Vakantiehuis Maison Le Temps d'une Pause

Maison Le Temps d'une Pause

2 reviews over Vakantiehuis Maison Le Temps d'une Pause in het Nederlands

Een huis zoals thuis!

Judith, 8-1-2010

De aanrij route is al prachtig. Het mooie huis ligt t.o een klein kerkje. De ligging is rustig en heel centraal tussen Hotton en Durbuy (aanrader). Zodra je de sleutel in het slot steekt volgt een warm welkom. Mooie inrichting, sfeervolle details en voorzien van alle gemakken. Sfeer is scandinavisch te noemen. Er zit ook een ruim terras met bbq bij. Huis is ideaal voor een weekend met bv. 2 gezinnen. 2 eethoeken en ruime zitkamer. 2 luxe afgewerkte badkamers en 3 ruime slaapkamers. Alles is gloednieuw en brandschoon!

In tegenstelling met alle andere Ardense huizen die we hebben aangedaan is dit echt een topper en aanrader voor iedereen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

els, 21-7-2007

Heel mooi en grote woning. Pas gerenoveerd en gelegen in het rustige dorpje Ny. Uitgerust met alle modern comfort: vaatwasser, 2 badkamers,... Er is slechts 1 winkeltje in het dorp, maar een gloednieuwe grote supermarkt ligt op enkele minuutjes rijden. Het huis is een echte aanrader.

We hebben daar in de buurt super gegeten: "Au comte d'harscamp" in Rendeux en "Le fou du roy" in Durbuy zijn echte aanraders!

We hebben daar ook een adventure tocht gemaakt in Jupille met "Wildtrails". Super! Een heel gemoedelijk kader, goede begeleiding en niet de grote drukte zoals bvb in Durbuy. We gaan dus zeker nog eens terug en zeker naar datzelfde huis!

Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Le Temps d'une Pause in Hotton , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Le Temps d'une Pause zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Le Temps d'une Pause scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.