Beoordelingen Hotel La Truite d Argent***

La Truite d Argent***
129 beoordelingen
Beoordelingen Hotel La Truite d Argent***
Cetturu 1, B-6662, Houffalize

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truite d Argent*** in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truite d Argent*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel La Truite d Argent scoort een 8,8 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truite d Argent*** in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truite d Argent***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel La Truite d Argent*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel La Truite d Argent*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Hotel La Truite d Argent*** met andere accommodaties in Houffalize.
Even geduld a.u.b.

9,1
8,6
Kindvriendelijk
5,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2014
"Absolute aanrader"vertalen
t.tempelman
9,0

13-12-2014 Prachtige omgeving, Bob en Henja zijn zeer gastvrij en behulpzaam, relaxte sfeer, heerlijk gegeten, mooie wandelingen gemaakt in de directe omgeving.
We komen zeker nog eens terug. Tom

Met partner, Nov. 2014
"Een plekje om voor terug te komen"vertalen
Moniek Beckers
9,0

08-11-2014 Zeer verzorgde inrichting met aandacht voor natuurlijke materialen, ook daardoor zeer sfeervol. Magnifiek uitzicht en ideaal om tot rust te komen. Spectaculair wandelgebied. Restaurant met voortreffelijke menu's en keur aan heerlijke bieren op tap. Voelde me verwend,

Met partner, Okt. 2014
"Hartelijkheid, heerlijk slapen in prachtomgeving"vertalen
Alice de Haan
9,0

28-10-2014 9 Jaar geleden na 4 nachten kamperen en fietsen in de regen gestopt voor een lokaal biertje en ... besloten de nacht te blijven slapen. De no-nonsense hartelijkheid van Bob en Henja trof me, reden om het foldertje te bewaren. Afgelopen weekend kwam ik er terug, verrast door de mooie nieuwe kamers, de prima keuken van Henja, heerlijke bedden en de prachtige omgeving. Een hotel dat alles behalve hotelsfeer ademt in de positieve zin van het woord. Kleinschalig, heerlijk bier op de tap en een stel dat het eenieder naar de zin maakt. Mooie wandelingen gemaakt door prachtig herfstbos, alleen al de meanderende beek in de achtertuin is prachtig en zorgt voor een gevoel van 'er middenin zitten'. Dag 2 nog prima tips meegekregen voor de omgeving. Of je nu van wandelen en fietsen houd of gewoon er even lekker tussenuit wilt voor boslucht en prachtige natuur, ga voor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en een heel eigen ervaring naar la Truite!

"Rust, ruimte en gastvrijheid"vertalen
Jan Berkers
9,0

11-11-2014 In de laatste week van oktober waren wij een midweek te gast bij La Truite d'Argent. Een prachtige omgeving om te wandelen of een uitstapje te maken naar een van de mooie plaatsjes in de omgeving.
Bij La Truite d'Argent wordt je gastvrij onthaald door Bob en Henja die jaren geleden vanuit Eindhoven verhuisden naar deze fantastisch plek in de Ardennen.
De accommodatie is fantastisch, grote ruime kamers met prachtig sanitair en een heerlijk bed. Ga er vooral naar toe voor de rust en neem vooral halfpension want Henja kan geweldig koken. Je wordt elke dag weer verwend met een heerlijke driegangen maaltijd. Neem er vooral een Lupulus biertje van de tap bij en je hebt een onvergetelijke avond.
Bob en Henja, bedankt voor jullie zorgen en gastvrijheid. We komen een volgende keer graag weer.
Jan Berkers en Mariet de Swart
Vlierden

"Geweldige plek!"vertalen
Cassiers Steven
10,0

11-11-2014 Wij hebben ongelooflijk genoten van onze 2 dagen rust en ontspanning midden in de bossen van Houffalize. Bob en Henja waren de perfecte gastheer en vrouw en zorgen zelf voor de lekkere maaltijden. In het restaurant op de achtergrond steeds aangepaste, sfeervolle muziek. De kamers waren heel rustgevend met een fantastisch bed. De eigenaars slagen erin een huiselijke sfeer te creëeren, weg van de bewoonde wereld, met veel liefde voor muziek. Wij hebben onze vaste relax plek gevonden!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Pracht plek"vertalen
pieter sneep
9,0

03-11-2014 Een heerlijk hotel op een verstillende plek in the middle of nowhere. Leuke kamer en een heel gezellig restaurant. You feel at home !

