Matig

4 reviews over Bungalow Les Triplées in het Nederlands

J. de Vries, 15-9-2006

We hebben met een fietstoerclub uit Nieuw-Weerdinge (Nederland) gebruik gemaakt vasn Les Triplees 6. Ideaal onderkomen voor een groep fietses, alle fietsen kunnen namelijk in de kelder onder het huis worden geplaatst, blijft er ook nog voldoende ruimte over voor de auto. Enig nadeel als je met acht personen in dit huis bent is dat er maar één toilet aanwezig is. Goed uitgangspunt voor fietstochten in de Ardennen. De Redoute, Wanne en Rosier liggen allen in de buurt.
    Gereisd anders in september 2006

Griep, 13-9-2006

Bij de aankomst in het huis werden wij meteen geconfronteerd met een verschrikkelijke onaangename stank.

Het was een combinatie van rookgeur en rioolgassen. Deze stank hebben wij gedurende het verblijf moeten inademen.

Het was niet weg te krijgen. Vooral de rioolgassen waren zeer doortastend.

Overal in het huis zaten ontzettend veel vliegen. Het was een ware vliegenplaag. We hebben toen eerst de nodige spullen moeten kopen om

het huis enigszins vliegenvrij te krijgen.

De vuilnisbak buiten was vol en ontzettend smerig (met honderden vliegen erin) en door de vorige bewoners verkeerd gesorteerd.

Buiten troffen wij een stenen barbecue met een berg sigarettenpeuken erin. In de tuin lag vuil. Deze was dus absoluut niet

toegankelijk voor ons kindje van 1.5 jaar.

Het serviesgoed was heel lang of nooit schoongemaakt. Het was vet en dof.

Gereisd anders in september 2006

Griep, 23-8-2006

Bij aankomst in het huis werden wij meteen geconfronteerd met een verschrikkelijke onaangename stank.

Het was niet weg te krijgen. Vooral de rioolgassen waren zeer doortastend.

het huis enigszins vliegenvrij te krijgen.

toegankelijk voor ons kindje van 1.5 jaar.

Het serviesgoed was heel lang of nooit schoongemaakt. Het was vet en dof.

Gereisd anders in augustus 2006

marielle, 5-3-2006

We zijn zojuist thuisgekomen van een erg leuke en gezellige vakantie in de Ardennen. We waren met 8 personen in deze bungalow.Het huisje ziet er goed uit (is een vrij nieuw huis), keuken met magnetron, oven en vaatwasser, badkamer met 2 slaapkamers, bovenverdieping 2 slaapkamers en een douche. De ligging is erg rustig, het ligt in het gehucht Longueville. De bakker en evt. winkels liggen op een 10 minuten rijden. Onze kinderen hebben zich erg goed vermaakt omdat het ging sneeuwen toen we aankwamen. Er lag een hoge helling in onze tuin, dus genieten! Ook staat er in de tuin een speeltoestel voor de kinderen, terras en barbeque. Kortom, voor de natuur- en rustliefhebbers een aanrader! In de omgeving is er ook genoeg te doen, zowel in de winter of in de zomer.
          Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Les Triplées in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Les Triplées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Les Triplées scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.