Vakantiehuis Le Bois Preau ****

Le Bois Preau

2 reviews over Vakantiehuis Le Bois Preau in het Nederlands

Zon of regen: geweldig

Van Gucht, 13-12-2008

Juist terug van dit schitterende vakantiehuis. We waren met 10 personen waarvan 3 kinderen. De kinderen hebben dagelijks urenlang gezwommen en 's avonds na bedtijd hebben wij nog gezellig onder ons kunnen genieten. Zowel van de sauna als het zwembad! Overdag gingen we bij mooi weer wandelen, winkelen,... bij slecht weer bleven we gezellig binnen bij het haardvuur of in het zwembad! Er was geen verveelmoment te bespeuren. Het huis staat alleen in een bos, we zijn dus koning te rijk geweest!
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Onrust, 29-5-2007

We hebben met 7 volwassenen en 1 kind het Pinksterweekend doorgebracht in Le Bois Preau. Het zwembad is fantastisch, diep genoeg om van de duikplank te springen. De temperatuur in het zwembadgedeelte is tropisch. Mooie tuin om het huis en een mooie oprijlaan. Super!!
Gereisd familie in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Bois Preau in Grand-Han, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Bois Preau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Bois Preau scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.