Bungalow Par Hasard

Bungalow Par Hasard
Par Hasard
6,6

5 reviews over Bungalow Par Hasard in het Nederlands

Geen aanrader (vooral prijs/kwaliteit)

Fam. R. Jacobs, 10-6-2009

Wij hebben in het Pinksterweekend 2009 de woning gehuurd met onze famile (15 personen).

Op zich een mooie woning. De bedden op de beneden verdieping zijn in prima staat, de bedden op zolder zijn echt aan vervanging toe en de zolder is eigenlijk niet echt geschikt voor slaapruimte.

De woonkamer ziet er sfeervol uit, de bank MOET echt vervangen, liggen planken in en kan echt niet meer.

De keuken bestaat uit professioneel keukenapparatuur, maar niet alles is aangesloten en/of werkt. Vaatwasser lekt enorm, dus keuken is altijd nat. Onderhoud is gewenst.

Douche en bubbelbad: Goed schoon zou prettig zijn, ook hier werkt niet alles meer, eigenlijk ooit te luxe apparaten voor de verhuur.

Gehele huis hangt vol met boetewaarschuwingen, oogt niet echt vriendelijk. Wij hebben de woning gehuurd via touroperator, ik zou deze uit het aanbod verwijderen.

Dit maakt de woning geschikt voor groepen, maar niet tegen deze prijs. Echt vervangeing c.q. onderhoud noodzakelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2009

scheve prijs kwalitei verhouding

Roy, 16-4-2009

De mening van "geen aanrader" kunnen wij wel onderstrepen.

De ligging is wel mooi, het leef gedeelte (woonkamer) is ook mooi. Helaas is de bank in de woonkamer al in staat van ontbinding. De apparatuur in de keuken is wat bij elkaar geraapt en heeft zijn dienst al ver bewezen. Ook is de keuken niet schoon!

Helaas is er ook niet een lange tafel waar men gezellig met 15 personen aan kan tafelen. De gril tafels zijn daarintegen wel grappig en handig bij slecht weer. De bbq buiten is ook rijp voor oud ijzer, doorgebrand en erg vieze roosters. Het sanitair is redelijk, maar de douche met massage stralen werkt niet en is niet schoon gehouden. Ook staat deze boven op de overloop waar iedereen voorbij kan komen. Voor privicy is dit huis niet geschikt, men moet inderdaad bij elkaar over de slaapkamers lopen om andere vertrekken te bereiken.

Bedden op zolder zijn slecht, in andere kamers goed. voor de helft minder geld was het wel een aanrader dan verwacht men immers ook minder!!!

Gereisd met vrienden in april 2009

scheve prijs kwaliteit verhouding

Roy, 14-4-2009

De mening van "geen aanrader" kunnen wij wel enigszinds onderstrepen.

Helaas is er ook niet een lange tafel waar men gezellig met 15 personen aan kan tafelen. De gril tafels zijn daarintegen wel grappig en handig bij slecht weer. De bbq buiten is ook rijp voor oud ijzer, doorgebrand en erg vieze roosters. Het sanitair is redelijk, maar de douche met masage stralen werkt niet en is niet schoon gehouden. Ook staat deze boven op de overloop waar iedereen voorbij kan komen. Voor privicy is dit huis niet geschikt, men moet inderdaad bij elkaar over de slaapkamers lopen om andere vertrekken te bereiken.

Bedden op zolder zijn slecht, in andere kamers goed. voor de helft minder geld was het wel een aanrader dan verwacht men ook minder!!!

Gereisd met vrienden in april 2009

Geen aanrader

Danny Polfliet, 3-2-2009

We hebben er de nieuwjaarsdagen doorgebracht.Er waren zo veel 'kleine' ongemakken die het positieve wel overschaduwen. Eén bed was totaal doorgezakt,de stereo bleek gestolen(?)en nog niet vervangen,de centrale verwarming was plots defect en het duurde bijna een ganse dag tot deze was gerepareerd,bij - 10 °c was dat niet prettig ; de vermelde telefoonnummers waar men kon naar bellen bij problemen bleken nog van de vorige eigenaars te zijn, hout voor de open haard was niet voorradig , de vaatwasser lekte zo veel water dat bijna de ganse keuken telkens onder water stond. Het gebouw is zo ingericht dat men de ene slaapkamer moet doorlopen om aan de andere te geraken. Ons lijkt het er op dat de eigenaars zo veel mogelijk willen verhuren met zo weinig mogelijk onderhoudskosten. Voor ons is het alleszins geen aanrader
      Gereisd met vrienden in februari 2009

Wij vinden het een aanrader!

Hans en Ineke, 30-12-2008

Een gezellig, knus huis van alle gemakken voorzien. Prima bedden!

Een goede plek om zowel 's winters als 's zomers tochtjes vanuit te maken. We hebben met vrienden er een weekend in de winter (-10 C) doorgebracht maen dankzij een goede houtkachel heerlijk warm te krijgen.

Wij vinden het een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Par Hasard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Par Hasard in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Par Hasard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Par Hasard scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.