Vakantiepark Les Onays ***

fantastische ervaring!!!

Hardy, 1-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

we kwamen toe en werden direct vriendelijk verwelkomt door de verantwoordelijke. Hebben goede uitleg gekregen over wat er allemaal te zien is en het huisje was basic maar goed onderhouden! De kinderen waren niet uit het zwembad weg te slaan, ondanks het matige weer!! Het is een prachtige omgeving en de kinderen kunnen gewoon op straat spelen, geen gevaar want erg ver van de grote weg!!! Hier komen we zeker terug! We hebben trouwens reeds geboekt voor de herfstvakantie!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima voor een weekend ardennen.

Gertjan Kremers, 24-10-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De nieuwere luxe huisjes zijn blijkbaar van veel betere kwaliteit dan de hieronder genoemde huisjes. Prima onderkomen met een goede completr keuken en badkamer.

Eetgelegenheid/Zwembad/kindvriendelijk kan ik niets van vinden. Restautant en zwembad waren tijdens ons verblijf gesloten.

In de omgeving genoeg te doen. Mtb en wandelroutes, La Chouffe bierbrouwerij, Oorlogsmonumenten en musea rondom Bastogne etc.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Rustig gelegen

Jessica, 16-9-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Huisjes zijn veroudert en badkamer deels ondergronds waardoor alles erg vochtig en muf werd. Personeel receptie vriendelijk maar aan de bar stug, erg Frans en niet meedenkend. Mooi gelegen in de bergen, supermarkt op 7 kilometer en weinig mogelijkheden op park. Eenvoudig zwembad dat na 2 dagen steeds groener werd. Heel kleine kaart waardoor je zelf moet koken of met de auto erop uit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat een tegenvaller!

Sandra, 6-8-2016
    • Activiteiten1
    • Onderkomen4

We wisten dat we geen luxe huisje hadden uitgezocht, maar dit hadden we toch niet verwacht: enorm vochtige slaapkamers (onder begane grond) en dus natte matrassen en dekbedden en schimmelvorming op de muren. Alles wat je in die slaapkamers liet staan, was binnen een paar uur klam en muf... Hoewel we 6 persoonshuisje hadden geboekt met z'n 3-en, was er slechts 1 slaapplaats boven: een soort ingebouwde kast zonder deur met een gammel bed, maar zonder enige vorm van frisse lucht. De beloofde slaapbanken (die we in principe niet nodig zouden hebben, maar als 2e keus voor de slaapkamers beneden) hebben we niet gevonden. De TV was prehistorisch en gaf slechts enkele zenders door, van zeer matige kwaliteit. De douchekop kon niet opgehangen worden en er was geen douchegordijn, dus ook douchen leverde een waterballet op, dat zou de vochtigheid in de naastgelegen kamers kunnen verklaren.... Het beloofde tuinmeubilair bleek slechts een picknicktafel te zijn, leuk om te eten maar niet echt geschikt om comfortabel van het zonnetje te genieten. Gelukkig wel een ruime tuin, een verwarmd zwembad (jammer dat je dan weer moet betalen voor een ligstoel of anders op de tegels moet gaan zitten) en een prachtige omgeving!

Overigens hebben de medewerkers van het park wel e.e.a. geprobeerd om de situatie te verbeteren, we kregen andere matrassen (die na een dag weer vochtig waren) en er werd een vochtslurper geplaatst (maar die had totaal geen effect) en na veel soebatten konden we na 6 dagen naar een ander huis op het park verhuizen, wat, op de TV na, wat beter en in ieder geval droger was.

En bij thuiskomst lag er nog een dikke factuur te wachten, voor water en elektra rekenen ze veel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer!

Anny, 25-11-2014
    • Activiteiten3
    • Onderkomen4

Toen wij op het vakantiepark Les Onays aankwamen dachten wij op het eerste zicht, mooi huisje maar toen wij de lakens uit de verpakking haalde bleken die gewoon kapot te zijn. Ook de dekens roken verduft, al in maanden niet meer gewassen!!! Wij gingen de kindjes van 4 en 6 jaar in bad steken maar het water was koud. Heb hiervoor gebeld omdat er niemand meer aanwezig was op het park, gingen iemand sturen. Een dag later is er iemand komen kijken maar na 1 bad hadden wij opnieuw koud water. Na 4 dagen zijn wij vertrokken, er werd een korting of tegemoedkoming beloofd maar na aftrek kosten van electriciteit en water (75 euro) werd daar niet meer over gesproken. Heb nogmaals een mail verzonden, maar volgens hen niets aan de hand. Heb 4 dagen lopen niezen door het stof dat er in het huisje hing, was er koud doordat het bijna niet te verwarmen is en daarbij de problemen met het warm water. Voor ons nooit meer!
    Gereisd met jonge kinderen in november 2014

