Luik
7,3

3 reviews over Vakantiehuis Maison Steinbach in het Nederlands

groot huis plaats genoeg voor 20 pers.

De Maeseneer, 31-7-2008

Proper en verzorgd huis. Genoeg plaats voor 20 pers.

De keuken mocht iets ruimer zijn want het zit goed vol als iedereen aan tafel zit.

Vriendelijke uitbaters, geen problemen mee gehad.

Klein tuintje maar genoeg als je maar voor 2 nachten er verblijft. De ping-pong tafel heeft wel herstelling nodig maar we hebben er toch gebruik van gemaakt. Plezier maak je zelf met wat je hebt!!

Prima weekend door gebracht alles oké!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

jeugdbrandweer geldrop, 18-5-2008

wij hadden een onprettige ervaring in toch wel een aardige boerderij.

na afloop werd er een brandvlek en een kras op de vloer in rekening gebracht, die wij niet verooorzaakt hadden.

ondanks aandringen, week de eigenaar niet van zijn standpunt af en ook vacanceselect week niet van haar standpunt af.

ik vind dit een onzalige manier van winstbejag.

het pand is niet geschikt voor ouderen die slecht ter been zijn, omdat de ontvluchting van de bovenverdieping via een ladder moet die moeizaam te beklimmen is.

Gereisd met vrienden in april 2008

Wendy, 14-5-2007

De accomodatie is een leuk en ouderwets huis. We hebben ons er goed vermaakt. Alleen waren de matrassen wat minder. Maar verder zag alles er netjes uit.
    Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Steinbach in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Steinbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Steinbach scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.