Camping Benelux

Benelux

92 reviews over Camping Benelux in het Nederlands

Heerlijk

Chris, 8-10-2017

Nette camping. Basis sanitair open, maar als het voller wordt wordt er snel extra sanitair geopend. Sanitair wordt goed schoongemaakt, het schoonhouden is afhankelijk van de mede kampeerders. De enne heeft meer fatsoen dan de ander., maar daar kan de campingeigenaar ook niet alles aan doen.

Nadeel van de douches is dat ze zich in een grote (oudere) ruimte bevinden. Met kouder weer is die ruimte niet warmer dan de buitenlucht. Dus soms Brrr.. Ander nadeel is dat de afvoeren van de douches niet lekker werken. Lang leve de sport/doucheslippers.

Verder een fijn team aan personeel, runnen camping, de winkel en de bistro met een open smile.

Camping zelf ligt op loopafstand van La Roche, een leuk net plaatsje met leuke restaurantjes en een zeer goed gesorteerde SPAR. Ook vanuit de randen van La Roche zeer mooie wandelingen door de omgeving. Kaart aanschaffen bij de VVV is nuttig, want soms laten de bordjes even afweten.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Mooie camping in een prachtig kader

Despriet Jan, 7-9-2017

Camping op wandelafstand van La Roche waar we alles konden boeken. Met de kinderen hebben we het adventure parc bezocht en een kayaktocht gedaan. S'avonds gegeten in de Brasserie, lekkere keuken en voor niet veel geld. Kortom een weekend die we aanraden.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Slecht personeel, jeugd onvriendelijke camping

Marko, 5-9-2017

Personeel is totaal niet vriendelijk tegenover de jeugd, lopen alleen maar te klagen wegens geluidsoverlast van een normaal gesprek.

Zelf hebben ze 2 baby's in huis en die janken de hele dag en nacht door, dat is pas geluid overlast.

Ook zitten de eigenaren aan je bezittingen en gooien ze zonder pardon uit je huisje. En waarom? Valse beschuldigingen.

Ik raad deze camping zeker niet aan voor mensen, vooral niet als je in een chalet gaat aangezien die naast het huis van de eigenaar is gevestigd.

Nadat de eigenaar met onze eigendommen gooide werd ik terecht boos op de eigenaar die me vervolgens ging uitschelden en belachelijk probeerde te maken.

Vervolgens werden 2 van ons van de camping af gegooid en 2 andere mochten blijven.

Oftewel, ga hier nooit heen. M'n slechtste vakantie ervaring ooit!

Een treurige ervaring

Tijmen, 4-9-2017

Camping Benelux kun je beter beschrijven als een ervaring, want het is meer dan een camping. Jammer kan je die ervaring voor ons het beste beschrijven met het woord ‘treurig’.

Ik had samen met 3 andere vrienden, allemaal rond de 20 jaar oud, voor 1,5 week een chalet geboekt op de camping. De chalet leek niet geheel op de foto’s die te vinden waren op de website, maar het zag er goed uit en we hadden niks te klagen. Helaas hebben we niet met z’n allen 1,5 week van die chalet kunnen genieten door een kinderachtige actie van de eigenaar. Onze chalet stond pal naast ‘Brasserie Benelux’, het enige café op de camping, waar de eigenaar en zijn gezin boven woonde. Op een gezellige maandagnacht hadden we tot laat op het terras van onze chalet gezeten, iets wat perfect acceptabel zou moeten zijn op een camping en wat mensen die verder achterin de camping zaten ook deden zonder problemen. Die eigenaar zag het echter wel als een probleem dat wij dat deden, wat ook perfect acceptabel is, hij mag daar al z’n redenen voor hebben. Wat verre van acceptabel is is de ronduit kinderachtige manier waarop wij zijn behandeld door hem. Dinsdagochtend werden we om 8 uur ’s ochtend wakker gemaakt door de eigenaar die de hele chalet rondging zodat hij geen enkel raam kon missen om op te kloppen. Hij stond het niet toe dat wij al een eigen planning voor de dag hadden en nog niet op wilden staan en eiste dat we binnen een half uur het gehele huisje hadden opgeruimd, zodat hij kon checken of er niks was gesloopt. Als er wel wat gesloopt zou zijn, dreigde hij ons eruit te zetten. Iets wat nergens in het regelement staat vermeld, hij had geen toestemming om deze ‘check’ uit te kunnen voeren, maar aangezien wij onze vakantie nog gezellig wilden afmaken hebben wij netjes onze spullen opgeruimd en laten zien dat er niks kapot is gegaan in de chalet. Terwijl we aardig pissig waren op de eigenaar omdat hij geen enkele reden had om dit te doen heeft hij ons verteld dat we mochten blijven.

