1 review over Vakantiehuis En Vert de Decor in het Nederlands

mooie woning

V en P, 3-1-2009

Wij hebben deze woning voorjaar 2007 voor een week gehuurd. Een erg mooi, sfeervol huis vol antiek. Badkamer is ruim met lekker bad. De douche is apart gesitueerd. Verder is er een gezellige kamer waar we de hele week doorgebracht hebben. Deze kamer heeft een eethoek en open haard. De t.v staat in de salon. Dit was echter niet goed schoongemaakt en dit is ook niet de meest gezellige ruimte van het huis. We hebben dus de t.v naar de andere kamer gereden.

De keuken is ook super! Er ontbreekt niets en je hebt veel ruimte. De slaapkamers zijn goed verzorgd met mooie bedden. Ook hebben we ons vermaakt in de tuin. Boomklimmen, schommelen en voetballen. Je hebt de ruimte.

Nadeel was het koste plaatje achteraf. We moesten voor een week 130 euro neerleggen voor de stook olie. Dit hadden we niet verwacht....

Tip: warme trui en een fles drank en vooral bij de open haard gaan zitten!

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis En Vert de Decor in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis En Vert de Decor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis En Vert de Decor scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.