Hotel Best Western Arlux ***

7,5

66 reviews over Hotel Best Western Arlux in het Nederlands

Fantastisch voor groep motorvrienden

Ton van Steenhoven, 22-8-2016

Van donderdag 18 tot zondagochtend 21 september 2016 zijn we met 10 Nederlandse motorrijders te gast geweest in Best Western Arlux Arlon. We maakte gebruik van 4 twee- en 2 eenpersoonskamers. Deze waren alle zeer ruim, netjes, superschoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is super en de koffie per kopje versgemalen. Het diner in ons arrangement (3 avonden) werd op onze smaak aangepast en in overleg was alles mogelijk. Klasse! Voor het hotel, in de tuin, is een zitje mét partytent waar we heerlijk onze biertjes konden nuttigen. Door de manager, Nicolas, werden we verwend met overheerlijke hapjes (schijfjes paté, tapenades, kaasjes, vleesspiesjes, nootjes etc) De complete staf doet zijn uiterste best om het naar de zin te maken.

De wifi werkt voortreffelijk en is (uiteraard) gratis. Er is voldoende ruimte om de motoren dicht bij de hotelingang te stallen.

De ligging van het hotel leent zich prima voor motortochten naar Luxemburg, Eiffel, Ardennen, Gaume en noord Frankrijk.

Ook het afrekenen op zondag verliep geweldig. De totale rekening werd opgemaakt door álles op één hoop te gooien en dat door 10 te delen. Ieder voor zich kon zijn deel betalen aan de vriendelijke, Nederlands sprekende, baliedame. Dit kon contant, met bankkaart of creditkaart. Grote klasse! Er werd geen enkele moeite gespaard om het ons naar de zin te maken.

Is er dan geen enkel minpuntje?

Ja, slechts één: De motoren staan onbewaakt en in de open lucht en zijn 's-morgens nat van dauw en (een enkele keer) regen.

Het zou fijn zijn als er een deugdelijke overdekte, afsluitbare en beveiligde stalling voor de motoren kan worden gerealiseerd.

Verder niets dan lof!

Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor vriendenmotorclubs.

Wij gaan hier zeker nog terugkomen.

Ton van Steenhoven

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Best aardig

JohnP, 21-7-2015

We hadden kamer 218, die is op de eerste verdieping dus daarom konden we gerust het raam open laten staan hetgeen echt nodig was i.v.m. de hitte.

Kamer was goed, goede TV met 3 nederl zenders en Zwitserse,Belgiscje,Duitse,Engelse zenders.Ook HDMI en USB aansluiting. Badkamer was matig, geen thermokraan.

Ontbijt viel qua beschikbaarheid soms wat tegen. Soms geen kaas en croissants meer. Er werd dus matig of niet bijgevuld.Wel perfecte koffie machine!

Ons eerste diner (dat bij het arrangement was inbegrepen) zorgde voor de nodige hoofdbrekens van het bedienend personeel. Onze ober had het nog nooit gezien. Maar hij wist ook niet goed wat vegetarisch was. Hij vond een plakje ham geen vlees, maar loste het perfect op.Toch hebben we er maar niet meer gegeten. Wel hebben we in de bar gegeten. Ook een leuke kaart voor vriendelijke prijs.

Een nadeel is wel de ligging van het hotel,.

Kortom, wij vonden het waar voor ons geld. (240€ voor 3 nachten met 1 diner voor 2 personen)

Gereisd met partner in juli 2015

Ver boven verwachting

Rood, 30-6-2014

Alle basisvoorzieningen zijn van hoog niveau, zeer goed bed en ontbijt met vriendelijke service. Fijn hotel.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

prima overnachtingshotel

danplugge, 30-6-2014

Gezien de ligging op de grens van belgie, luxemburg en frankrijk een prettige overnachtingshotel. Wel opletten dat je niet bij het verkeerde Best Western hotel in Arlon voor de deur staat, want dan overnacht je aan de snelweg.
Gereisd met partner in juni 2014

hotel ligt vlakbij Luxemburg

zoover10, 5-1-2014

Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd van 30 op 31 december 2013 via veiling.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen kamer nr. 125 op de benedenverdieping.

Jammer genoeg aan de verkeerde kant v.h. hotel i.v.m. de geluidsoverlast van de weg die er langs loopt.

De kamer was warm ook al stond de kachel uit, het heeft geen airco, dus het raam moet open met als gevolg: veel geluidsoverlast.

Hoe dit zomers moet is ons een vraag.....

Overigens was het bed op zich prima, de kamer en badkamer verder ook keurig.

