3 reviews over Vakantiehuis Villa Polleke in het Nederlands

Mooi sfeervol huisje, maar met veel kanttekeningen

Titus, 28-11-2009

Het park is niet gezellig, niet echt probleem omdat de woning individueel ligt.

Minpunten:

Het dure haardhout ligt gewoon buiten en is zeiknat.

De septic tank stinkt regelmatig en je zit op het terras in de strontlucht.

Het zwembad niet goed gefilterd en was groen als erwtesoep. Handmatig dagelijks chloor toedienen. Niet verwarmd dus zelfs in aug. steenkoud.

De vaatwasser defect. Monteur van beheerder spreekt geen Nederlands (of doet alsof) hangt onzin op. Probleem dus niet verholpen.

Er is enige verwaarlozing, o.a. roestige spijker in mijn voet.

De schoonmaak was ronduit slecht, ondanks dat deze veel geld kost.

Het was gewoonweg niet schoon. De rottende tampons van onze voorganger zaten nog in de prullenbak.

Verder hebben die Belgen een belachelijk omslachtig afvalscheidingssystem.

Het huisje is supergehorig. Lastig als je eerder naar bed wil dan de rest.

Keuken is maatje liliputter:rugpijn.

Positief: veel ruimte, echt enorm gezellige sfeer en inrichting. Maakt héél veel goed.

Gereisd familie in augustus 2008

Heerlijk weekend gehad!

Rachelle, 3-11-2009

Qua ligging, wij kwamen aan in het donker en vonden het moeilijk te vinden. De afslag is heel klein en ligt naast een autoweg. Daar ga je een donker paadje af. Let op de bochtjes hier!

De service was goed, wij kwamen later aan en konden met een code de sleutel uit de kluis bij de receptie ophalen, en daar stonden onze lakens ook klaar.

Het huisje is in prima staat, de meubels zijn heerlijk, vooral de leren banken en stoelen zitten erg fijn. In de keuken zijn voldoende potten en pannen te vinden, denk echter wel aan vaatwastabletjes en vuilniszakken!

Er is achter de bar ook nog een koelkast dus je kunt voldoende kwijt. De badkamers zijn simpel, maar goed met beide een douche en bad. Onze tweede dag ging de bovenste badkamer echter wat vies ruiken, het leek uit het riool te komen dus dat was wel het grootste minpunt.

Verder ben ik erg tevreden over de villa, je kan hier makkelijk met 12 p. vertoeven zonder op elkaars lip te zitten. De tuin is ook supergroot!

Gereisd met vrienden in september 2009

Mooi huis in rustige omgeving met kleine gebreken

Missoorten ( liever anoniem), 19-8-2008

Oogt heel mooi op eerste zicht ,helaas beetje verwaarloosd: enkele tuinmeubelen stuk, verlichting die niet werkt, terrasplanken die los liggen en omhoogsteken,Dvd die niet werkt, ... Wel heel donker binnen en enorm gehoorig.

Opgelet voor de gevaarlijke verkeersdrempels in de straat !

De mensen van de receptie ( l' Espinette in Ny/ Hotton) zijn heel vriendelijk en welwillend .Blijkbaar hebben ze het park (l'Espinette) en de aangesloten huizen nog niet lang onder hun beheer dus hoop ik dat ze de gebreken spoedig onder handen zullen nemen.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Polleke in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Polleke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Polleke scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.