Hotel Linchet ****

Linchet

Matig

2 reviews over Hotel Linchet in het Nederlands

Nooit meer met kinderen !

lorenzo-pouillie, 1-2-2015

Bij aankomst aperitiefje (niet van het huis) en vervolgens naar de kamer.Overal tapijt,ook badkamer en toilet.Oud klein tv'tje met enkel plaatselijke zenders en ouderwets beddegoed.(deken en sprei).Dan kwam de grote ontgoocheling!Op de advertentie stond kinderen gratis.Maar voor deze prijs kregen ze ook Niks.Wij moesten delen uit ons bord.Onze kleine was toen 2jaar en werd op onbeschofte wijze de mond gesnoerd.Hij kreeg een doos kapotte autootjes om hem stil te houden.als hij toch een kreetje liet stond de vrouw des huizes in 2 stappen aan onze tafel.Toen we vroegen hoe laat we nog binnen konden omdat we het stadje eens wilden verkennen kregen we na lang aarzelen de sleutel mee.Terwijl we 22u30 a 23u toch niet laat vinden als je ergens op verlof bent.Over het eten zelf geen klachten.Conclusie:het hotel is niet slecht,maar dan voor kinderloze mensen die er een rustige,culinaire vakantie willen van maken en het gevoel willen hebben in een hotel met standing te vertoeven
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Een geweldige culinaire ervaring

Carla van Rossum, 19-10-2009

Hotel Linchet hebben wij ervaren als heel gezellig en comfortabel.

Het gastronomisch diner was fantastisch echt genieten!

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Linchet in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Linchet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Linchet scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.