Camping Les Neuf Pres

7,5

8 reviews over Camping Les Neuf Pres in het Nederlands

Behoorlijke teleurstelling!

Rusty, 22-8-2017

Ontvangst was goed. Sanitair was naar behoren echter de beloofde voorzieningen zoals op de reserveringssite staan kloppen niet. Ook al zaten wij midden in het hoogseizoen was het zwembad gesloten wegens de afwezigheid van een badmeester. Ook de kantine was 's avonds na acht uur gesloten dus geen vertier. Wij hebben vervolgens zelf maar ons vertier gemaakt met een kampvuurtje. De volgende ochtend werd ons door de campingbeheerder verteld dat er geklaagd was over de grootte van ons vuur. Wij hebben niks uitzinnigs gedaan en netjes in een korf een vuurtje gestookt. Verder een mooie camping met mooie natuur en aan een riviertje, maar door de afwezigheid van de beloofde voorzieningen komen wij hier niet meer terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

zeer goede camping voor kinderen en rustig

van dorst raymond, 5-8-2016

Goed camping kom hier al 15jaar

Mooie plekken met zon of schaduw

Mooie speeltuin

Basketveld tennisvelden minivoetbal alles in prima staat

Ook hond vriendelijk!!!!!

Heb al gereserveerd voor 2017

Men spreekt perfect Nederlands aan het onthaal

Toppie!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima plek, centraal gelegen in de Ardennen.

familie Smit, 22-6-2016

Receptie correct en vriendelijk, nederlands sprekend. Op doorreis naar Frankrijk, camping zichtbaar vanaf doorgaande weg. Eén overnachting op vlak, verhard terrein, auto en caravan konden gekoppeld blijven. Camping is prachtig aangelegd, met diverse voorzieningen. Sanitair was schoon maar erg verouderd. Camping heeft opknapbeurt nodig, een investering in de toekomst. Want deze camping, op een prachtige locatie in een schitterende omgeving, heeft zeker potentie. Voor meerdere overnachtingen zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

jaarlijkse traditie!

Annita Vos, 13-6-2016

Mooi gelegen, ook voor niet-zonnekloppers. Heerlijk onder de bomen met een briesje wind.
Gereisd met partner in juni 2016

Alleen voor reizigers

John van Zelst, 24-7-2012

Heel erg naargeestig plaatsje Camping rumoerig tot diep in de nacht

Nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

De moeite waard

Emile, 15-6-2012

Wij gaan bijna elk jaar naar deze camping en zijn zeer tevreden, zeker wat de prijs betreft om er te kamperen met de tent en de kids...
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

super camping

s kremer, 9-9-2010

de camping is gewoonweg super! weer een top vakantie gehad dit jaar.hele week animatie voor de kids,dus rust voor de ouders!!alles was weer netjes verzorgd.alleen een beetje duurder geworden ten opzichte van vorige jaren,maar nog steeds niet te duur.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

mooie kind en diervriendelijke camping

s kremer, 9-9-2009

mooie camping,gelegen aan de n68,10 min. van vielsalm en coo.

ideaal om met tent of caravan te verblijven.kinderbad en groot zwembad,goed onderhouden speeltuin.er word ook nederlands gesproken door de beheerder.ook niet onbelangrijk zijn de prijzen welke spotgoedkoop zijn .mooie uitvalsbasis om dagtripjes te doen naar coo,vielsalm,baraque de fraiture e.d. echte aanrader voor gezinnen met jongere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Neuf Pres in Grand Halleux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Neuf Pres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Neuf Pres scoort een 7.5 uit 10 op basis van 10 reviews.