Camping Chasse et Peche ***

7,9

67 reviews over Camping Chasse et Peche in het Nederlands

Heerlijke plek

Leon, 25-8-2017

We hebben een heerlijke week gehad op de camping. Het riviertje en het kampvuur was al voldoende vermaak voor de kinderen. De sportactiviteiten die georganiseerd worden zijn ontzettend leuk voor jong en oud. Vriendelijke en persoonlijke benadering van de eigenaren en personeel. De omgeving is prachtig. We hebben een topweek gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Alles is hier puur.

D. Butijn, 23-7-2017

Klein weekje hier geweest en super naar ons zin gehad. Alles is hier puur: de niet te grote camping, waar je tot je enkels in de rivier kunt waden en dammen kunt bouwen; de vele activiteiten waarbij je de prachtige natuur in gaat en bijvoorbeeld een dag lang rotsen van tientallen meters hoog gaat beklimmen en abseilen; en zeker ook het enthousiaste team van jonge, kundige mensen. Nette camping waar je met een briefje je verse broodjes voor de volgende ochtend bestelt. Een aanrader voor jong en oud die van rust en natuur houdt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

mooi weekend gehad!

jacquelien, 3-11-2016

begin oktober hier geweest samen met een groep van de sportschool. wij hadden een blokhut, deze was wat verouderd maar wel van alles voorzien wat je nodig bent en wat wij erg tof vonden is dat je hier gewoon nog een vuur mag stoken in de avond zo konden wij met zijn allen 's avonds bij het kampvuur zitten!

sanitair was goed, standaard maar wel schoon en lekker warm.

personeel erg vriendelijk, en er waren leuke activiteiten georganiseerd! super tof!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Gastvrij, betrokken en servicegericht

Colin, 14-6-2016

Van tevoren een mail gestuurd om onze komst aan te kondigen, kregen een vriendelijke reply dat er voldoende plek zou zijn. Bij aankomst konden we aangeven dat we die avond graag wat wilden eten in het restaurant. Hierbij werd rekening gehouden met onze eetwensen. We kregen een plek toegewezen vlak bij de toiletten en douches. Een vlakke plek met grind, zodat je geen last hebt van modder. Op de plek mag een kampvuurtje gemaakt worden wat wij overigens niet hebben gedaan. Wij deden mee aan de Xtrails, drie trailwedstrijden in twee dagen. De eigenaren waren als vrijwilligers bij dit evenement betrokken door een drankpost te bemannen.

Toiletten en douches waren schoon, toiletpapier aanwezig en de verwarming werkte prima. We hebben onze handdoeken en kleding goed kunnen drogen op de radiatoren. Douches werkte goed, maar je moet je kleding wel goed ophangen, want het water spettert ook voorbij het scheidingswandje. Toiletten werden goed schoongemaakt. Het eten in het restaurant was prima!

Gereisd met vrienden in december 2015

Geweldige ontvangst en service

Jan Willem, 8-6-2016

Ik kwam om 22:30 aan, volstrekt verregend en hongerig. Eigenaar: "ga zitten jongens, willen jullie een biertje?" Hopend op een overgebleven boterham, zaten we om 23:30 aan een Ardenner stoofpotje met friet en een salade.

Top!!!!

Mooie ligging aan de Ourthe, prima sanitair en je kan een vuurtje stoken.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig!

Jerrie Niessen, 23-10-2015

We hebben een geweldige week gehad in onze blokhut aan de Ourthe. De mensen zijn erg gastvrij, je voelt je echt welkom. Na een paar lange wandelingen hebben we heerlijk gegeten in het restaurant op de camping. De kinderen hebben mee gedaan met de activiteiten in het bos. Touwbanen, boogschieten en een tokkelbaan over de rivier, geweldig spannend maar zo leuk! We hebben elke avond lekker een vuurtje gestookt, waar kan dat nog? Kortom een fantastische week vol avontuur en gezelligheid.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Weer geweldig!

