de een na laatste avond kwam de camping eigenaar in de veronderstelling dat we al weg zouden zijn naar onze tent. Dit was een fout in hun eigen administratie, en gelukkig hadden ze niemand direct na ons geboekt.

Al met al zijn de voorzieningen van de camping goed, maar de klantvriendelijkheid/klantgerichtheid laat te wensen over.

Er is 1 klein, duur, winkeltje op de camping, vandaar de 2 voor eetgelegenheden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nette camping aan de rivier

Nadine Vergote, 4-9-2017

Zeer goede camping, vriendelijke mensen, alles goed onderhouden. De toiletten werden ook netjes en goed schoongemaakt een dikke 10.

verslavend gezellig

mart & jolanda, 2-9-2017

aan het einde van onze vakantie nog even omgereden om nog 3 dagen op deze heerlijke camping te verblijven. uiterst vriendelijk ontvangen en wederom een mooie camping plek. regen of zon het is hier altijd gezellig!

douches zijn prima, toiletten schoon en voldoende, gezellig terras met veel activiteiten, uitgebreide winkel,prachtige omgeving. Voor de prijs krijg je zoveel waar voor je geld. volgend jaar weer

Gereisd met partner in augustus 2017

La Roche is leuk, de camping is ramp!

Hans Hov, 30-8-2017

Mijn advies: Zoek een betere camping!!

La Roche-en-Ardenne is leuk maar dan niet op deze camping!

Ik kan echt wel spreken dat ik een ervaren kampeerder ben, die al op veel plaatsen dwars door Europa op de camping heeft gestaan. Dit was zo ongeveer de slechtste die ik de laatste jaren heb meegemaakt. Ik schrijf nooit reviews, maar deze camping kan wel een schop gebruiken.

Vrienden van mij hadden deze camping geregeld voor alleen een weekend. Was het zo geweest dat we langer zouden gaan blijven dan waren we zeker vertrokken!

De campingbaas is erg gestresst en staat bij alles wat je doet naast je om tegen je aan te lopen zeiken. Beter zou zijn dat ie wat meer zou gaan doen om de blubber-zooi weg te werken. Na een nachtelijke regenbui was een flink deel van de camping flink zompig geworden. Mooie grasplekken iets verderop daar mochten wij niet gaan staan. Zelfs hoe wij de caravan, auto en tent op onze plek moesten neerzetten werd door hem precies aangegeven.

Wegwezen, dat kunnen we echt zelf wel!

Met kinderen zou ik hier absoluut niet willen staan. Alles was modder!

Voor de douche moest je betalen. Dat er nog steeds campings zijn die dit hanteren? Wij moesten een pasje kopen van €20. Daarnaast natuurlijk voor het douchen zelf. Het restant-bedrag aan eind wordt niet terugbetaald. Die douches daar kan je dus flink op leeglopen. Bijkomend heel erg is dat de douche het dan soms, terwijl de meter loopt, toch geen warm water afgeeft. Niet zelf ervaren, maar wel mijn buurman in de douche die hevig boos was. De douches horen duidelijk bij het verdien-model!

Naar de WC moest je met je rolletje onder de arm. Pffff, we leven in 2017!

Vroeg in de ochtend was het sanitair schoon, maar hoe verder in de dag, hoe minder graag je er heen wilde. Gelukkig was voor mij een pisbak voldoende.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gezellig, vriendelijk en mooie ligging

Monique en Theo Klein Severt, 29-8-2017

De camping is niet groot maar super gezellig. De beheerders zijn bijzonder vriendelijk. Het sanitair is schoon. Wil je voor weinig geld op een leuke camping staan dan is dit zeker aan te raden. De camping geeft alles waar je recht op hebt voor de prijs die je per nacht betaald. Het was voor ons de vijfde keer en we komen zeker weer terug. Dank je wel Patrick en Helia voor weer een leuk verblijf bij jullie op de camping.

voor herhaling vatbaar

Bakker, 25-8-2017

nette camping, verzorgde plaatsen, mooie ligging, vriendelijke mensen. doe zo voort!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Af te raden

Eric schlatter, 23-8-2017

Kleine camping met verouderd sanitair. Weinig zon door ligging in het dal. Mooi aan de rivier. Drassig en nat. Overal verbodsbordjes. Eigenaren onvriendelijk
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ourthe in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ourthe scoort een 7.84 uit 10 op basis van 266 reviews.