Luik
8,3

3 reviews over BedAndBreakfast La Ferme Du Père Eugène in het Nederlands

Goede b&b om in de Hoge Venen te gaan lopen

Jasper Martens, 19-1-2009

Dorpje ligt aan de rand van natuurgebied de Hoge Venen (Baraque Michel). Ideaal om lopend of vijf minuten met de auto naar het begin van je wandeling te gaan. Wij zaten er twee nachten. Is een voormalige boerderij en is verbouwd. Gastvrouw is erg aardig en doet haar best om het naar je zin te maken. Ontbijt wordt geserveerd in de eetzaal beneden en is nogal uitgebreid (warme broodjes, verse koffie, fruit e.d.).

De kamer had een eigen badkamer die er vrij nieuw uitzag met een massage douchekop, geen bad. Naast bedden een eigen zitje met salontafel.

Niet duur voor wat je krijgt.

Gereisd met vrienden in januari 2009

meest gastvrij verblijf ooit

Brigitte De Vos, 11-11-2008

We zijn dit weekend voor de 4de maal geweest en we zijn helemaal niet van plan om ooit nog iets anders te zoeken want het kan gewoon nergens beter zijn. Rustig, uitstekend gelegen, buitengewoon gastvrij, etc.
Gereisd met partner in november 2008

Jan Hakkers, 11-11-2007

Ja, het voldeed aan onze verwachting.

Rust, wandelen, ontzettend mooie omgeving.

Relatief korte reistijd.

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La Ferme Du Père Eugène in Xhoffraix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La Ferme Du Père Eugène zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La Ferme Du Père Eugène scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.