Vakantiepark Le Boulac ****

8,2

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,9

55 reviews over Vakantiepark Le Boulac in het Nederlands

Therapeutische rust in prachtige omgeving

Fam. Urlus, 16-9-2017
  • Onderkomen10

Verbleven in vakantiehuis van de Bosvioolpad 3. Het huis is 2 jaar geleden gerenoveerd. 2 badkamers, 4 slaapkamers (8 bedden), grote living, moderne keuken met alle apparatuur. Huis heeft infraroodverwarming. Is heel behaagelijk. Daarnaast grote houdgestookte speksteenkachel in de woonkamer. Die zorgt voor de gezelligheid en extra warmte. Heerlijk.

Eindeloze keuze wandelingen en fietstochten in prachtige omgeving (Durbuy, Ourthe). In directe omgeving veel te zien, te beleven en avontuur voor outdoorliefhebbers (mountainbiken, kayakken, tokkelen, abseilen, etc.) Het huis is een aanrader. Je geniet een weldadig bijna therapeutische rust en stilte als je dat verkiest. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2017

prachtig park , rust, bossen, water om te vissen

sieger, 5-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

er zit een goed restaurant bij vooral voor onze dochter is het altijd een zoektocht voor eten.

de kok kookte alles apart voor haar ze heeft namelijk coeliakie ( gluten) geweldig

kan eigenlijk niets zeggen over wat niet goed was want er was niets fouts

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

DUMONT, 1-9-2016
  • Onderkomen10

ècht genoten! Mooie bungalows...Gratis WiFi bij receptie en restaurant ...

rust-natuur...

even niks aan je hoofd

we komen zéker terug en raden dit park aan!!

Gereisd met partner in augustus 2016

WiFi aanwezig! Nou vergeet t maar!

Janneman, 22-8-2016
  • Onderkomen4

Wij wilden persé WiFi voor kinderen en om contact te houden met een medische instantie.

Wifi in vakantiehuis in Durbuy, Belgie. Niet dus!

Als het noodzakelijk is dat je contact houdt met je familie of een medische instantie middels WiFi, ga dan nooit naar Domaine Le Boulac in Durbuy, Belgische Ardennen. Wij voelen ons besodemieterd omdat op de website vetgedrukt staat dat er WiFi is. Wij willen contact kunnen onderhouden met onze familie in het buitenland en ook met een medische dienst . Maar wat blijkt:

1. De snelheid is 280 BITS/sec!!! Een beetje internet heeft 3 MEGAbit/sec. Email versturen duurt 5 minuten of langer en ontvangen werkt niet.

2. Er kunnen maar 2 heeeeel geduldige mensen tegelijk op internet, maar dan is het nog hopelozer.

3. Website laden werkt niet. Surfen onmogelijk.

4. Whatsapp niet meer dan 3 regels anders loopt het vast.

5. Een foto versturen: niet doen want dan loopt de boel vast en kan je niets meer. !!!

Met heeeel veel geduld en geluk kan je een mailtje versturen maar Niet tegelijk.
Ons advies: blijf daar ver vandaan als je zelf of je kinderen WiFi willen gebruiken.

Dat er internet is in de huisjes is in principe waar, maar het is volledig onbruikbaar. Klagen helpt niet, het interesseert die lui helemaal niks. Er hebben meerder mensen geklaagd. In het weekend was het internet helemaal dood, zelfs bij de receptie. De internetsite klopt dus van geen kant! Wij komen hier niet meer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Park prima, maar het huisje? Wat een oude zooi!

DSH, 15-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Park is prima. Erg donker gelegen en als je zoals wij in de zomer een aantal lange dagen regen hebt is dit niet leuk. Wij zaten in het huisje Varenpad 4. In een woord verschrikkelijk! Wat een oude meuk de kruisen stonden nog in de kastjes, samen met een oude vaatdoek, kruimels in het koekblik en koffie in de voorraadbus. Moltons waren vies en het huisjes was in lange tijd niet goed schoongemaakt. Ronduit smerig! Wel keurig opgelost door de parkeigenaren. Er is geen standaard gesteld aan de huiseigenaren voor de verhuur, alles kan alles mag. Als je van een beetje orde en netheid houdt moet hier beslist niet zijn. Park verder wel aardig, klein, maar kan me voorstellen dat je hier met mooi weer wel kunt genieten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooi en rustig

H.d., 9-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Zeer positief verrast toen we het huisje binnen stapten aan Bosbessenpad 8. Super ingericht, origineel en volledig. Heerlijke bank, grote tv, twee eettafels, mooie nieuwe keuken. Wel koud, elke ochtend hebben we de pelletkachel aan gehad. Neem dus voldoende warme kleding mee, ook in de zomer!! Boven een stapelbed voor onze kinderen, vonden ze prachtig. Ook nog twee slaapkamers met twee bedden. Het zwembad buiten is koud. Zelfs op een warme dag.

