Camping Tonny ***

Camping Tonny
Tonny
8,5

104 reviews over Camping Tonny in het Nederlands

Een camping waar je je goed voelt.

Nancy Windels, 16-8-2017

Kleine, gemoedelijke camping. We werden vriendelijk ontvangen door de campinguitbater. Wij kozen een plaats in de kampvuurweide. 's Avonds sprokkelden we samen met onze kids (9, 11 en 13) hout in het aanpalende bos en genoten we met onze buren/medecampeerders van het knetteren van het zelf aangemaakte vuur. Het sanitair is klein, maar netjes. We genoten een maaltijd in de kantine/restaurant/chalet van de camping. Het eten is er basic, doch lekker. Per ongeluk werden de Tonny burgers voor de kids geserveerd aan een andere tafel. De campinguitbater merkte dit op (zelf hebben we er niets over gezegd) en kwam naar onze tafel om de kinderen een gratis drankje aan te bieden. Van service gesproken! Het zijn kleine dingen die je onthoudt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

gezellige familie camping.

elke, 29-7-2017

een hele week slecht weer gehad, maar het was toch een leuke vakantie. kinderen hebben zich uitstekend geamuseerd,
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Onze Go-To camping

Evie VC, 22-7-2017

Ze waren deze keer onze reddende engel, maar zelfs zonder dat feit is dit een hele fijne camping waar je rustig kan genieten van de omgeving en van het campingleven zelf. De nieuwe eigenaars zijn geen verlies voor de camping, ze zijn lief en zacht en altijd vriendelijk, echt een plezier in omgang. Indien je houdt van kleine campings en een gemoedelijke sfeer is dit de camping voor jou.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige vakantie gehad

Jolijn G., 21-6-2017

Wij kwamen helaas aan in de ergste hoosbui in 20 jaar, daardoor werd de camping erg drassig, maar de eigenaren hebben er alles aan gedaan om de camping goed te houden en dat is aardig gelukt. Fantastische service van het personeel, hele fijne camping qua indeling en ligging in de omgeving voor wandelen. Ook hebben ze bij de receptie leuke wandelroutes voor jong en oud, de Beverroute is een aanrader!

Daarnaast wilde ik paardrijden met onze 2 oudste meiden en de eigenaren hebben een Ijslanderstal in de buurt gebeld en een privérit voor ons geregeld!

Enige minpunt is dat het Wifi-signaal alleen sterk genoeg is op het terras en niet op de camping zelf. Daardoor hebben wij onze tieners wat minder gezien bij de tent.

De volgende keer doen we mee met de botenrace!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer mooie camping

Janssen, 3-6-2017

Prachtige omgeving voor wandelaars en bikers
Gereisd met partner in juni 2017

2de bezoek aan deze Charme Camping.

Van Ranst Hans, 22-5-2017

De camping is overgenomen door nieuwe eigenaars, hopelijk leggen ze zoals de vorige eigenaars hun hart en ziel in deze camping. Op dit moment zijn ze zich nog aan het inwerken en komen graag nog eens een 3de maal langs.
Gereisd met partner in mei 2017

Toppertje in de Ardennen!

Van Ranst Hans, 17-4-2017

Wat een heerlijke sfeervolle camping is dit ! We hadden een plaatsje gereserveerd maar mochten toch nog eentje uitkiezen, TOP! Toffe sfeer met de rivier langs de camping. Ze organiseren vanalles. Sanitair is modern en schoon, wel even de kapotte wc-bril vervangen ;-). Wifi gratis en werkt prima. Aangename sfeer als iedereen zijn auto op de parking zet. We gaan niet vaak naar dezelfde camping maar gaan toch nog terugkomen!, kunnen we eens blijven dineren. Prijs/kwaliteit uitstekende verhouding. Geocachen in de nabije omgeving. Tot de volgende keer !
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooie camping, in bouwvak te vol voor faciliteiten

Fam. de Jong, 11-4-2017

Mooie camping qua natuur. In de directe omgeving is weinig te doen, hiervoor moet je toch een ritje maken in de auto. Dit wisten we echter van te voren en was voor ons geen probleem.

We stonden op het laagste gedeelte, wat resulteerde in een erg natte plaats (nr.67). We hebben van de twee weken een 1week regen gehad, er lagen vlonders voor de tenten om wat droog binnen te komen of naar het toiletgebouw/receptie te gaan. Dit is overmacht, echter maakt dit het wel minder leuk en zijn we eerder vertrokken dan gepland was (voordat het weer ging regenen).

Douchen met je peuter is niet handig, je hebt een timer. Kinderbadje is niet ideaal, zit bij afwas en wasmachines in 1 ruimte. Altijd druk en vol als je voor het slapen je kindje schoon wilt hebben (wat je graag wilt als het vies en nat is).

Toiletgelegenheid is te weinig voor volle camping, restaurantje/terras leuk en 's morgens vers brood van een bakker. Al met al best een leuke vakantie gehad, dit kwam door de leuke mede kampeerders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke zo moet het. Super voor jonge kinderen.

Hans, 24-1-2017

De eigenaars zijn echt een Vriendelijk warm en leuk stel.

Veel edelherten en zwijnen gezien rondom de camping

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

zeer gastvrije eigenaren leuke kleine camping

Elly, 15-9-2016

Eigenlijk was alles wel goed. Sanitair, ligging, gastvrijheid. Rustige omgeving heerlijk wandelen in de omgeving Vissen op de camping in n beekje. Kortom Aanrader!!!!!!
Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tonny in Amberloup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tonny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tonny scoort een 8.54 uit 10 op basis van 104 reviews.