Vakantiepark La Boverie ***

• Onderkomen5,8

177 reviews over Vakantiepark La Boverie in het Nederlands

Dana, 9-10-2017

Heerlijk vertoeven .. rustige omgeving

Chalet is schoon en netjes

Boven in het park een restaurant waar je heerlijk kan eten

Wij zijn er voor de 2 de keer met ons hondje.... lekker genieten😊

Gereisd met partner in oktober 2017

Slechte onderhouden huisjes en geen service

Hartman, 29-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

We hadden een gerenoveerd huisje geboekt maar werden aan het eind van het park in een huisje ondergebracht die zeker niet gerenoveerd was. Douchen met de douchekop in je hand, gordijnen met bloedvlekken van hopelijk muggen, gammel stapelbed, tafeltje stort in als je er op leunt, deurklink in je hand als je een kastje open deed, thermostaat in douche/bad gaf alleen maar heel heet water. Duurde vier dagen voordat het gemaakt was. Laatste dagen begaf ook de boiler het. Oude meubels. La boverie liet e gebreken wel maken maar op onze vraag of dit echt een gerenoveerd huisje was kregen we herhaaldeijk geen reactie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Familie Van der Werf, 23-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Omgeving was het enige positieve. Vies en onhygienish huis! smerig onder de bedden stof spinnenraggen schimmel die je vooral s nachts rook, hebben veel gehoest en verkouden hierdoor. bedden waar je nog geen hond op laat slapen, zoveel pijn in onze ruggen hierdoor. krakende deuren...snachts n d wc iedereen wakker daardoor. zelf t huis schoongemaakt, wc's! ongelooflijk smerig; magnetron vol viezigheid, wastafel. vloeren schoon geboend, de doeken waren gewoon smerig v d viezigheid! daar betaal je schoonmaakkosten voor en bijna €2000,- voor 2 weken!!!! in de viezigheid, geldklopperij heet dat. Foto's aanwezig! Om een ander huisje gevraagd, uiteindelijk gelukt en ook die!!! dus weer zelf schoongemaakt omdat we toch nog de kinderen een leuk verblijf wilde laten genieten. Dit doen we nooit meer. In het vervolg een goed, schoon hotel met goede bedden, geen viezigheid.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Boverie bij:

Park was prima, accommodatie waardeloos!

Laura Schotkamp, 15-8-2017
  • Onderkomen3

Erg smerig, krakende bedden, overal spinnen en spinnenwebben, ruimte en faciliteiten in het huisje waren prima.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

grandiose plek

j.sieverts, 22-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Huisje is schoon en omgeving is prachtig prima restaurant met lekker eten aanrader Jan sieverts
Gereisd met vrienden in juni 2017

prachtige rustgevende omgeving

Van Haeren, 19-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

In juli zijn we voor 1 week naar La Boverie gegaan met onze 2 kinderen. Zeer rustig park waar je helemaal tot rust kan komen. Niet ver van La Roche en Hotton De bungalow was verouderd maar wel ok. De receptie was niet erg behulpzaam, maar is niet makkelijk als je duidelijk beschonken bent, de klanten aan de toog waren duidelijk belangrijker dan onze sleutel. De man in het huisje naast ons kwam al jaren in het park en vertelde waar we allemaal terecht konden. Het animatieteam heeft onze kinderen super bezig gehouden. Ze wonnen zelfs een prijs tijdens het lotto spelen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Tegenvaller en onplezierige verrassing achteraf

Anneke Moet, 17-3-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

We wisten dat het onderkomen basic zou zijn, maar het was nog meer basic dan we dachten. Het huisje, nummer 88, was ook niet schoon. De kinderen vonden zelfs glasscherven onder de servieskast. Maar de verrassing kwam nog eens achteraf: een absurd hoge afrekening van de energiekosten van €70,61voor een verblijf van 6 dagen waarvan we merendeels weg zijn geweest en de verwarming overdag niet eens heeft aangestaan! De schoonmaakkosten bleken ook hoger dan op de voucher, €49 ipv €35. Terwijl we het schoner hebben achtergelaten dan we het bij aankomst aantroffen. Dit is dus eens maar nooit meer!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Heerlijke plek, voor rust ruimte en relexen

Jan van nieuwenhuizen, 9-2-2017
  • Onderkomen8

Heel mooi huisje van eigenaar 221, alles erop en eraan.

Heerlijk gelegen aan de rand van het park met parkeergelegenheid naast het chalet.

Goede restaurants op het park, en mooie wandelingen beginnen naast het chalet.

En genoeg mooie dorpen om heerlijk te genieten van eten en drinken.

Heel veel buiten aktiviteiten in de buurt zoals mountainbiken raften kajakken rotsklimmen en abseilen.

Geen negatieve reaktie,s gevonden

Gereisd met partner in februari 2017

Heel erg leuk

Janny Bijlstra, 29-8-2016
  • Onderkomen8

Het huisje was prima, helemaal goed.

Dat er slechte reviews op staan komt omdat er verschillende eigenaren zijn. Wij hebben rechtstreeks van een particulier gehuurd.

De omgeving is echt prachtig. Heel dichtbij kon je abseilen etc.

De medewerkers van het chaletpark waren vriendelijk, niet iedereen kon Nederlands maar we kwamen er altijd uit.

Gereisd met partner in augustus 2016

Erg slecht

danielle, 7-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Afgelopen juli zijn wij met z'n tweeën plus onze hond voor twee weken naar La Boverie geweest.

Vrouw achter de balie was niet erg vriendelijk en betrokken.

Huisje was erg smerig; overal spinnenrag en de oven en koelkast zat vol met viezigheid. Geen dekbedden maar wollen dekens; niet erg hygiënisch..

Ook was het huisje ontzettend donker; om depressief van te worden.

Ons wasrekje was kapot en na dit gemeld te hebben bij de receptie kregen wij geen nieuwe. Bijna twee weken zonder moeten doen.

Televisiebeeld was ontzettend slecht.

Veranda was afgezet met gaas waarvan de punten waren omgebogen; vooral kinderen kunnen zich hier lelijk aan verwonden.

De douche had geen douchehaakje voor de douchekop; erg handig... not...

Ondanks het zeer slechte huisje hebben we wel genoten van de omgeving; mooie wandelroutes en La Roche de Ardenne is een leuke plek om te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Boverie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Boverie in Jupille-sur-Ourthe , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Boverie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark La Boverie scoort een 6.63 uit 10 op basis van 179 reviews.