Maar het diner was geweldig! We hebben een heerlijk 3-gangen-diner gegeten voor € 36,- p.p. (incl. 1 aperitief en 2 drankjes).

En het uitgebreide ontbijt-buffet was ook prima verzorgd.

Je zit heel dicht bij de grens van Luxemburg, dus je kunt er goedkoop tanken.

Gereisd met partner in december 2013

Heel leuke plaats

Christel, 20-10-2013

Heel goeie ontvangst aan de balie. De mevrouw die er zat probeerde wel NL te spreken met ons, maar we spraken allebei Frans dus in het Frans verder gegaan. Goeie kamer gekregen met dubbel bed, valt niks van te zeggen, proper, opgeruimd, netjes. Ontbijt was zeker prima in orde, heel lekker gegeten. En onze 2 hondjes mochten mee op de kamer, in de lounge en zelfs mee aan het ontbijt. Voor mij en mijn vriend een prima hotel qua prijs en mogelijkheden. Minibar was wel te duur. Enige min puntje dus maar in de bar zelf van het hotel qua prijs heel goed bediend geweest.
Gereisd met partner in oktober 2013

Inspiratieloos hotel

Bartho, 14-10-2013

Het Best Western Hotel Arlux is gelegen op een soort bedrijvenpark, vlakbij de afslag van de snelweg. Om het hotel heen is ook redelijk was bos.

Van buiten oogde het hotel erg inspiratieloos. De receptie en hal maakten een betere indruk. Het ontvangst was vriendelijk. De gang naar de kamers was daarentegen weer erg doods, het leek wel een ziekenhuis. De kamer zag er op het eerste oog goed en mooi uit, maar als je verder keek waren er toch wel wat minpuntjes en niet alles was even net afgewerkt. Goed geslapen, ondanks dat het bed nogal hard was. Het ontbijt was netjes, goed verzorgd en voldoende aangevuld. Het centrum van Arlon is 5 minuutjes met de auto. In de streek valt veel te ontdekken!

Gereisd met partner in oktober 2013

top voor weinig geld !!!

jos hermans, 21-5-2013

Door een veiling, in Arlux terecht gekomen, zo goed als niks betaald, ontvangst zeer vriendelijk en zelfs in het nederlands door een jongeman aan de receptie. Kamers ruim en schoon, heerlijk bed, mooie schone badkamer met ligbad. Grote televisie en leuk zithoekje. Het ontbijt was perfect en er was alles in overvloed te krijgen,( kijk als het ontbijt tot 10 uur is en je komt om 5 voor 10 dan moet je niet zeuren als er iets op is ). Omdat in Arlon zelf alles dicht was , gegeten in het hotel, kan alleen maar zeggen " PERFECT " vlees super gebakken heerlijk garnituur erbij en ook hier weer zeer vriendelijke medewerkers. Wij gingen hier heen met de gedachte zal wel goed zijn voor 1 keertje, maar nee, ben nu alweer aan het kijken voor een nieuwe bon, omdat we door weersomstandigheden niet alles hebben kunnen zien wat we wilden, wij komen hier zeker terug, dit is een reclamebord voor Best Western Hotels !!!
Gereisd met vrienden in mei 2013

Verrassend goed!

Marian, 6-5-2013

Wij hebben een nachtje in Arlux geboekt via een veiling, voor erg weinig geld. Vandaar dat onze verwachtingen niet erg hoog waren. We waren er van zaterdag op zondag, we werden heel vriendelijk ontvangen en kregen meteen een gratis wificode. De kamer was heel netjes verzorgd, keurig schoon. Ruime badkamer met ligbad (hier hadden we niet eens om gevraagd). Het ontbijt was in ons geval net geplunderd door een groep voor ons, maar zo snel ze konden werd het weer aangevuld, met een ruime keus aan heerlijke broodjes, vers fruit, verse sinaasappelsap! Kortom: wij raden dit hotel iedereen aan en wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in mei 2013

Nette kamer,wel gehorig

bennad, 21-4-2013

Via een actie goedkoop kunnen overnachten in dit hotel.Vriendelijk personeel,een schone en nette kamer met gratis wifi,maar gezien de ligging van de kamer naast de bar wel de nodige geluidsoverlast tot 23.00 uur van in mijn geval een groep dronken oudere erg lawaaiige Nederlanders die per touringcar gekomen waren.Tip:neem oorwatjes mee!
Gereisd alleenreizend in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Arlux bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Arlux in Arlon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Arlux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Arlux scoort een 7.49 uit 10 op basis van 67 reviews.