Vakantiehuis L'Ecole ***

Vakantiehuis L'Ecole
L'Ecole

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis L'Ecole bij:

1 review over Vakantiehuis L'Ecole in het Nederlands

Nooit meer

Yvan, 7-10-2011

wij en 5 andere koppels die een weekend verbleven in l'ecole, geen Durbuy Adventure meer. Het verblijf was helemaal niet zoal het op de website staat. Vuil bij aankomst, in de "superuitgeruste keuken" zoals vermeld op de website, werkte de microgolfoven niet, werkte een grote oven niet, was de sauna stuk enz... . Na ons weekend hebben we klacht neergelegd bij DA. We wouden zeker al geen 150€ betalen voor de kuis, omdat het huis door ons properder werd achtergelaten dan bij aankomst. DA zou deze klachten bespreken met de eigenaar. Na 2 weken wachten kregen we een afrekening van onze waarborg. We kregen nog 685€ terug van onze 1000€. We hebben geen probleem om voor onze verbruikskosten te betalen, maar bij de afrekening werden toch dubieuze kosten aangerekend zoals : 7 gebroken glazen en een kopje (24€) "Naar mijn weten is er 1 glas gesneuveld tijdens het weekend". Het poetsen werd alsnog aangerekend voor 150€. Er was behangpapier gescheurd waarvoor 30€ werd aangerekend. (was al zo)
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis L'Ecole in Deiffelt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis L'Ecole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis L'Ecole scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.