7,8

6 reviews over Camping Du Chateau Nu in het Nederlands

Roskam, 16-8-2007

Wij hadden een huurcaravan tussen de seizoenhouders. Hij had beter op de toerlocatie kunnen staan. De plek zelf was mooi met veel ruimte. De caravan had een lekkevoortent bij regen. Dit is door de beheerder voor 90 % opgelost . De camping zelf was rustig en mooi gelegen. Er werden tijdens ons verblijf enkele activiteiten georganiseerd. De staat van het sanitair is (gedeeltelijk) niet om over naar huis te schrijven. Na de schoonmaak amper een uurtje netjes. Soms problemen met de levering van warm water. Ik had de indruk dat er aan de installatie weinig onderhoud was gepleegd. Douchen (naast café) ging net als je alleen was. Alles is erg oud en aftands en niet of provisorisch afgewerkt. Een heren toilet van het café zelf was net een schommel. Op een spoelplaats was de afvoer van het water geprobeerd met plakband dicht te maken. Het water zeek er echter behoorlijk door. Conclusie: Als je voordelig wilt kamperen in een mooie omgeving en geen pietlut bent ben je hier aan het goede adres.
Gereisd anders in augustus 2007

Niels en Greet Kruiswijk, 3-7-2007

In een woord een geweldige camping met geweldige lieve eigenaars.

Een echte camping voor oudere die rust zoeken maar ook voor gezinnenmet kinderen.

Goed sanitair en verdere voorzieningen.

Mooie grasmat met plaatsen in de zon maar ook in de schaduw en in de luwte,aan de bomenrand maar ook aan de rivier.

Zeer goede camping voor mensen die van de natuur houden en daar kan de eigenaar U veel van vertellen.

Voor ons de camping van het jaar 2007.

Gereisd met partner in juni 2007

Niels en Greet Kruiswijk, 3-7-2007

Gemoedelijke rustige camping met mooie groene grasvelden.Sanitair is niet modern maar zeer schoon met prima douches.Fijn vakantie verblijf voor gezinnen met kinderen en ouderen die van wandelen houden door de mooie omgeving.gezellige taveerne met zeer warme eigenaars die voor iedereen klaar staan en een fijne bevolking die ook de taveerne bezoeken.Gewoon een fijne camping in een prachtig deel van Belgie en zeker een AANRADER.

Prachtige natuur vol vogels-herten -hermelijntjes-vossen en wilde zwijnen.

Dus zoekt U een mooie camping dan is

Camping Du Cchateau Nu de uitgelezen

Camping.

Gereisd anders in juli 2007

Nathalie Röder, 29-3-2006

Heerlijke, gemoedelijke camping met persoonlijke aandacht. De kids vermaakten zich in de rivier met vissen en pootje baden. Er was kinderanimatie en 's morgens warm brood. De Gaume streek is een aanrader. De tijd lijkt er stil te staan met een afwisselende natuur. Bijna alles is fietsend te doen zodat je veel van de omgeving ziet.We hebben kleine wilde zwijntjes en reeën gezien. Het kasteel van Bouillon was heel leuk maar ook de dorpjes waar je oude kerkjes en monumenten vind. Het sanitair zag er goed uit en het werd heel goed schoon gehouden (waar ik veel waarde aan hecht). In de camping taveerne hebben we lekker gegeten en Frans gepraat met Jean die daar dagelijks zijn cognacje komt halen. Echt gezellig !! Wij hebben ons prima vermaakt en zullen de gastvrijheid van de fam.Wiegeraad niet snel vergeten. We hopen dan ook snel weer eens terug te komen op camping du Château Nu.
      Gereisd anders in maart 2006

fam Helmes, 11-9-2005

De camping is rustig gelegen, met ruime plaatsen! Ook kan je iets drinken of een klein hapje eten in de gezellige kantine/café of op het terras.

Deze camping is in 2005 overgenomen door nieuwe -Nederlandse- eigenaars, die er alles aan doen om het de kampeerders naar de zin te maken.

De kinderen kunnen zich goed vermaken in het zwembad. Ook kan er in het langs de camping gelegen riviertje worden gespeeld of gevist.

In de zomermaanden wordt regelmatig iets georganiseerd; BBQ, jeu de bouleswedstrijd of puzzeltocht. Ook zijn er meerdere malen in de week aktiviteiten voor de kleine campinggasten.

Er is in de omgeving ook voldoende te doen. Wij hebben o.a. met de kano een mooie tocht gemaakt op de Semois. Er ligt voldoende toeristische informatie over de omgeving.

Het enige minpunt van de camping is het -overigens goed schoongehouden- sanitair. Er liggen plannen voor een nieuw gebouw.

Gereisd anders in september 2005

dieter, 5-9-2005

mijn bevindingen op deze camping waren goed.zwembad en een riviertje waar de kinderen vrij konden spelen.grote kantine waar in de avond vaak iets georganiseert werd bingo,karaoke bbq en ook de kinderen werden bezig gehouden.sanitair kan natuurlijk altijd beter,maar daar wordt als ik het goed gehoort heb aan gewerkt en dat er volgend jaar nieuwe douches en wc staan.
          Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Chateau Nu in Ansart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Chateau Nu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Chateau Nu scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.