Beoordelingen Hotel La Truite d Argent***

La Truite d Argent***
122 beoordelingen
Beoordelingen Hotel La Truite d Argent***
Cetturu 1, B-6662, Houffalize

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truite d Argent*** in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truite d Argent*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel La Truite d Argent scoort een 8,8 uit 10, op basis van 122 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Truite d Argent*** in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Truite d Argent***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel La Truite d Argent*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel La Truite d Argent*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Hotel La Truite d Argent*** met andere accommodaties in Houffalize.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,6
Kindvriendelijk
5,2
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, 2014
"Supermooie en fijne plek!"vertalen
Gijs van de Burgt
9,0

20-07-2014 La Truite d’Argent is anders dan het gemiddelde hotel, in de goeie zin van het woord. Allereerst de locatie in ’the middle of nowhere'; een mooie vallei waar een beek doorheen meandert, superidyllisch. Ik hou van wielrennen en dat kan perfect in die omgeving, maar ook voor wandelaars MTB’ers en motortoertochten is La Truite d’Argent een perfect startpunt.
Wij hadden het appartement met eigen keuken geboekt, maar in plaats van zelf te kokkerellen reserveerden wij tot 3 x toe een tafeltje in het restaurantje. Ideaal! Lekker eten met het streekbier Lupulus en goeie muziek op de achtergrond. Hun filosofie sprak ons enorm aan: geen kinderen, ontbijt vanaf 09:00 hr, geen overbodige service, live concerten. Ze organiseren zelfs een festival eens per jaar. Echt een hele toffe plek!

Met partner, Juli 2014
"Magische plek"vertalen
Monique Verhoeven
9,0

20-07-2014 Het hotel ligt op een prachtige plek, heerlijk rustig in een lieflijke vallei met een riviertje waarin je perfect je mountainbike kunt afspoelen als je terug komt van een van de supermooie mtb tochten. De inrichting is sfeervol, veel brocante, mooi op elkaar afgestemd. Wij voelden ons er meteen thuis, de eigenaars Bob en Henja zijn mensen naar ons hart: muziekliefhebbers, recht door zee, gezellig en gastvrij. Heerlijk eten, zeer goed ontbijt (erg belangrijk voor de mountainbiker) fijn bed, knusse kamer, netjes en schoon. Ruime keuze uit lekkere biertjes en wijntjes, die na de sportieve inspanningen heerlijk smaken. Daar wij nog lang niet alle mtb tochten gereden hebben, komen we zeker hier terug!

Met vrienden, Mei 2014
"Mooi hotel maar....."vertalen
sjaak
2,0
5,0
6,0

27-05-2014 fantastische accomodatie op mooie plek, tot in detail mooi ingericht!
mooi uitzicht op de beek. voor MTB ook prima plek om te starten, alleen jammer dat er geen tuinslang is om fietsen af te spuiten. gastvrouw en gastheer beheren het geheel naar hun levensstijl wat ook betekent vanaf 9 uur ontbijt. inchecken voor 16:00uur kan niet, ook geen mogelijkheid om even om te kleden om te gaan fietsen....datzelfde geldt ook voor de vertrekdag(na 11uur ben je niet meer welkom) bij het afrekenen werd er zelfs niet gevraagd of alles naar wens was
slotconclusie: zeer goed hotel, niet voor alle doelgroepen

Eigenaar Bob, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Sjaak Kruiswijk uit Wageningen. Allereerst dank voor uw review. Het is inderdaad een fantastische locatie en een zeer goed hotel en we zijn het met u eens dat de prijs/kwaliteit verhouding niet goed is. Voor zo’n prachtplek als La Truite d’Argent zou je eigenlijk meer moeten betalen. Wij vinden het tevens belangrijk dat u onze openingstijden benadrukt want wij begrijpen dat deze niet voor iedereen ideaal zijn. Daarom geven wij in al onze communicatie vormen heel duidelijk aan dat het ontbijt vanaf 9 uur geserveerd wordt en dat La Truite d’Argent geopend is vanaf 16:00hr. Achteraf hierover mopperen is dan ook niet sportief. De check-out is inderdaad om 11:00hr maar dat heeft niets te maken met wel of niet welkom zijn. Wat ons betreft kunt u langer op de kamer blijven. Alleen weten we dan niet zo goed wat we tegen de volgende gast moeten zeggen als deze op zijn kamer komt en u en uw partner staan nog onder de douche en de kamer is niet schoongemaakt.