Nog steeds in een pissige bui had een van ons een niet heel erg lovende recensie geplaatst op de Facebook-pagina van de camping, iets wat bij nader inzien geen goede zet van ons was. Maar de reactie van de eigenaar hierop was nog kinderachtiger dan eerst, maar vooral provocerender. Hij kwam een half uur nadat hij ons had verteld dat we mochten blijven bij ons binnen stormen met, vermoedelijk, zijn vader die op een provocerende manier naar binnen stapte en een paar van onze eigendommen naar buiten gooide, terwijl de eigenaar zelf hard riep dat we door die recensie gelijk de camping moesten verlaten. Door de provocerende manier waarop ze naar binnen kwamen werd een van ons pissig omdat hij ook door de vader van de eigenaar werd beledigd over zijn uiterlijk, iets wat totaal niet door de boeg kan.

Uiteindelijk verlieten de eigenaar en vader onze chalet en hebben we besloten om op een gepaste manier, iets wat we van de andere partij niet echt konden verwachten, de situatie op te lossen. Uiteindelijk moesten de jongen die de recensie had geschreven en de jongen die pissig werd doordat hij beledigt werd de camping verlaten. Ook werd er heel duidelijk gemeld dat er geen enkele kans was dat we onze borg niet terug zouden krijgen, iets wat ze volgens hun eigen regelement totaal niet kunnen maken, vooral omdat er ook niks kapot is gegaan in de chalet.

De mensen die rondom ons in een chalet zaten vonden de situatie ook absurd en heel kinderachtig, vooral omdat zij totaal geen last hadden gehad van enige overlast door ons.

Jammer genoeg hield het kinderachtige gedrag niet op nadat de twee jongens van de camping vertrokken waren, ik en de andere jongen die nog in het huisje zaten kregen constant vervelende opmerkingen van de eigenaar en ander personeel te horen. Gelukkig hield het kinderachtige gedrag over de borg wel op en hebben we die uiteindelijk wel terug kunnen krijgen. Als dat niet had gebeurd hadden we juridische actie ondernomen, want het ging wel over een bedrag van €200,-.

Toppie

Kees, 16-8-2017

Prachtige camping, ondanks het wisselvallig weer veel te doen! Veel lof voor het nieuwe animatieteam en de vele actieve vernieuwingen! Heerlijke brasserie met vriendelijke en mooie bediening ;).

goede camping

wesley, 15-8-2017

oede camping maar animatie was vorige jaren veel beter met jason breadly

Korneel Declerq, 13-8-2017

Gezellige camping met een vriendschappelijke sfeer onder de medekampeerders, vriendelijk personeel, veel animatie en als afsluiter een goed optreden gekregen. Wij zien uit naar volgend jaar en de vele veranderingswerken die ze gaan doen.

Super camping. Aanrader voor iedereen

Tineke delamillieure, 11-8-2017

Alles is goed , voor iedereen wat wils. Jong oud iedereen welkom
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuk hier!👌

Aaliyah Van Der Leene, 11-8-2017

Een aanrader! Beter kan je niet vinden in la roche ze zijn hier vriendelijk en erg kind vriendelijk de wc's/douches worden 3x per dag gekuist en je hebt ruime plaatsen! Ik kom volgend jaar zeker terug!😊👌

Actief bezighouden

Johny, 11-8-2017

Nette camping met tal van activiteiten zowel op als naast de camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Benelux in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Benelux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Benelux scoort een 7.03 uit 10 op basis van 93 reviews.