Aparthotel Floreal La Roche ***

Matig

58 reviews over Aparthotel Floreal La Roche in het Nederlands

Slechte service!

P van der Heijden, 13-8-2017

Restaurant pas om 12 uur geopend hoewel evenement al 's ochtends begon. Service zeer slecht. Maar 1 dame voor de koffie en thee die beweerde geen woord nederlands of Engels te spreken. Onacceptabel voor zo'n toeristische regio in het hoogseizoen en op zo'n functie... deze locatie verdient beter.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zou je het wel doen?

Anoniem, 8-8-2017

Als je dan toch kiest voor dit hotel: neem dan het volgende mee:

- Goede oordoppen (disco onder het hotel).

- Doucheslippers (je staat in een voetenbad terwijl je aan het douchen bent).

- Eigen ontbijt (voor de afwisseling).

Hotel mag zeker een opfrisbeurtje gebruiken. Prachtige locatie en buitenkant. Binnenkant niet onze stijl. 1 nacht was te overzien. Blij dat we naar huis konden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gedateerd, onvriendelijk hotel

Ivon, 27-7-2017

Het enigste pluspunt is de locatie, fantastisch!

De foto is slechts een leuke eerste indruk van een soort van een kasteel.

De inrichting is niet alleen gedateerd, maar ook smerig. Op onze kamer lagen oude kleren in een soort van bank 'verstopt' en deze lagen er vast langer dan een dag. Spinnenwebben te kust en te keur. De familiekamer is voorzien van één miezerig klein raampje, bijna claustrofobisch en de lucht was muf!

Het zwembad was dicht (ook smerig) omdat de badmeester naar huis was, inmiddels scheen het zonnetje en was het 22 graden. Kids verdrietig.

Het ontbijt: het pannetje waar je zelf het eitje in moest bakken was door de tijd heen van de teflon laag ontdaan, gewoon vies! Brood lag op de grond en werd gewoon genegeerd door het personeel.

Het personeel deed niet echt zijn best om dingen op te pakken of om vriendelijk te zijn. De receptie was het meest belabberd. Na afloop nog geen vraag over ons verblijf en of alles naar wens was.... Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Floreal La Roche bij:

echt nooit nooit nooit meer

nicole, 1-6-2017

na 3 keer te zijn geweest, telkens opnieuw een ander kamer , opnieuw echt waar slechte ervaring.

we hadden eerst altijd een hotelkamer geboekt, ook hebben ze daar appartementen dit hebben we ook eens geprobeerd, nog rampzaliger en de bediening laat de wensen over. animatie echt niks,

voor de kids is het buiten heel aangenaam om te spelen , dat is dan ook een pluspunt( het enigste pluspunt)

het personeel , werkt daar echt wel tegen hun zin en de bediening loopt altijd stroef.

3 keer dezelfde maaltijd besteld , in het restaurant, 3 maal anders klaargemaakt.

Stoverij echt niet te eten, laat staan de hamburgers die voor de kinderen zijn heel rauw en niet echt te eten.

alles word opgewarmd in de magnetron, voor de rest heb je in de zomer konstant vliegen rond uw bord hangen

betel je een ijsje, het zal altijd een ander coupe zijn ofwel is de ijs juist op.

in de zomer staat de keukendeur open en als je op het terras aan de keuken zit, zie je het reilen en zeilen in de keuken, alles behalve...... dus mijn eten smaakte al niet meer na de zoveelste poging.

dus voor mij echt nooit meer na 3 keer te zijn geweest

(en wetende dat ik echt nooit , praktisch nooit iets slechts zeg, ik heb altijd hoop in dingen, maar dit nee, sorry )

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Slechtste hotel ooit! Nooit meer terug!

Joyce Hulshof, 4-2-2017

Van buiten heel erg mooi hotel, van binnen lijkt het alsof je 50 jaar terug in de tijd komt! Kamers zijn zo ouderwets, klein en absoluut sfeerloos dat je het gevoel hebt in een verzorgings tehuis voor ouderen te verblijven. €100,- betaald voor een nacht, dit is niet meer dan 30,- per nacht waard. Jammer, dit gebouw een soort van kasteel zou zoveel veter kunnen!
Gereisd met partner in februari 2017

NOOIT MEER

passcal, 12-8-2016

We komen al verschillende jaren naar floreal La roche en Ardenne.

Maar telkens heel veel lawaai de zaterdagavond. Voor de mensen die in het weekend komen

is dit geen aanrader.

Vorig weekend geweest met het gezin 2 volwassen en 2 kinderen.

