9,4

Uitstekend

14 reviews over Vakantiehuis Coin de Ciel in het Nederlands

heel goed

fam Geenen, 23-7-2017

Heel mooie huis. Alles erop en eraan. Mooie tuin en goed onderhouden. Zeer rustig.
Gereisd met partner in juli 2017

De hemel op aarde in Coin du ciel

De Ruyter Victor, 16-7-2017

Niets of niets om te vermelden in de slechte zin , wel veel in de goede zin ! Wij hadden een prachtweek en alles maar dan ook alles is in dit huis aanwezig ,en niet te vergeten alles is in de prijs inbegrepen dus...geen verassingen achteraf en na twee dagen hadden wij ons voorschot al terug. De Max ! Vic en familie .
Gereisd met vrienden in juli 2017

Uitstekend!!

Bernard Pattijn, 6-7-2017

Een erg gezellig en mooi gelegen evenement . Ideaal voor een familie met kinderen. Plaats voor 11 personen met alle nodige faciliteiten. Rustig gelegen, op enkele kilometer van La Roche.

De ligging is geschikt voor een mooie avondwandeling in een rustige en kalme omgeving. Een bbq, een wedstrijdje petanque, een hoekje voor de kinderen , een goed uitgeruste keuken en nette kamers. Een fris douchke,een open terras en plaats voor de wagen op een veilige plaats. Wifi ter plaatse, kortom , een aanrader.

Minpunten? Wij zijn zéér tevreden met de huidige faciliteiten.

Gereisd familie in juni 2017

Een aanrader!

Mark, 9-6-2017

Mooi uitzicht, gezellige woning, leuke ruime tuin met speeltuig, buiten wat traktors is het er erg rustig. Het zou helemaal top zijn moest de leefruimte iets groter geweest zijn.
Gereisd familie in juni 2017

Prachtig luxe huis!

Joris, 5-5-2017

Top huis! prachtig voor wie van rust en prachtige uitzichten houdt!
Gereisd familie in april 2017

Topwoning op toplocatie

Den hoop van Hulsen, 28-4-2017

Gelegen op 5 km van La Roche-en-Ardenne.

Vele wandel- en VTT-paden in de omgeving(kaarten aanwezig in het huis).

Om te winkelen moet men wel tot in La Roche rijden.

Zeer goed uitgeruste en comfortabele woning.

Wifi aanwezig.

Gereisd met vrienden in april 2017

zoals gewoonlijk tip top in orde op alle gebied

loriers, 24-2-2017

één of twee keer per jaar maken wij van deze of de accommodatie in Dochamp gebruik. Wij zijn met 8 volwassenen en 2(klein)kindjes. En 1 hond. Iedereen heeft er ondertussen zijn plaatsje en we voelen er ons goed.
Gereisd familie in februari 2017

Top vakantiehuis!

Familie S., 6-1-2017

Reeds voor de tweede keer naar dit vakantiehuis. Kwalitatief, grote kamers, keuken waar alles aanwezig is. Boven grote ruimte waar de kinderen kunnen spelen, speelgoed voorzien. Misschien nog een traphekje voorzien en dan valt hier niks meer op aan te merken. Het is er zeer netjes, ondanks het feit dat huisdieren toegelaten zijn. Er vertrekken diverse wandelroutes vanaf het huisje, dichtste bakker is wel een tiental minuten rijden. In Lavaux en Hives is er helemaal niks... Dus hier kom je voor de rust en stilte...

Wij komen zeker nog terug om hier te onthaasten.

Tip met de kids: wildpark la roche... Niet duur en leuke speeltuin bij.

Gereisd familie in december 2016

Idyllische omgeving

Oudere jongeren uit Gent, 20-10-2016

Zeer goede ligging, zon georiënteerd. Grote ruime kamers, voldoende kamers. Goed ingerichte keuken.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

prachtige uitzichten .superr

najat, 6-8-2016

Het was een aangename woning spijtig van slecht weer maar toch hebben we ervan genoten. Uitzicht naar de koeien. Prachtig natuur. En heel kindvriendelijk veel ruimte dus zeker een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Coin de Ciel in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Coin de Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Coin de Ciel scoort een 9.44 uit 10 op basis van 14 reviews.