voor ons niet weer

Liona, 25-7-2014
    • Activiteiten4
    • Onderkomen4

Bij aankomst doet de dame van de receptie haar best je in het Nederlands te helpen, een aangename verrassing. Helaas was dit ook de enige aangename verrassing. De huizen worden villa's genoemd, dit zijn het echter niet, het zijn gewoon ruime bungalows. De slaapkamers zijn ruim, maar donker en vochtig. Douchen zonder douchegordijn waardoor alles nat wordt, en de douche kop kan je niet ophangen. De bekleding van de bank was op diverse plaatsen kapot en net als de rest van het meubilair versleten. Geen tuinmeubilair alleen een vieze picknickbank. Het zwembad is klein, wel iets verwarmd gelukkig, maar een stoel bij het zwembad moet je huren of anders op de tegels liggen met handdoek. Bij thuiskomst kregen we de rekening en het bleek dat we voor een weekje ruim 50 euro aan elektra en water moesten betalen terwijl we de verwarming niet eens hadden gebruikt. De omgeving is prachtig maar niet mooi genoeg om in dit park een prettige vakantie te hebben. Voor ons een dikke min voor dit park!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

rustige ligging, maar prijs/kwal lichtjes duur

Kristof, 23-12-2013
    • Onderkomen7

Wij zaten in een huisje met 4 slaapkamers: eigenlijk waren we met 10, maar de 5e slaapkamer is een balkon met bedden boven de eetruimte waar je over moet richting één van de slaapkamers. De kids hebben dus bij ons geslapen, wat geen probleem was want de kamers zijn ruim genoeg. Verder is het huisje wat verouderd (salon en dergelijke), zeker voor de gevraagde prijs, maar wel prima in orde en ruim. Het park is zeer netjes en rustig. Kleine speeltuin aanwezig, verder niets te beleven, maar daarvoor kom je ook niet naar dit park lijkt mij. Grootste nadeel waren de hoge verwarmingkosten (elektrisch) die achteraf nog werden verrekend met de waarborg.
    Gereisd met jonge kinderen in november 2013

aan vervanging toe

Martine, 20-6-2013
    • Activiteiten1
    • Onderkomen5

Het is een huis wat aan vervanging toe is, keuken is verouderd, slaapgedeeltes zijn ontzettend vochtig. Er lag zelfs water onder de bedden door het vocht en waardoor alle kleding vochtig werd. Plasjes water van douchen droogden niet vanzelf op. Er waren geen tuinmeubels, alleen een picknicktafel. Verwarming stond aan toen we aankwamen, dat ontdekten we pas dagen later. Receptie was tussen 10.00 uur en 12.00 uur open, je mag pas na 16.00 uur aankomen, receptie was dus dicht, sleutel hing aan de deur, zonder bedlinnen. Moesten eerste nacht dus zonder doen, wat erg vies was en daarna geen excuses gehad. totaal geen voorzieningen naast huisje, zaten buiten het seizoen. Omgeving is mooi. uitzicht vanuit de tuin ook. Om de paar minuten kraakte het dak (?), geeft niet echt een veilig gevoel. prijs is goed, maar hebben de energie-afrekening nog niet gehad, er kan dus nog max. 200 euro bijkomen.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Mooi rustig en net

Jakke, 8-5-2013
    • Onderkomen9

We waren daar met 11 personen en er was voldoende plaats .Juist de verwarming was voor ons een min punt,we hadden zeker in april geen sneeuw verwacht.Met outkachel op volle toeren was het er wel aangenaam warm
    Gereisd met vrienden in april 2013

Fantastische plek om weer naar terug te gaan

silia_cuijpers, 23-8-2012
    • Activiteiten4
    • Onderkomen9

Wij hadden 2 jaar achter elkaar een luxe huisje gehuurd. Dit is gewoon fantastisch, alles erop en eraan! Heel ruim, goede bedden, zeer mooie badkamer, ruime woonkamer, 3 grote slaapkamers.

Zeer mooie ligging met een geweldig uitzicht! Van hieruit kun je heel veel wandelen, mountainbiken enz. Prachtige omgeving!

Het is idd een rustig park, waar niet veel activiteiten zijn, behalve wat speeltoestellen voor de kinderen en wel een heel mooi zwembad.

Enige nadeel is idd dat dit jaar het restaurant dicht was. Wel is in de nabijheid genoeg (goede) eetgelegenheid, met auto bereikbaar. Personeel is ook vriendelijk en alles is goed geregeld.Wij vinden de prijs/kwaliteit verhouding goed en gaan er zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Onays bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Onays in Achouffe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Onays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Onays scoort een 6.29 uit 10 op basis van 48 reviews.