van Belle, 24-8-2015

Voor het derde achtereenvolgende jaar met ons gezin op deze camping geweest en weer enorm genoten! Dit jaar hadden we een Safari tent die ons prima beviel. het herensanitair is onlangs vernieuwd en dat is een prime vooruitgang. Eén van de eigenaren vertelde dat hij alweer 16 jaar actief is op de camping en dat hij er nog iedere dag van geniet, dit zie en voel je terug op deze eenvoudige maar oh zo fijne camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Camping voor mountainbikers

4 mountainbikers, 12-8-2015

We hebben een week mogen vertoeven op deze camping. Ons hoofddoel was mountainbiken. In dat opzicht viel de camping niet echt tegen. Een camping wat dicht bij de routes ligt. Verder is het 'outdoor' gehalte op de camping goed aanwezig. Het maken van een vuurtje draagt daar bijvoorbeeld aan bij.

Wanneer je verder kijkt heeft deze camping niet heel veel te bieden. Het is allemaal vrij basis. Een erg storend element is het (erg) slechte sanitair. Er wordt weinig/niet schoongemaakt en de douches zijn vaak veel te heet. Daar komt bij dat, wanneer je wat langer bent, de douches niet erg aangenaam zijn. Echt een groot minpunt van deze camping. Zeker op een camping waar sanitair veel gebruikt wordt vanwege outdoor activiteiten.

Wat ook opviel is dat men voor veel dingen geld vraagt. Het is soms wat schraal en dat komt niet fijn over. De insteek van deze camping is goed, maar het kan veel beter! Voor ons helaas dus geen voldoende!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Sfeer en vriendelijkheid op en top!

Kemps, 4-8-2015

Bij aankomst op de camping werden we direct door het uiterst vriendelijke personeel ontvangen. Door ons gehaaste vertrek uit Nederland waren we onze eurostekker vergeten, maar dat was geen probleem. De eigenaar liep met ons mee naar een plekje en we konden van de camping een eurostekker lenen voor de stroom. We stonden met ons tentje op een prachtige plek aan het water, waar we 's avonds een vuurtje konden stoken om ons aan te warmen. Uniek dat dit nog kan. Dat heb ik op weinig campings meegemaakt!

Bovendien hebben we heerlijke saté en biefstuk gegeten in het restaurant en meegedaan aan de activiteiten. Abseilen, touwbanen, boogschieten en op de zonnigste dag van ons verblijf hebben we gesup't op het stuwmeer. Alles onder begeleiding van zeer betrouwbare instructeurs. De prettige sfeer die bij C&P heerste en de prachtige omgeving hebben onze vakantie nog mooier gemaakt. Een aanrader dus! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Okee, maar kan beter.

Lieke, 2-8-2015

De aankomst was voor ons een vervelende ervaring. We kwamen erachter dat er geen beddengoed aanwezig was in de blokhutten, wat niet helemaal duidelijk op de site staat aangegeven en dat daarnaast er maar één uur wifi per dag aanwezig was. De campingeigenaren hebben liever geen grote groepen op de camping en dat hebben ze ons zeker duidelijk gemaakt. We voelden ons daarom niet erg welkom. De blokhutten zijn schoon, niet erg groot en er zit minder in dan je verwacht. De omgeving maakt gelukkig veel goed. De camping ligt dicht bij een stadje en een supermarkt en ligt ook aan een riviertje. Je kunt makkelijk wegwandelen vanaf de camping en de gasten en de instructeurs waren erg vriendelijk. Het sanitair was helaas niet zo goed. De meidendouches waren over het algemeen erg koud en er was geen licht aanwezig in de wc's en in de douches. Deze zijn zeker aan vervanging toe. Wél zijn er vuurplaatsen en kun je lekker buitenzitten. Over het algemeen een prima camping, maar het kan beter.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chasse et Peche in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chasse et Peche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chasse et Peche scoort een 7.92 uit 10 op basis van 68 reviews.