De dames bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Reageren snel en kordaat op de mail. Super! Mooi park, geen gebruik te gemaakt van de animatie. Leek mij meer iets voor grotere kinderen (zwemwedstrijdjes en zo). Er schijnen hier 105 bungalows te staan, maar daar merk je niks van! Heel rustig.

PlopsaCoo was leuk, ook een bezoek aan de ruïne van Logne met bijbehorende speurtocht is een leuke aanrader met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk huisje in fantastische natuur

Frank, 19-3-2016
  • Onderkomen8

Nog een beetje koud, maar het huisje aan Bosviolenpad 3 is snel lekker warm met de mooie speksteenkachel. Hout meenemen dus of kopen bij de receptie. Goed sanitair, goeie keuken met inductieplaat. Leuk ingericht, grote televisie voor toen het te koud was. En schoon (toen we kwamen dan). De natuur is geweldig, we hebben reeën gezien en zelfs een das. Op het park zijn bevers actief, onze dochters hebben ze Jochem en Barbara genoemd, maar we hebben ze niet gezien.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Zeker geen tegenvaller!

Leen, 15-3-2016

Wij logeerden enkele weken geleden in bosvioolpad 3 en ik vond het een super huisje!

Het huisje was heel proper, aangenaam ingericht, ruim en een super terras!

Het is aan te raden om wat hout te voorzien om het huis snel aangenaam warm te maken maar deze tip telt eigenlijk voor gans het park, niet alleen voor dit huisje.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

tegenvaller!

Sofie, 11-2-2016
        • Onderkomen2

Wij zaten in huisje Bosvioolpad 3. We zouden niet meer teruggaan.

Het park op zich was goed, het restaurant Le Hibou is zelfs een aanrader! Lekker gegeten, maar over het huisje waren we niet tevreden.

De infraroodverwarming werkte onvoldoende om het huisje op te warmen! Wij kwamen op vrijdagavond aan, het was buiten rond de 8 graden, binnen in het huisje was het 10 graden. Drie uur later was het nog steeds maar 14 graden binnen!!!! Er was enkel in de grote slaapkamer boven een bijverwarming, in de kleine slaapkamer was er geen verwarming. Als je met een kind van 2,5j in een huisje van 14 graden moet zitten, dan is dat echt niet fijn! Volgende ochtend in de koude opgestaan, want de infraroodverwarming slaat 's nachts af, dus de 14 gr was terug maar 10 gr. Wij hebben nog voor bijna 15€ houten moeten aanschaffen om het warm te krijgen met de speksteenkachel. Ongehoord als je sowieso €30 moet bijbetalen voor elektriciteit/verwarming in de winter. Ik vraag mij af hoe het huisje warm te krijgen is bij temperaturen rond 0 graden?!

Het was spijtig dat er geen koffiezet in de keuken aanwezig was. Het internetlogin en/of wachtwoord voor de wifi werkte niet!

Het huisje was ook onvoldoende gereinigd, de mat in de living en de 2 kleine matjes in de badkamer waren niet gestofzuigd (of toch niet voldoende). Ik vraag mij trouwens ook af of er zelfs met een dweil gereinigd was!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Super

M. de Jong, 6-2-2016
        • Activiteiten8
        • Onderkomen10

We zaten in het huisje op Berkenweg 7. Dat is een heel goed compleet ingericht huisje met mooie keuken en badkamer. We zaten er in januari en er lag veel sneeuw, dus het was heel koud, maar de open haard zorgde voor warmte en sfeer. Heel mooi, natuurlijk park. Echt een aanrader.
        Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Boulac in Izier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Boulac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Boulac scoort een 8.15 uit 10 op basis van 55 reviews.