Camping Bertrix ****

7,6

411 reviews over Camping Bertrix in het Nederlands

mooie camping

C. van Iperen, 9-9-2017

In september kun je in de Ardennen minder wer verwachten, echter ook mooi weer.

Ondanks slecht weer, geen problemen opde camping ondervonden.

Sanitair netjes, alleen de gasten gingen er soms niet goed mee om en lieten het vuil achter.

Al met al een camping, die het beter doet met mooi weer,. het fijne zwembad werkt zeker mee.

Cees

Gereisd met partner in september 2017

Slechte afwatering kampeerplekken

M, 1-9-2017

Tot aan onze enkels in het water, in de tent, na een regenbui. Genoodzaakt om naar een hotel te gaan, met de campingbaas gesproken en er werd moeilijk gedaan over het verlaten van de camping omdat het na 23.00 was, tevens werd er geen alternatief aangeboden.

- Restaurant TOP!

Gereisd met partner in augustus 2017

Kindvriendelijk, prettige sfeer, goede service

Elise, 27-8-2017

We reisden met de trein. Zonder probleem werden we gebracht en gehaald van en naar het station in Bertrix.

De sfeer op deze best grote camping is relaxed. En zeer geschikt voor zowel jonge als oudere kinderen.

Jammmergenoeg waren de douches iets minder goed. Weinig water en soms alleen maar koud!

Zeer goed voor kinderen

De coene veerle, 26-8-2017

Sanitair is verouderd .mag eens grondig gepoetst worden.ook laten vele campinggasten het zeer vuil achter.de laatste dag konden we het zelf nie opkuisen want aftrekker nergens te bespeuren .zwembad is prima en restaurant zeker zyn geld waard dit was zeer lekker!!!personeel vriendelyk !
Gereisd met partner in augustus 2017

Wel de eerste en laatste keer

K. Rijkeboer, 24-8-2017

De douches is een drama, systeem werkt niet goed en de douche-koppen vol met kalk. Dus heeel weinig water. De gratis animatie is miniem, verder is de animatie uitbesteed aan een bedrijf. Prijzen hiervoor sky high!!!! Kampvuren zijn verboden maar aangezien er geen kontrole is wordt dit gewoon gedaan. Lekker onder de bomen als het droog is. Heel gevaarlijk. Het zwembad is veel te klein voor zo veel kinderen. De klimwand waar mee reclame wordt gemaakt is gewoon weg!! Geen glijbaan, niets voor de jeugd.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi gelegen camping. Genoeg te doen voor de kids

JdeBoer, 23-8-2017

Alles was prima.

Ons verblijf was in een 6 persoons sta caravan.

Top camping!

Vaartjes, 20-8-2017

Echt een hele leuke camping voor de kinderen (7 en 10) en ons. Animatie was erg leuk, kinderen gingen er graag naar toe en ze hebben zelfs een Libdub gemaakt (staat op Facebook van de camping). Wij hebben op de heenreis een ongeluk gehad, waardoor we laat op de camping aankwamen. Een geweldige stagiaire ving ons op en heeft ons zelfs geholpen met de voortent opzetten en wat lekkers te eten gebracht, zo fijn! Een week er geweest en de kinderen wilden graag nog eens terug. Gaat vast nog wel een keer gebeuren. Sanitair was prima, werd vaak schoongemaakt en ook heel handig schuim op de wc om zelf je wc-bril mee schoon te maken! Zwembad lekker verwarmd, goed eten in het restaurant en het personeel erg vriendelijk.

Ingekorte regenvakantie

Patrick, 19-8-2017

Camping in het voorjaar geboekt op basis van recensies. Hadden dit beter niet gedaan. Bijna de hele week regen waardoor we een super drassige kampeerplaats hadden. De tenten stonden letterlijk in een zwembad! Tenten en caravans staan heel dicht op elkaar, waardoor vooral 's avonds lawaai. Sanitair was niet proper en verouderd. Douches kun je niet regelen en staan veel te warm. Open vuilnisbakken in sanitair, bah. Wordt niet veel gepoetst. Afvalcontainers werden dagenlang niet geleegd. Kochten aanmaakblokjes in het piepkleine winkeltje voor 2 euro, die we een paar dagen nadien in de Action zagen liggen voor 0,50 euro. Afzetters! Positief zijn het verwarmde zwembad, de broodjes 's morgens en het gelukkig aangename reisgezelschap.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

een mooie camping voor jong en oud

y derksen, 18-8-2017

super omgeving.

de wasmachines waren zeer slecht(waardeloos)wasmachines en drogers sprongen om de haverklap op storing,gevolg....geen schone was.

Teleurstellend

Wendy, 18-8-2017

Op basis van de positieve reviews gekozen voor deze camping, maar erg teleurgesteld. Het sanitair op ons deel van de camping was zwaar verouderd (ontbrekende wasbakken, geen spiegels, geen zeep, kapotte vloer, etc.) en werd zeer slecht schoongehouden. Dagenlang lagen dezelfde vieze haarplukken in de douchegoot.

Daarnaast waren de plekken niet top. Onder onze voortent ontstond een volledige modderpoel, en bij hevige regen liep er een riviertje voor onze tent langs. De plekken zijn daarnaast behoorlijk scheef.

Daarnaast heeft de camping een behoorlijk aantal vaste plekken, die niet op de plattegrond zijn aangegeven. Gevolg is dat wij 1,5 week tegen dichte voortenten aan zaten te kijken, en er weinig te beleven viel in ons straatje.

De speeltuin en het zwembad waren overigens wel erg leuk. De animatie matig.

Kortom: een veel te dure camping voor wat je ervoor hebt, en de vier sterren zeker niet waard.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bertrix bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bertrix in Bertrix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bertrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bertrix scoort een 7.64 uit 10 op basis van 414 reviews.