Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur **

Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur
Eco Domaine Le Fond de Vedeur
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur in het Nederlands

nooit meer

Fam. Bouwens, 21-8-2016

Het restaurant, de ontbijtzaal en de huiskamer waren authentiek ingericht. Ontbijt was goed.We sliepen aan de achterzijde van het gebouw op de tweede verdieping. De kamers hadden grote ramen, maar doordat het gebouw tegen een berg is gebouwd kwam er weinig licht binnen en moest zelfs overdag de lamp aan. De kamers waren oud en de verf bladderde van het plafond af. Ook waren de kozijnen rot. De bedden waren schoon maar kraakte heel erg. Het ergste was de muffe geur die je in het hele gebouw kon ruiken. Gaan slapen met het raam open, maar moest dit 's morgens om 7 uur dicht maken omdat er rook van de een houtkachel de kamer binnen kwam. Buiten is het oud er staat een ingevallen schuurtje achter het gebouw en over het geheel is weinig onderhoud gepleegd de laatste 30 jaar. Weinig woorden gewisseld met de eigenaren van dit hotel. De foto's op internet zijn niet van de laatste jaren. € 80,-- voor een kamer met ontbijt, wat je vooraf moet betalen is erg veel!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

rustig,aangenaam en geezellige inrichting

emmy wouters, 30-11-2014

Wij waren er de eerste keer, de inrichting heeft ons zeer verast,zeer gezellige inrichting, romantisch mooi. Kamer nog met een bed van 1.40 m en toch hebben wij er goed geslapen, ook de verwarming stond goed aan,echt aangenaam.Het ontbijt hebben wij niet allemaal kunnen opeten .Ook de openhaard brande al. De inrichting is er met oude antieke ,en niet antieke meubelen, toch zeer gezellig. Wij gaan er zeker nog heen.
Gereisd met partner in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Eco Domaine Le Fond de Vedeur scoort een 6.2 uit 10 op basis van 2 reviews.