Hotel du Vieux Château

Hotel du Vieux Château
du Vieux Château

Matig

1 review over Hotel du Vieux Château in het Nederlands

Mooie locatie maar slecht onderhoud en schoonmaak.

AvS, 6-7-2012

Hotel du Vieux Château ligt naast een watermolen, maar van de waterstroom hebben we geen last gehad. Het hotel heeft een groot landgoed wat prachtig gelegen is, maar helaas heel slecht onderhouden: petangebaan zat onder het mos en er groeide veel onkruid tussen de tegels. Het tuinmeubilair was niet schoon.

Onze kamer was vrij ruim en met makkelijke stoelen en een klein tafeltje met 2 stoeltjes erbij. Helaas was de badkamer zeer klein maar de douchecabine was echt smerig: langs de kitranden en de tegelvoegen heel veel schimmel. Ook tussen de douchschuifdeuren heel veel schimmel. Te vies om in te douchen, hebben we dan ook niet gedaan. Gelukkig hadden we slechts 1 overnachting geboekt.

Jammer dat de eigenaar niet meer zorg besteedt aan onderhoud tuinen en schoonmaak kamers.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Vieux Château in Florenville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Vieux Château zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel du Vieux Château scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.