Vakantiehuis Ons Huis

Ons Huis

1 review over Vakantiehuis Ons Huis in het Nederlands

Fijn huis

Survivallen kun je ook op de Wii, 7-9-2009

Op camping Petite Suisse,2,5 uur van Utrecht, een Wkend met'n groep vrienden. 't survivallen is er niet van gekomen. Club Actif was niet aanwezig (het is dan ook al naseizoen), maar we konden wel een mountainbike huren. Tip: reserveer alles vantevoren. Accommodatie prima verzorgd:Vaatwasser, wasmachine, koffiezetappparaat, alles wat 'n hollander nodig heeft! Keuken te klein: 4 electrische kookplaatjes, kleine koelkast en weinig/kleine pannen voor zoveel mensen! Tennisbaan en -rackets versleten. Vriendelijk personeel. In Docamps is niet veel te doen, la Roche is een kwartiertje over een slingerweggetje met de auto. Let op: onderste bed van stapelbed is niet geschikt voor een volwassene (dus eigenlijk maar voor 11 personen). Herendouches beneden lopen over. Een ruim, modern huis met een fijne grote tuin. Geen gebruik gemaakt van de sauna.
Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ons Huis in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ons Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ons Huis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.