Vakantiehuis Fond de Gênes ***

6,9

3 reviews over Vakantiehuis Fond de Gênes in het Nederlands

Fantastisch, kindvriendelijk, luxueus vakantiehuis

Van Gucht Rita, 24-8-2015

Wij hebben in dit huis vertoefd van vrijdag 14 tot vrijdag 21 augustus.

Het mag gezegd ; het is een heel comfortabele én kraaknette woning, zowel wat de beschikbare ruimte als de inboedel betreft. Echt alles is er.

Een pluim voor de huisbaas want deze heeft gezorgd voor een vriendelijk onthaal. Indien er iets te melden valt, is hij direct ter plaatse om het probleem eventueel op te lossen. Ook de ruime tuin met de accommodatie voor de kids is een pluspunt. De kindjes hebben zich hier heel goed kunnen uitleven. De foto's op de website spreken voor zich. Alles is zoals op de foto's.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Tof huis, lekker ruim , kindvriendelijk

Angélique, 12-4-2015

Wij waren hier met ons gezin dit voorjaar en hebben geweldig genoten van het huis "Fond de Gênes" en de omgeving van La Roche-en-Ardennes. Het huis ligt wel op een kruising met een doorgaande weg maar aan de achterkant en in de tuin heb je daar geen last van. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampoline en in de hutten en met de rubberlaarzen aan in het beekje dammen gebouwd. De honden hadden het ook naar hun zin in het water. Het huis was schoon en zelfs met 5 volwassenen, 3 kinderen en 2 honden liep niemand elkaar voor de voeten. Het enige minpuntje, dat er geen wifi was, maar in de omgeving zijn genoeg mogelijkheden voor gratis wifi. Wij gaan er zeker nog een keertje terug.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Uitgeleefd vakantiehuis

Karolien Van Acker, 15-7-2014

Huis staat momenteel te koop. In 2010 gerenoveerd, maar na 4 jaar is grondige schoonmaak nodig. Bij aankomst 3u zelf staan poetsen ondanks dat er 60 euro wordt aangerekend voor eindschoonmaak. Vorige huurders hadden honden mee. Hondenhaar tot in het bed. Letterlijk gitzwart water met proppen haar na dweilen. Volgens ons waren enkel de badkamers gepoetst. Daarnaast voortdurende rioolgeur en tijdens ons verblijf wc-verstopping, dat met 7 personen. Bleek dat vorige huurders babydoekjes in wc gooiden). Sceptische put bleek ook vol. Eigenaar kwam elke dag zelf langs om in de 'pot' te roeren ipv reinigingsdienst te laten komen (er is ook structureel probleem: afvoerbuis van 15cm doorsnede en bovendien gat erin). Kinderen kunnen zich hier wel amuseren gezien de vele speeltuigen, wel opletten met het stromend water in nabijheid. Huis ligt aan hoofdweg, dus is ook minpunt. Gezien huis te koop staat, is er geen onderhoud meer. Verschil met foto's uit 2010 na renovatie en nu is groot.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fond de Gênes in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fond de Gênes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fond de Gênes scoort een 6.93 uit 10 op basis van 3 reviews.