Camping Floreal ****

Matig

76 reviews over Camping Floreal in het Nederlands

geen hoge eisen stellen.

Grietje, 11-8-2017

Prachtig natuurgebied. Winkel en receptie zijn goed en klantvriendelijk. Sanitair us zeer verouderd. tegels zijn glad of kapot. wc brillen zitten los/scheef.... douches zijn smerig. ondanks de vele chloor die ze er door gooien met de schoonmaak, zit er schimmel op de voegen en randen. Er zijn geen plankjes o.i.d. waar je je spullen op kan leggen. Dorp is op loopafstand. Met de auto kan maar weinig parkeergelegenheid. Om te zwemmen moet je naar het hotel. Rivier staat bijna droog om deze tijd van het jaar.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuke week gehad maar wij komen niet meer terug

Fam bink, 9-8-2017

Omgeving is perfect.camping ligging is zeer mooi.sanitaire voorziening is ronduit slecht,vies oud koudwater geen druk op het water wc vies plafond met brandplekken is dus echt geen 4 sterren
Gereisd met partner in augustus 2017

Leukste vakantie wie ik heb gehad

Mats piek, 19-7-2017

Het was me toch mooi animatie super goed natuurgebied op steenworpte afstand stadje mooi . Veel dingen te doen echt om aan te raden Camping floreal 2
Gereisd familie in juli 2017

In één woord: Super!

Michel, 6-12-2016

Prachtig gelegen camping aan de rivier de Ourthe, veel bos en La-roche-en-ardennes ligt op steenworp afstand!

De camping heeft een schoon sanitair gebouw, niet heel erg luxe maar meer dan prima voor de camping!

Gereisd familie in augustus 2016

Leuk voor een keer maar we gaan niet weer

jan, 30-8-2016

Mooie ligging aan de rivier en dammen bouwen met de kinderen. We hadden geluk met het weer dus we komen alle dagen naar buiten. Animatie team was er wel maar verwacht niet de uitgebreide programma's zoals in NL, 's morgens een uurtje en 's middags een uurtje. Na 21-8 was het ineens voorbij, luchtkussen weg en animatie team naar huis, dan is het voor de kinderen ineens een stuk saaier. Sanitair is oud en hier en daar kapot maar men doet hun best om de zaak schoon te houden. De stank in ons blok was niet te harden en de douches waren veel te heet, zo heet dat de kinderen niet meer wilden douchen. Conclusie leuk maar de volgende keer andere camping.
Gereisd familie in augustus 2016

Volgend jaar toch een andere camping...

Margot, 23-8-2016

Camping ligt erg centraal en heeft een super mooie ligging. Wel misten we wat privacy rondom onze tent. Alles staat naast elkaar zonder boom/heg er tussen. Wij pakten telkens de fiets om even naar de supermarkt in La Roche te gaan, dit was goed te doen. Wel was het sanitair erg verouderd. Wc-brillen zijn beschadigd, wc's spoelen niet altijd door en ook de douches zijn meestal erg heet. Vooral dit laatste punt is niet erg fijn. Voor je het weet sta je onder een kokendhete kraan, omdat de douche niet te regelen valt. Voor het zwembad moet je een stuk lopen. Voor twee campings en een hotel, dat allemaal gebruik mag maken van het zwembad, vindt ik het veelte klein. Het heeft de grote van een Wedstrijdbad, meer niet. Op warme dagen kun je een plekje aan het zwembad wel vergeten.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige omgeving met een tegenvallende camping

Patrick, 20-8-2016

Als je deze camping gaat bezoeken stel je dan in op een sterk verouderd toilet gebouw. De toiletten en douches zijn niet zeer fris. De camping ligt op een centrale plek maar toch wel een eindje lopen van het dorp. Zwemmen in de ondiepe rivier is geen optie. Je kunt je wel vermaken met een paar waterschoenen om bv. visjes te vangen. De afstand van onze touroperator tent naar het zwembad was géén 800 meter zoals beloofd. Het is toch echt 15 minuten lopen vanaf de camping voordat je in het zwembad bent. In de beschrijving staat dat je niet met shorts in het zwembad mag en daarvoor moesten we wel nog naar de plaatselijke C&A. Het zwembad is klein en bied voor een middag wat fun. Je kunt echter niet alleen de kinderen op pad sturen en zelf lekker bij de tent blijven zitten. De tent zelf van ons was prima. Stond alleen wat dicht aan de weg maar stond wel op een vlonder. De campingwinkel biedt elke ochtend vers brood en broodjes. Maar verder is er niks. In het centrum is nog een Spar.

uhhh, dat viel tegen!

fam Harreman, 17-8-2016

Het hotel ziet eruit als een kasteel; prachtig en leuk, ze hadden ons alleen de zolderkamer gegeven. Een kamer, met een apart stukje voor nog twee bedden, geen deur ertussen, voor enige privacy.Je kon elkaar nauwelijks passeren, tenzij er een op het bed ging zitten... en dat voor twee nachten met ontbijt voor 440,- Het personeel, wat duidelijk onderbezet liep, vergat tafels af te ruimen, en maakte diverse fouten bij bestellingen. Er was geen wifi op de kamer, en met een zwemshort mocht je het zwembad niet in.

Geen viersterren waardig

Ann, 31-7-2016

Prijs rond 30 euro vind ik teveel voor deze camping. De camping en plaatsen zijn ok. Het sanitair is verouderd op zich geen probleem. Het sanitair is vies veel schimmel in de douche. Ook de kitranden en het plafond zijn erg beschimmeld. Verder zeepresten op de wanden. Er wordt niet goed schoongemaakt. Kinderen tieners worden toegesproken stil te zijn maar muziek op camping staat luid tot middernacht. Wij stonden daar gelukkig redelijk ver vandaan.
Gereisd familie in juli 2016

Absoluut geen 4 sterren waard

H., 9-5-2016

Sanitair enorm verouderd en vies.

Ene douchegebouw ijskoud water. Andere douchegebouw kokend heet. Kinderen konden dus niet douchen.

Afwasgedeelte onhandig en onfris. Er wordt gedreigd met boetes als je je afval niet scheidt maar er staan geen prullenbakken in het afwasgedeelte.

Verder is het enorm rumoerig s'avonds. Met jonge kinderen niet prettig. Een beetje geluid is natuurlijk normaal maar keiharde muziek om 23.30u is minder prettig.

Een mooie plek en vriendelijk personeel maar voor ons niet meer.

Gereisd familie in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Floreal**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Floreal in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Floreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Floreal scoort een 6.85 uit 10 op basis van 81 reviews.