Hotel Leo at Home

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Leo at Home bij:

2 reviews over Hotel Leo at Home in het Nederlands

Prima voor een nachtje

Willem, 27-9-2016

Ondanks de niet doorgekomen boeking via touroperator konden we toch één van de kamers gebruiken. En dat is best verrassend omdat het hotel slechts 6 kamers heeft. Maar deze zijn wel mega-groot voor hotelbegrippen. Het ligt midden in het centrum van Bastenaken.

In tegenstelling tot hetgeen in een andere review werd aangegeven was de geluidsisolatie niet denderend. Wij hadden een kamer aan de voorkant. Gelukkig hadden we herriestoppers bij ons.

Parkeren kon op de parkeerplaats recht tegenover het hotel (op bepaalde tijden gratis). Onze fietsen mochten we in de voorraadkelder van het gelijknamige restaurant plaatsen. Heel attent!

Uitstekend ontbijt en verdere voorzieningen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in september 2016

mooi hotel

Geert Delsemme, 2-1-2010

hotel te legen aan het plein mcaulife, de kamers zijn goed geïsoleerd, wat handig is als je aan de straat kant slaapt.

Wij hebben hier 2nachten gebleven en de kamers werden gekuist na de eerste nacht, dus deze zijn zeker proper!

Het ontbijt was goed, en voor het avond eten zijn hier genoeg restaurantjes in de buurt

Zeker een aanrader als je een citytrip naar bastogne wilt doen.

Gereisd met vrienden in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leo at Home in Bastogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leo at Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leo at Home scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.