Beoordelingen Camping Chasse et Peche***

Chasse et Peche***
56 beoordelingen
Beoordelingen Camping Chasse et Peche***
Rue de la Roche 63, 6660, Houffalize

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chasse et Peche*** in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chasse et Peche*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Chasse et Peche scoort een 7,8 uit 10, op basis van 56 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chasse et Peche*** in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chasse et Peche***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Chasse et Peche*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping Chasse et Peche*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Chasse et Peche*** met andere accommodaties in Houffalize.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,6
7,6
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Leuke camping!!!"vertalen
BaukeDijkistra
6,0

23-06-2014 Een mooi en goede camping op een mooie locatie. Veel sportmogelijkheden en goede instructeurs. Wij hebben heerlijk motor gereden in de Ardennen en Luxemburg. Avonds bbq en een kampvuur.
Dat er mensen zijn die klagen over anderen begrijp ik niet. Toen we aankwamen waren er ong, 90 jongeren voor een schoolafsluiting maar we hebben hiervan geen hinder gehad. Stukken beter dan een doorsnee familiecamping met krijsende en jengelende kinderen. Ook stukken goedkoper overigens! Ja, er zijn mensen die avonds voor hun tent zitten te praten en te lachen maar als je daar last van hebt kan je beter thuis blijven. Zo gaat dat nou eenmaal op een camping waar je met anderen mensen op een relatief klein gebied kampeert.
Kortom een aanrader!!

met partner, Juni 2014
"Mooie locatie, paar minpunten"vertalen
nancy
5,0
6,0

23-06-2014 Wij kwamen naar deze camping voor een weekend mountainbiken. De locatie is top, dichtbij de mtb routes en 3 km vanaf het dorp en op een idyllische locatie naast het water. Ook de vuurkorf naast de standplaats is ideaal. We hebben over het algemeen een prettig verblijf gehad, echter hebben wij ons gestoord aan een aantal zaken, waardoor we wellicht de volgende keer voor een andere camping zullen kiezen.
Zo waren er erg veel vriendengroepen die tot laat hard met elkaar praten. De camping geeft aan dat het om 23.00 uur stil moet zijn, maar het personeel grijpt niet in, dus tot middernacht was het onrustig. Niet prettig als je hier als stel voor je rust komt. Daarnaast vinden wij het slechte service dat de eigenaar bij het uitchecken aangaf dat we na onze mountainbiketocht nog wel konden douchen, maar wel tegen betaling van €2,50 per persoon. Erg schraal, want goedkoop is de camping niet als je het vergelijkt met andere kleine campings in de regio. Dat geeft een nare bijsmaak bij vertrek

met partner, Okt. 2013
"Top locatie!!!; negatieve reacties onbegrijpelijk!"vertalen
Deborah
8,0

13-10-2013 Na wederom een heerlijk verblijf in blokhut op deze camping lees ik vol verbijstering een aantal negatieve reacties. Ik kom al jaren met mijn man op de camping en het is werkelijk een heerlijke plek! Sportievelingen, natuurliefhebbers en gezinnen kunnen hun hart ophalen op deze prachtige plek in het hart van de Ardennen! Ik struin de schattige belgische dorpjes af en ga shoppen in de winkelcentra in luxemburg, terwijl mijn man lekker op de fiets door de bossen trapt. Na een gezellige gezamelijke boswandeling of fietstocht laten we ons de heerlijke ardenner stoofpot voorschotelen in het restaurant, bij de open haard! Het was weer heerlijk!!

met vrienden, 2013
"Een topper"vertalen
nijmanjan@gmail.com
8,0

01-10-2013 heb daar 15 jaar enige keren per jaar gebivakeerd om te vissen,met vrouw en ook met vrienden,super vriendelijke mensen

met vrienden, 2013
"Niet voor niets alweer de 4e keer"vertalen
Bas Verbree
7,0

30-09-2013 Camping Chasse et Peche is een perfecte camping voor de sportievere mensen onder ons. Gelegen op een paar kilometer buiten het centrum van houffalice aan de rand van het bos en een fantastisch riviertje. Wij zijn nu voor de 4e maal daar geweest en dat is niet voor niets. Het sanitair is weliswaar in een verouderde staat maar zeer zeker altijd netjes schoon en verzorgd. het personeel is gezellig en zeer professioneel. bij de A.T.B verhuur worden zeer luxe fietsen verhuurd voor een hele nette prijs en met zeer goede begeleiding. Wij zelf zitten elke keer in een safari tent wat een aanrader is, gezellig met de bbq en een kampvuurtje langs het riviertje. Overlast tot diep in de nacht kan ik mij niet voorstellen, meerdere malen op een avond worden er rondes gelopen door het personeel en om 11uur wordt er beslist geeist om stil te zijn. wat niet betekent dat een normaal gesprek voor de tent niet meer mogelijk is. wat mij betreft de mooiste locatie in Belgie om te mountainbiken en camperen!!!

