Vakantiehuis Le Verger *****

9,3

37 reviews over Vakantiehuis Le Verger in het Nederlands

Wederom geweldig

Ronald, 26-9-2017

Schitterend huis, voorzien van alle gemakken in een prachtige omgeving
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Genieten van rust en natuur

Willeke, 5-8-2017

Mooi groot vakantiehuis en heerlijke tuin. Alleen maar groen om je heen en dieren (schapen, geiten, koeien en paarden). Bedden zijn prima en alle voorzieningen zijn in orde. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Mooie slaapkamers en badkamers en fijne woonkamer en keuken. Schoonmaak kan beter, de keuken was erg vettig en rook ook zo en het is als je beter kijkt erg stoffig overal (bovenop kasten en onder bedden). Het is ook vreemd dat het huis voor een prijs inclusief schoonmaak wordt aangeboden terwijl je wel van alles moet schoonmaken voordat je weggaat. Wat echt gemist wordt is goede zonwering met name boven het terras. Tip: als je in juli gaat kan het zijn dat het feest is in het dorp, wij lagen 2 nachten tot 4 uur wakker van de herrie. Wij waren er twee weken dus genoten de overige dagen wel van de rust maar als je maar een week gaat is het een beetje zonde van je vakantie. Wellicht handig om de data van het feest te checken dan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super mooie ligging !

Eline, 20-6-2017

Pluspunten:

-Super mooie ligging

-Prachtige tuin en omgeving

-Nabijheid van stadje Hotton, La Roche en Durbuy

-Mooi huis

Minpunten:

-Keuken was niet al te proper

-Single bedden maar helaas kon je de matrassen niet tegen elkaar schuiven

-Toeristische infomap was een warboel, niet duidelijk, losse folders

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Genieten in een rustige omgeving

Roy, 9-5-2017

Heerlijk huisje in een geweldig mooie en rustige omgeving, van alle gemakken voorzien. Erg fijne keuken, vol met alles wat je nodig hebt om een uitgebreide maaltijd voor 8 man te bereiden. Ideaal voor een rustig week(end)je weg!
Gereisd met vrienden in april 2017

Prachtig en luxe vakantiehuis met heel veel ruimte

Sander Steinmann, 17-2-2017

Mooi vakantiehuis in rustige straat. Volledig vrijstaand en heel veel ruimte. Enige minpunt waren de wat krakende simpele bedden maar verder heel mooi afgewerkt. Veel luxe zoals volledige inrichting keuken, home cinema set, jacuzzi en mountainbikes
Gereisd met vrienden in februari 2017

Voor herhaling vatbaar; fantastisch!

Vrienden COI, 3-2-2017

We hebben hier met 3 stellen gelogeerd een week na Oud en Nieuw.

Het is een heerlijk comfortabel huis, van alle gemakken voorzien, overal centrale verwarming, netjes, schoon en goed onderhouden.

Een heerlijke warme houtkachel in de woonkamer voor de sfeer en behaaglijkheid.

Ruime hal beneden en boven en ruime slaapkamers met lits-jumeauxbedden.

Vanuit het huisje ben je zo in het bos.

Het huisje ligt wat hoger en daardoor heb je mooie uitzichten. Tijdens het weekend lag er wat sneeuw en viel er ijzel. Ondanks dat het wat hoger lag, werd er gewoon voor op de straat gestrooid.

De verhuurder reageert snel op mailtjes, contact verliep prima!

We hebben alles als zeer prettig ervaren!

Eén tip: het rook een beetje muf in het huis, maar nadat we wat water in de putjes(inclusief die van de souterrain) hadden gedaan was de muffe lucht weg.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Genoten van een heerlijk lang weekend

Marie, 6-1-2017

Met Oud en Nieuw hebben wij hier met vrienden gelogeerd. Alles is aanwezig voor een top weekend. De keukeninrichting is volledig en van alle gemakken voorzien. De ligging van het huisje is mooi. Mooie vergezichten vanuit de huiskamer en het balkon. Binnen een paar meter zit je in het bos voor leuke wandelingen.

De badkamers en slaapkamers zijn goed en modern. Onze zoon is 5 maar ook kleine kinderen zijn duidelijk welkom - kinderstoel, kinderbedje tot verschoonkussen - het is aanwezig. Ook in de omgeving is van alles te zien, wij zijn naar de kerstmarkt in Durbuy geweest.

Contact met verhuurder loopt prettig, hij is punctueel en zorgvuldig.

Dit huisje is een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2016

heerlijk weekend doorgebracht met de familie !

familie smet, 15-11-2016

Het huis is heel goed uitgerust, aan alles is gedacht, met de houtkachel en wat kaarsjes is het zeer gezellig ! Je kan mooie wandelingen maken in de omgeving. Ook Durbuy is niet veraf, gemakkelijk te bereiken met de auto, wel toeristisch maar altijd fijn om te bezoeken. Kortom, "Le Verger" was voor ons een prachtige bestemming !
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijk lang-weekend in groot en schoon huis

WB, 6-9-2016

We hebben een heerlijk lang-weekend doorgebracht in Le Verger!!

Door het erg warme weer hebben we de fietsen laten hangen, wel gewandeld en veel genoten van de diverse (schaduw)plekken in de grote tuin, heerlijk. De grotten van Hotton pasten prima in deze warme dagen en het luchtballonnenfestival was zowel in Hotton als vanuit de tuin een leuk vertier.

Groot schoon huis, prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig, een aanrader!

Bergjes, 23-8-2016

Prachtige omgeving en heel fijn huis.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Verger in Hampteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Verger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Verger scoort een 9.28 uit 10 op basis van 38 reviews.