We hebben niet kunnen slapen tot 3h30 wegens oorverdovend lawaai van de zogezegde dansavond.

Zijn verschillende malen zelf naar benenden moeten gaan en de nachtwaker moeten contacteren

Was meer een discotheek met heeeeeel luide bonk muziek. De kinderen stonden 's morgens ziek op, waardoor

het onbijt voor hen niet aangenaam was !

Ik vind dit respectloos voor alle andere gasten die NIET naar die dans dinges gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Vreselijk. Waren blij dat we weg konden

Karin, 6-8-2015

Ik schrijf nooit een online rescensie voor een hotel, maar nu wil ik echt dat het voor anderen zichtbaar is. Als je luxe en gastvrijheid verwacht, ga dan ergens anders heen. Ik begin bij de kamer, een familiekamer voor 4 personen, dat was meer een zolderhok. Vreselijk klein en benauwd. Geen airco of waterkoker of wat dan ook extra. Er stond op de website dat het gerenoveerde kamers waren, maar niet dat dat in 2011 was. De bedden waren tegen elkaar aan en je kon er niet tussen. Daarnaast we hadden 1 stoel om op te zitten. De douche was wel oke en schoon.

Het personeel was onvriendelijk en sommigen spreken alleen Frans. Het eten niet bijzonder en als ik als twee keer om een gerecht van de jongste heb gevraagd die we hadden besteld, gaf ik het op. We aten maar de drie gerechten die we wel hadden met zijn vieren. Wel prachtige ligging en een leuke speeltuin buiten. De prijs is veel te hoog voor deze accommodatie! En totaal geen kwaliteit of service. Zonde!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Kan veel beter.

Fenna, 30-7-2015

Wat jammer dat dit hotel niet goed gerund wordt. Van buiten ziet het er namelijk fantastisch uit en het ligt prachtig. Van binnen lijkt het meer op een onderzeeboot dan op een hotel. het is erg hokkerig en het doet benauwd aan. De kamers zijn schoon maar wel wat aan de kleine kant.

Maar wat ons vooral heeft gestoord was de onvriendelijkheid van het personeel. Je hebt eerder het idee dat je een storende factor bent dan een gast. Er wordt door sommig personeel alleen Frans gesproken en de receptie sluit om 20.00 uur.

Voor ons was het prima voor 1 nachtje omdat we voor een bepaalde reden in La Roche moesten zijn maar we denken dat er veel meer uit dit hotel te halen valt met goed opgeleid personeel en enkele aanpassingen aan de binnenkant van het hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

onze verblijfplaats als we naar de ardennen gaan

lorenzo-pouillie, 1-2-2015

al enkele keren geweest ondertussen.wij boeken er altijd een duplex-kamer op het 3de verdiep.Je hebt idd wel geen prachtig uitzicht maar met de kinderen heb je er dan wel enorm veel privacy voor in de plaats.Kamer was altijd proper genoeg.je hoort er de animatie vanuit de kelder maar het is niet om er je slaap van te laten.de airco koelt voldoende.Ontbijt ook altijd ok en avondmaal naargelng het weer buiten of binnen.Ik prefereerde toch binnen.Kinderen hebben er speelpleintjes en vervelen er zich niet. als uitvalsbasis voor een wandelvakantie ideaal.Parking is gratis en je kan er dag en nacht binnen.Enkel het zwembad,enkel een buitenzwembad, vind ik in de ardennen toch onvoldoende.Wel proper maar het weer moet al echt meezitten.Er bestaan zeker betere hotels maar je komt er zeker niks tekort en het is er aangenaam vertoeven.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Zeer matig

Katrien, 5-9-2014

Wij verbleven een midweekje in Floreal. Het enige dat voor ons een beetje in orde was, was de ligging. Op een kleine 10 minuten stappen van het centrum.

Verder hadden we schimmel en ongedierte in onze kamer (kamer 209).

Vriendelijkheid van het bedienend personeel is maar matig, sommigen negeren zelfs de gasten. Het ontbijt was ok. Voor het avondmaal moet je wachten tot 19u. En dan nog heb je het gevoel dat je ongewenst bent. Alles moet rap rap gebeuren. Bij veel volk loopt het in het honderd. Drank is NIET inbegrepen bij half pension en wordt meteen verrekend, ook al ben je aan het eten. Bowling nog steeds (lees al zeker een half jaar) kapot.

Ook zeer slechte gsm ontvangst en geen wifi op de kamer zoals wel vermeld op de website

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Floreal La Roche bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Floreal La Roche in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Floreal La Roche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Floreal La Roche scoort een 5.09 uit 10 op basis van 58 reviews.