Met oudere kinderen, 2014
"Nu ook een supermooi appartement!"vertalen
Anneke
10,0

14-04-2014 La Truite heeft sinds kort naast de fijne kamers ook een heel mooi appartement, met keuken en slaapplaatsen voor vier. Heel knus en tegelijk luxe. Bijzonder sfeervol. Ideaal voor een gezin met kinderen vanaf 16 jaar.

Met partner, Mrt. 2014
"Zalig weekendje gehad"vertalen
hilde pype
9,0

13-04-2014 Voor de tweede keer een zalig weekendje doorgebracht in la truite d argent.
Super lekker eten , glutenvrije menu was super lekker en gevarieerd.
Ideale plaats om volledig tot rust te komen als je van wandelen, fietsen , natuur en lekker eten houdt. Volgende keer boeken we als er ook een optreden gepland is .

Met partner, 2014
"Unieke plek"vertalen
Carolien Pikkemaat
9,0

04-03-2014 Een geweldig mooie plek middenin de natuur waar je je drukke bestaan even helemaal vergeet. De uiterst vriendelijke gastvrouw en -heer vullen dit perfect aan met hun ongedwongen omgang met hun gasten en het heerlijke, pure eten dat ze zelf bereiden en serveren in het ontzettend gezellig aangeklede restaurant.
De suites zijn knus ingericht en mooi schoon. Voor ons was het in één woord: Genieten!

Met partner, Feb. 2014
"Heerlijk midden in het groen"vertalen
Monique
7,0
9,0

26-02-2014 Top locatie, rustige plek, heerlijk om je terug te trekken, schoenen aan en naar buiten! De droomsuite doet z'n naam eer aan en ook de inrichting van de bar/ het restaurant annex concertzaal zijn prachtig.
Henja en Bob plus de relaxte muziek maken het verblijf helemaal af!

Met partner, Dec. 2013
"Snel weer een keertje terug!"vertalen
Marlene Stolte
9,0

09-01-2014 De Ardennen liggen zo lekker dichtbij, dus ideaal voor een paar dagen weg. Echter, je wilt niet in de schoolreis-dorpen zitten en wel meteen het bos in kunnen lopen en ook lekker eten zonder dat je de auto in moet, want een wijntje is zo heerlijk na een dag flink doorstappen, maar hakt er ook zo fijn in. En een beetje knus ook graag.
We willen nogal wat en omdat het toch wat centen kost mag je ook best kritisch zijn. Maar we hebben het geflikt en zijn deze keer prima terecht gekomen bij Henja en Bob in Houffalize. Een prachtige plek, heerlijke houtkachel, ontzettend lekkere muziek, een kamer met een geweldig uitzicht, heerlijke bedden en een gastvrouw die bij het woord Gastronomie hele andere associaties heeft en daarom gewoon een goed bord eten voor je neerzet, zonder fratsen, gewoon lekker, met een perfect wijntje erbij! Lekker ontbijtje, dat ze heel bewust pas vanaf 9 uur serveren, dus relax relax relax! Boek is uit, tochten zijn gelopen, geslapen als een roos en heerlijk gegeten!

Met partner, Dec. 2013
"Optimaal genieten in een prachtige omgeving!"vertalen
Guy
9,0

03-03-2014 Een aantal jaren geleden voor het eerst een bezoek gebracht aan La Truite d'Argent en vervolgens jaarlijks vaste bezoeker! Dit prachtig gelegen boshotel stelt je in staat om in en om het hotel te ontspannen van de prachtige natuur, lekkere belgische biertjes en heerlijke kookkunsten van Henja.

"Terug voor de 2e indruk"vertalen
Arthur
10,0

19-12-2013 In 2010 hebben we de 1e indruk opgesnoven bij Bob en Henja. Nu ruim drie jaar later zijn we terug gegaan om te kijken of die indruk geëvenaard kon worden. We hadden [weer] een Droomsuite geboekt maar mochten de eer genieten [als eersten] te verblijven in het nieuwe vakantie appartement [De Droomsuite Plus]. Een eigen keuken -geheel uit sfeervolle natuurlijke materialen ontworpen- voor degene die helemaal tot rust wil komen en zelf wil bepalen wanneer en welk ontbijt men wenst. Uiteraard kun je optioneel ook gewoon gebruik maken van de service van het hotel. Er is ook nog een extra slaapkamer en een badkamer zodat je er met 4 personen kunt verblijven. Maar meer geschikt is het appartement voor 2 personen voor een kort of juist langer verblijf. Ook de indeling van het restaurant is smaakvol [en verrassend] aangepast.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?