Bed and Breakfast De Bedding

Bed and Breakfast De Bedding
De Bedding
8,2

5 reviews over Bed and Breakfast De Bedding in het Nederlands

Een kleinschalig hotel met een geweldige service

Pim Taal, 20-1-2010

Dit schattige hotelletje ligt in het prachtige heuvelachtige landschap van de Ardennen en de verzorging van Dorine en Rene is zeer hartverwarmend. Je voelt je hier echt "thuis" terwijl je er ook helemaal eens üit bent.

Echt heerlijk relaxt!

Een aanrader ( zeker voor wie enigzins spiritueel is).

Pim uit Voorburg

Gereisd met vrienden in december 2009

fantastische plek!

Ineke & Jos van der Splinter, 18-1-2010

De Bedding in Harre is een fantastische plek om tot rust en tot jezelf te komen. Heerlijke omgeving: Spa, Stavelot, Durbuy ....
Gereisd met partner in januari 2009

telkens weer THUISKOMEN

Günter en Marijke, 16-1-2010

Een voor ons wel heel bijzondere plek die de aanbeveling meer dan waard is.

Wij komen er nu al 3 jaar met een gemiddelde van 3 keer per jaar.

Het bijzondere van deze B en B is het totaalplaatje:

het huis zelf, de plaats waar het zich bevindt, de omgeving en vooral Rene en Dorine, de eigenaren, die dit alles mpgelijk maken.

Voor ons een echte plek om nog vaak van te genieten!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2010

Een warme plek

Jeannette Lamme Coaching, 16-1-2010

door de ambiance, de geur van de houtkachels, de huiselijke inrichting en niet in de laatste plaats de warme en persoonlijke toewijding van Dorine en René!

Niet voor niets hebben wij al meerdere klanten van ons tot hun grote tevredenheid naar deze plek doorverwezen.

Gereisd met partner in januari 2010

Harry en Thomas, 25-8-2006

We hadden daar een ruime kamer. Alles netjes verzorgt. Ontbijt lekker buiten aan een grote tafel met van alles (beleg) uit NL.

De gastheer en -vrouw zijn Nederlanders dus als je geen Frans spreekt is dat wel zo prettig :-)

Midden in de bossen. Ideaal voor Natuur- en wandelliefhebbers.

We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bedding in Harre (Manhay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bedding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Bedding scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.