Met vrienden, 2014
"Supermooie en fijne plek!"vertalen
Gijs van de Burgt
9,0

20-07-2014 La Truite d’Argent is anders dan het gemiddelde hotel, in de goeie zin van het woord. Allereerst de locatie in ’the middle of nowhere'; een mooie vallei waar een beek doorheen meandert, superidyllisch. Ik hou van wielrennen en dat kan perfect in die omgeving, maar ook voor wandelaars MTB’ers en motortoertochten is La Truite d’Argent een perfect startpunt.
Wij hadden het appartement met eigen keuken geboekt, maar in plaats van zelf te kokkerellen reserveerden wij tot 3 x toe een tafeltje in het restaurantje. Ideaal! Lekker eten met het streekbier Lupulus en goeie muziek op de achtergrond. Hun filosofie sprak ons enorm aan: geen kinderen, ontbijt vanaf 09:00 hr, geen overbodige service, live concerten. Ze organiseren zelfs een festival eens per jaar. Echt een hele toffe plek!

Met partner, Juli 2014
"Magische plek"vertalen
Monique Verhoeven
9,0

20-07-2014 Het hotel ligt op een prachtige plek, heerlijk rustig in een lieflijke vallei met een riviertje waarin je perfect je mountainbike kunt afspoelen als je terug komt van een van de supermooie mtb tochten. De inrichting is sfeervol, veel brocante, mooi op elkaar afgestemd. Wij voelden ons er meteen thuis, de eigenaars Bob en Henja zijn mensen naar ons hart: muziekliefhebbers, recht door zee, gezellig en gastvrij. Heerlijk eten, zeer goed ontbijt (erg belangrijk voor de mountainbiker) fijn bed, knusse kamer, netjes en schoon. Ruime keuze uit lekkere biertjes en wijntjes, die na de sportieve inspanningen heerlijk smaken. Daar wij nog lang niet alle mtb tochten gereden hebben, komen we zeker hier terug!

Met vrienden, Mei 2014
"Mooi hotel maar....."vertalen
sjaak
2,0
5,0
6,0

27-05-2014 fantastische accomodatie op mooie plek, tot in detail mooi ingericht!
mooi uitzicht op de beek. voor MTB ook prima plek om te starten, alleen jammer dat er geen tuinslang is om fietsen af te spuiten. gastvrouw en gastheer beheren het geheel naar hun levensstijl wat ook betekent vanaf 9 uur ontbijt. inchecken voor 16:00uur kan niet, ook geen mogelijkheid om even om te kleden om te gaan fietsen....datzelfde geldt ook voor de vertrekdag(na 11uur ben je niet meer welkom) bij het afrekenen werd er zelfs niet gevraagd of alles naar wens was
slotconclusie: zeer goed hotel, niet voor alle doelgroepen

Eigenaar Bob, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Sjaak Kruiswijk uit Wageningen. Allereerst dank voor uw review. Het is inderdaad een fantastische locatie en een zeer goed hotel en we zijn het met u eens dat de prijs/kwaliteit verhouding niet goed is. Voor zo’n prachtplek als La Truite d’Argent zou je eigenlijk meer moeten betalen. Wij vinden het tevens belangrijk dat u onze openingstijden benadrukt want wij begrijpen dat deze niet voor iedereen ideaal zijn. Daarom geven wij in al onze communicatie vormen heel duidelijk aan dat het ontbijt vanaf 9 uur geserveerd wordt en dat La Truite d’Argent geopend is vanaf 16:00hr. Achteraf hierover mopperen is dan ook niet sportief. De check-out is inderdaad om 11:00hr maar dat heeft niets te maken met wel of niet welkom zijn. Wat ons betreft kunt u langer op de kamer blijven. Alleen weten we dan niet zo goed wat we tegen de volgende gast moeten zeggen als deze op zijn kamer komt en u en uw partner staan nog onder de douche en de kamer is niet schoongemaakt.

Met oudere kinderen, 2014
"Nu ook een supermooi appartement!"vertalen
Anneke
10,0

14-04-2014 La Truite heeft sinds kort naast de fijne kamers ook een heel mooi appartement, met keuken en slaapplaatsen voor vier. Heel knus en tegelijk luxe. Bijzonder sfeervol. Ideaal voor een gezin met kinderen vanaf 16 jaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?