Vakantiepark Sunclass Durbuy ***

8,1

WebsiteLink naar website

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Sunclass Durbuy bij:

531 reviews over Vakantiepark Sunclass Durbuy in het Nederlands

Leuke omgeving, mooi park

Jane, 13-9-2017
  • Onderkomen8

Je kunt hier veel leuke activiteiten ondernemen, zowel op en vanaf het park als in de directe omgeving. Het park is bosrijk en keurig onderhouden. Bij de receptie zijn ze servicegericht en vriendelijk. Bij Adventure Valley(erg leuk outdoor park vlak bij) zijn ze daarentegen bijzonder onvriendelijk.

Wij hadden huisje 43, dat was schoon, modern, compleet en sfeervol ingericht. Geen vaatwasser, wel een moderne badkamer met prettige douche. Het huisje had wat minder privacy, maar lag wel tussen het keurig onderhouden groen. Klein minpuntje was de geur van de bank, dat bleek uiteindelijk te komen door muizen die zich in de bank hadden genesteld. De receptie liet gelijk een apparaat plaatsen om de beestjes te weren, maar wij vonden het toch niet meer fris om op de bank te zitten en zijn daarom eerder vertrokken. We hebben hier niets meer van gehoord.

Op het park is het rustig en in de avond en nacht is het zeer stil op het park, je hoort ook geen omgevingsgeluiden van buiten het park. Huisjes zelf zijn van hout, waardoor elke stap kraakt. Met grotere kinderen is dit een erg leuke vakantiebestemming.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

een eenvoudig park waar de prijs ook naar is

Elsa, 12-9-2017
  • Onderkomen6

wij zijn een week op het park geweest in de maand augustus, we hadden huisje 158 'villa Vink' het was een compleet huisje een prima plek om te logeren. De trap in deze huisjes zijn een uitdaging maar went toch redelijk snel enige echte min punt is de krakende vloer op de boven verdieping, stilletjes naar de wc gaan is er niet bij. Het park zelfs is keurigverzorgd en is er 2xdaags animatie in de ochtend voor de jonge kinderen en in de avond voor de hele familie,wij zijn twee keer naar knutselen gegaan en dat was prima voor de kleintjes. Het zwembad is klein maar, het water koud, de ruimte zelf was wel verwarmd en jammer genoeg waren er een aantal gasten die wel met ballen gingen gooien, druk springen en kleine kinderen zonder zwemluier lieten zwemmen met als gevolg poep in het zwembad, blijkbaar is toezicht vanuit het park wel nodig. Restaurant zijn we niet geweest, wel een aantal keer brood gehaald in het winkeltje wat van goede kwaliteit was. Het is een eenvoudig park waar de prijs ook naar is.In de omgeving is genoeg te doen voor jong en oud!

Mooi park, slechte service

Kim, 6-9-2017
  • Activiteiten6

Het park is prachtig. Mooie omgeving, veel privacy bij je huisje en geen last van de vele mensen.

Service was bij ons zeer slecht. Op de eerste avond is er een theeglas geknapt met kokend water wat over mij heen kwam en resulteerde in 2e graads brandwonden. 4 dagen lang geprobeerd de manager te spreken. Tot op heden nog niks vernomen. Van de overige medewerkers kwam geen excuus af, werd er niet gevraagd hoe het nu ging etc. Een gratis ontbijt als excuus was al voldoende geweest. Recent een nieuwe mail gestuurd, hopelijk wordt deze wel beantwoord en wordt er alsnog een passende oplossing gezocht.

Voor ons dus niet heel succesvol, maar de locatie is prachtig en in het huisje is alles aanwezig.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtig gezinsvriendelijk bospark.

Familie Van Lokeren, 29-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

In een echt Ardens bos op een boogscheut van Durbuy bevindt zich dit mooie park. Wij hebben doorheen de jaren heel wat vakantieparken bezocht en Sunclass steekt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit. Niettegenstaande de vele aanwezige gezinnen konden we toch genieten van voldoende rust in deze groene omgeving. Van de twee speeltuintjes, springkasteel en het binnenzwembad konden onze kleinkinderen ten volle genieten. Het is ook aangenaam wandelen in en buiten het park. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De vernieuwde receptie, de vernieuwde parkwinkel en 'La brasserie du Parc' betekenen een meerwaarde voor Sunclass-Durbuy. Voor wie van een bungalow houdt, middenin een Ardens bos, met alle moderne comfort (o.a. radio-tv-dvd en wifi) en dichtbij winkelcentra als Barvaux en Marche-en-Famenne en Durbuy als toeristische topper is dit een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch park - voor herhaling vatbaar

R.C., 28-8-2017
  • Onderkomen10

Wij verbleven in het Sunclass Bungalowpark van 21/8 tem 25/8 en hebben een fantastische midweek achter de rug. Leuk vakantiepark, mooie en nette bungalow en zeer vriendelijk personeel. Het park was bijna volgeboekt, maar hier was nauwelijks iets van te merken: het was er zeer rustig overdag en muisstil 's nachts.

