Camping Moulin de la Falize *

Camping Moulin de la Falize
Moulin de la Falize
6,7

3 reviews over Camping Moulin de la Falize in het Nederlands

heel toffe camping een aanrader

fam agneessens, 2-8-2017

het was een heel gezellige camping om uit te rusten de kinderen vonden het leuk spelen in het bos en naar het zwembad gaan zoveel ze wouden . sanitair was heel proper ze kwamen 2 keer per dag poetsen . heel vriendelijke mensen . voor herhaling vatbaar
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Best ok.

edrevils, 7-7-2013

Een overwegend "sta-caravan-camping" met enkele plaatsen voor trekkers.De 'vaste klanten' (ook Vlaamstalige) bepalen dus de sfeer en ook het rumoer 's nachts.Opletten dus waar je je tent opstelt.Het sanitair kan beter: een beetje groezelig vies geen verlichting 's nachts in de wc's. De camping ziet er niet echt netjes uit en is wat verouderd.Ook het binnenzwembadje was aan verfraaiing toe.Misschien was het een moment-opname,maar het was er bij ons bezoek ontzettend vuil.Het personeel was wel heel vriendelijk.Ook in de bar en restaurant was het ok.Lekker gegeten !Van de avond-activiteit hadden we niet veel lawaai-hinder.Van de 'vaste bewoners' wel:die zitten tot half twee 's nachts buiten bij elkaar gezellig te praten.'sOchtends om half acht begonnen de eerste honden al tegen elkaar te blaffen.Rustig uitslapen zat er voor ons dus niet in.Jammer.We betaalden 17.50 euro per nacht:1 tent,2p incl : warm water+elektriciteit+douche+zwembad.Als je niet echt kritisch bent:best ok.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fijne week gehad

Toon, 27-7-2011

Vreemd dat deze camping nog nooit eerder is beoordeeld, dus ik zet er maar even een hele oude neer. Camping ligt net wel/net niet op loopafstand van Bouillon, hetgeen zoals bekend een gezellig stadje is. Richting Frankrijk aan stijgende weg. Destijds was op de camping ook een redelijk restaurant. Wij stonden bovenaan op het passantenveld, waar wij met de tent een gezellige week hebben gehad en snel aanspraak hadden met andere Nederlanders. 's Avonds wel fris. En je bent zo in Frankrijk ook. En ja, ik zou er nog wel eens willen gaan kijken.
Gereisd met partner in augustus 1996

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de la Falize in Bouillon / Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de la Falize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de la Falize scoort een 6.65 uit 10 op basis van 7 reviews.