Camping Maka ***

7,4

101 reviews over Camping Maka in het Nederlands

Prachtig!

anoniem, 11-9-2017

Zoals ieder jaar komen we eind september een paar dagen naar Maka. Helaas kon dat dit jaar niet doorgaan en dus hebben we gekozen voor een lang weekend in mei. Andere tijd van het jaar. Bomen nog groen en geen herfstkleuren.

Maar de camping lag er weer prachtig bij, het water in de rivier stond wat te laag voor een kanotocht maar dankzij de goede zorgen van Prosper en Juliette hebben we ons weer prima vermaakt.

Gereisd met partner in mei 2017

Topper!

Polfliet - Declercq, 27-4-2017

Hou je van de natuur, rust, proper sanitair, lekker eten, vriendelijke mensen, kampvuren, buiten genieten, wandelen, mooie grote plaatsen. Kortom alles wat een mens nodig heeft om te genieten, zoek dan niet verder. Dit is het!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

de omgeving is prachtig, het beheer is ongastvrij

Guy Timmermans, 23-4-2017

Weet dat als je naar deze camping gaat je een hoge tolerantiegrens moet hebben t.a.v. het gedrag van de beheerders. Ongastvrij op het vervelende af. Jammer bij zo'n mooie camping hoort ook vakantiegevoel. wij hebben dit niet zo ervaren.
Gereisd met vrienden in mei 2015

mooie ligging, verschrikkelijke beheerders

Liliane, 29-9-2016

Camping Maka is erg mooi gelegen, maar de eigenaars zijn vol van zichzelf en alles behalve klantvriendelijk. Echt een nederlandse vrekkerige mentaliteit , niet de gastvriendelijke Waalse mentaliteit die je zou verwachten in deze streek. Een dikke schande, en de camping is niet toegangelijk of openbaar voor iedereen. Het bordje 'complet, hing er terwijl er nog heel veel plaatsen vrij waren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk, we komen zeker terug!

Hans van Medenbach, 19-9-2016

Gaaf om met onze tentjes te kamperen aan de oever van rivier de Semois; nog mooier om daar je vuurtje te kunnen stoken in zo'n mooie omgeving; lekker om te douchen in het prima sanitair-gebouw; uitstekend brood van lokale Boulanger; lekkere pizza's pasta's e.d. in het eenvoudige, maar gezellige restaurantje. En dat de eigenaren enthousiast zijn voor het merk Land Rover maakt het nog mooier.

Wij komen zeker terug, camping Maka is uniek: volop natuur en veel milieubewustzijn, maar zonder geitenwollensokken-gedoe!

Gereisd met vrienden in september 2016

genieten

corina, 18-9-2016

super genoten van een fijne vakantie. Lekker relaxt, de kinderen vermaken zich prima met praktisch niets. Eerst hout sprokkelen en daarna kampvuur maken. Kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in de natuur.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastic place!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

heerlijk!

ujm, 28-8-2016

genoten van een heerlijke vakantie! fijne camping met een mooie rivier, en beek schitterende ligging en inderdaad, kampvuur elke avond. kinderen hadden meteen vrienden en vriendinnen en waren de hele dag in de natuur bezig. wat ook erg fijn is, geen tv,radio,tablets,telefoons en meer van dat soort dingen. wij gaan nooit naar hetzelfde terug maar deze keer denken we er toch hard over na.....

voor echte natuurliefhebbers

lien, 28-8-2016

We lezen wisselende beoordelingen over de camping en ik denk dat een mening wordt bepaald door verwachtingen en wat men zoekt. Wij zoeken natuur, rust, ruimte en avontuur. En als kampeerder zonder stroom krijg je een werkelijk prachtige plek aan het einde van de camping. Als caravangebruiker kom je wat ons betreft op een druk stuk te staan zonder privacy. Voor een tent op het kampeerveld zijn er ruime plekken. Onze tent stond aan de rivier met prachtig uitzicht. Onze zoon heeft een week lang met zijn visnet in de rivier gestaan. We hebben zelfs een bever, hazelworm en wasbeer gezien. Ook het kanoën is er prachtig. Het huren van een vuurschaal is een aanrader

Elke dag vuur maken is fantastisch. Wat ons betreft hebben we niet meer nodig. Het winkeltje vinden we ook erg leuk met mooie producten. Ben je op zoek naar entertainment en luxe dan moet je hier niet zijn en daarom vinden wij deze camping juist perfect. Volgend jaar weer!

Prachtige omgeving, heerlijke camping

Elfi Rietman, 27-8-2016

Onze kinderen, zes stuks, van 4 tot 16 haar hebben ook dit jaar weer genoten van de camping. De hele dag in de rivier, kanovaren, kampvuurtje maken, heerlijk.

Bedankt Julliette en Prosper voor de gastvrijheid, het is iedere keer weer genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maka in Auby-sur-Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maka scoort een 7.42 uit 10 op basis van 102 reviews.