Vakantiehuis La Petite Chapelle

La Petite Chapelle

1 review over Vakantiehuis La Petite Chapelle in het Nederlands

schitterend huisje

judith, 1-1-2010

In de kerstvakantie zijn we met 4 volwassenen en 1 kind een week in dit huisje geweest. Bij aankomst had de vriendelijke eigenaar ervoor gezorgd dat buiten fakkels branden, binnen stond een mooie kerstboom en een fles champagne in de koelkast. Dat begon al goed! Het huisje is schitterend ingericht met mooie materialen. Bedden liggen goed en het huisje zag er netjes uit. We hebben een heerlijke week gehad.

Enige minpuntje: Met 4 volwassenen is de ruimte voldoende maar het wordt aangeboden als 8 pers. huisje en naar onze mening is het voor 6 volwassenen of 4 volwassenen + 2 wat grotere kinderen te beperkt in de ruimte. Bedden zijn er voldoende maar de ruimte in de woonkamer en keuken is dan beperkt. Met name in de winterperiode als je veel binnen bent.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Petite Chapelle in Aye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Petite Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Petite Chapelle scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.