Zalige privacy op het terras door de vele bomen. Het was de eerste keer dat wij in Sunclass boekten, maar zeker niet de laatste keer ... wij kijken uit naar ons volgend bezoekje, want wij gaan zeker terug. TOP!

Gereisd met partner in augustus 2017

Huisje (nummer 41) was geweldig!

Linda, 27-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij (2 volw. 2 kleine kids) waren op het park begin augustus. Ons huisje (nummer 41) was erg schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Elke maat pan, tot veel fijne verschillende glazen, kommen en mokken, staafmixer, grillplaat en tot groot genoegen van onze kinderen, een hele kast vol leuk speelgoed! Het terras is ruim, net zoals de badkamer met grote douche! In het restaurant is er een speelhoek aanwezig, er staat een luchtkussen en er zijn verschillende speeltuintjes. Het zwembad was prima voor de kinderen maar is wel aan een kleine update toe. Je bent zo in het super mooie oude stadje Durbuy en ook andere leuke dorpjes/stadjes en bezienswaardigheden zijn in de buurt. Een aandrader dus!

Mooi park

Syl, 26-8-2017
  • Onderkomen9

Wij zaten in huisje 71.

Een heel schoon en leuk huisje. Achter dit huisje is nog een beneden zit plek en een tuin (waar je niet veel aan hebt omdat het vol met onkruid staat).

Het was een goede uitvalplek om erop uit te gaan. Zo naar het Adventure park in Durbuy. Dat is echt een aanrader! Durbuy zelf vonden wij niet veel aan (bestaat uit veel restaurants en weinig winkeltjes).

Het park is erg heuvelachtig dus houdt daar rekening mee met boeken als je niet veel wilt klimmen!

Voor ons was dit geen probleem verder.

Wat wel een nadeel was is dat er achter het huis gebouwd wordt aan een groot huis en dus om 6.30 (!) het al begon met boren en bouwen en het was dus heel veel herrie tot 16.30. Dat was echt heel erg jammer want dit was niet vermeld of doorgegeven aan ons.

Het is natuurlijk een bouwproject wat denk ik geen jaren gaat duren maar het was echt heel storend en niet ontspannen.

Het was dat wij er maar een midweek zaten en toch wel een ochtend/middag weg waren maar anders had ik zeker een ander huisje gevraagd. Alleen om deze reden want verder was het een perfect huisje.

Alles zit erin, magnetron/oventje/waterkoker/kookgerei etc. Je komt niets te kort in dit huisje.

Het huisje ligt ook aan de weg (met bos ertussen) maar daar hadden wij geen last van.

Zwembad was ook prima (1x gebruik van gemaakt) en je kon er ook eten maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Voetbalveld ook erg leuk ernaast.

prima, maar mist sfeer

Schuijers, 24-8-2017
  • Onderkomen5

Huisje 161 was prima. Meer dan voldoende keukengerei, horren voor de ramen, lampenpeertjes op voorraad e.d. Wij waren na veel slechte recensies te hebben gelezen opgelucht dat we dit huisje hadden.

Het park loopt bergop, dus hoe verder weg je zit, hoe meer bergop je moet lopen.

Doordat je zo tussen de bossen zit, is het vrij donker. Wij hadden het in de ochtend hierdoor erg koud. (kunt wel de kachel aansteken, maar ja, in de zomer...)

In het (simpele) zwembad zit heel veel chloor. Waarschijnlijk omdat er verschillende recensies waren over viezigheid, maar of dit nou de oplossing is...?

Het "centrale punt" rondom de brasserie mist gezelligheid.

Brasserie zelf ziet er van binnen best leuk uit, maar mist toch sfeer.

We aten er pasta, maar vonden deze echt niet lekker.

Wel een voetbalveld/basketbalveld en tafeltennistafels, waar onze kinderen (12 en 15) dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Jammer genoeg geen wandelverbinding met Durbuy. Rondom het park valt maar heel beperkt te wandelen.

Durbuy zelf is erg leuk, Adventure Valley een echte aanrader.

Eenvoudig en knus.

Huisje 190., 24-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een fijne ligging vlakbij de ingang en alle faciliteiten. Mogelijkheid om iedere dag verse broodjes te bestellen. Net huisje, vrije ligging, sfeervol ingericht en prima bedden (zonder kuilen !). Horren voor de slaapkamerramen. Veel te doen in (directe) omgeving met als hoogtepunt Durbuy zelf. Toeristisch maar erg leuk.

Knabbel en babbel huisje 126

Jolanda Ouwehand, 21-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Wat een mooi paleisje wij hebben erg genoten van dit huisje het is overcompleet!! Lekker dicht bij de uitgang dus hoefde niet zoveel te klimmen, dichtbij het zwembad en het winkeltje, ideaal. Zeker een aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunclass Durbuy scoort een 8.09 uit 10 op basis van 534 reviews.