Hotel Auberge du Val d'Aisne ***

Auberge du Val d'Aisne

1 review over Hotel Auberge du Val d'Aisne in het Nederlands

Fantastische herberg

Rob, 22-8-2012

Enkele weken terug hebben we hier een weekend verbleven. We konden geen recensies vinden, dus het was enigszins een gok. We hadden eigenlijk een standaard hotelkamer verwacht, maar kregen een compleet huisje. Heel oud en met antieke meubelen, maar ook heel leuk. Enig nadeel was dat de douche kokend heet was.

Het ontbijt is goed en werd geserveerd aan de tafel. Buiten vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht over het land.

De hostess is erg vriendelijk. Spreekt niet goed Nederlands, maar wel Engels en Frans.

In het dorpje is verder niks te doen, maar in het toeristische Durbuy (zo'n 20 minuten rijden) zijn er veel activiteiten te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Val d'Aisne in Fanzel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Val d'Aisne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge du Val d'Aisne scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.