met vrienden, Sept. 2013
"Perfect voor mountainbikers"vertalen
Wouter
7,0

29-09-2013 Afgelopen weekend zijn we wezen mountainbiken in Houffalize en hadden we een Safari tent gehuurd bij camping Chasse et Peche. De camping ligt ideaal voor mountainbiken, 2 km warm rijden voordat het echte werk begint. De gehuurde safari tent was ook van alle gemakken voorzien, prima bedden en gezellig buitenplekje met vuurhaard aan de Ourthe. Het personeel is vriendelijk en de bar/restaurant is gezellig. Het sanitair is mischien iets gedateerd maar schoon en voor een camping ruim voldoende. Mocht je een mountainbike willen hurendan kun je dat ook prima op de camping doen, nette en redelijk recente fietsen. Wij gaan er zeker nog een keer naartoe.
Wouter

met vrienden, Sept. 2013
"Perfecte camping"vertalen
Karel schrijvers
8,0

29-09-2013 Camping is perfect personeel is erg behulpzaam en zeer sociaal het sanitair is prima voor een camping minder voor een sterren hotel maar dat is het ook niet voor ons mountainbikers is het een perfecte plek maar ook voor de andere buiten sporten is het een perfecte plaats voor een biertje of een hapje is er ook plaats maar van praktijken tot half 4 snachts is geen sprake dat kan ook niet op een camping waar er sochtens weer gesport moet worden het enige jammere van de camping is dat we op een gegeven moment weer naar huis moeten
Bedankt voor het fantastische weekend en tot snel
Groet karel

met partner, Sept. 2013
"Erg leuke camping!!"vertalen
S Bijlsma
7,0

05-10-2013 C&P is een erg leuke camping aan een rivier.
Ondanks dat wij aan het einde van het seizoen langs kwamen was er nog veel bedrijvigheid en konden we nog van alles gebruik maken.
We hebben met veel plezier de atb's gehuurd en na een goede tip een leuke en pittige route gereden! Alle routes beginnen vanuit het dorp en zijn top aangegeven.
Sanitair was prima en werden ook nu nog vaak schoongemaakt vanwege de vele modderige fietsers. Lekkere warme douches en een zeer gezellig restaurantje!

Het was wat koud 's nachts, maar we mochten konden dekens huren zodat het toch aangenaam slapen was.

Kortom, zeker een bezoekje waard voor de actieve kampeerder!

met partner, 2013
"Ver van de beschaafde wereld..."vertalen
Anne
2,0

31-08-2013 Bij aankomst verheugden wij ons op een heerlijke avond aan het kamvuur bij het gemoeddelijk kabbelend beekje.Dit zou een fantastisch weekeind worden in de buitenlucht! De eerste ontmoeting met het sanitair bracht de eerste breuk, een smerig toillet met stront over de rand stonk mij tegemoet.
Bij terugkomst na ons bezoek aan het dorpje arriveren meer gasten op de camping. een groep van +/- 15 jongemannen en nog wat groepjes jongeren (twintigers?) slaan hun kamp op. Deze groepen bezorgen ons van 21:00 uur tot 04:00 uur een ervaring vol zeer luidruchtig gebral, harde muziek. in het rond pissende jongeren nemen grote hoeveelheden alcohol tot zich en drinken zich uiteindelijk in comateuze of kotsende toestand. Ik besluit uiteindelijk in de auto te overnachten. Bij vertrek wordt ons aangegeven dat het bij de ronde niet is opgemerkt !!????! Als al deze zaken je aan staan is dit een prima camping. Zoek je een beschaafder verblijf, zoek dan zeker nog even verder!!

met partner, Aug. 2013
"Leuk als je van middeleeuwse toestanden houd"vertalen
ron & inge
1,0

16-09-2013 Ook wij waren "slachtoffer' van het reserveringssysteem wat alleen maar gebaseerd is op een enkele no show ervaring van de eigenaar.Probleem wordt inderdaad naar de gasten verlegd echter wij zijn wel teruggegaan en daar heb ik enorme spijt van gehad.Hier heersen spartaanse toestanden.Stinkende toiletten vieze douches.De beek is hygiënischer om je in te wassen.Hier wordt gedronken,geblowd gestolen en worden vrouwen lastig gevallen.De grootste asociaal met de grootste mond heeft hier het meeste respect.Ik kan me eenvoudig niet aan de indruk onttrekken dat veel van de positieve reviews geplaatst zijn door vrienden en bekenden.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?