Chalet L'air Libre

Luik
Chalet L'air Libre
L'air Libre

1 review over Chalet L'air Libre in het Nederlands

Hygiene / onderhoud kan beter, wel een grote tuin.

D. Smit, 23-9-2010

Gehuurd via Ardenneresidences. We hebben eerder de opmerkingen betreft hygiene/onderhoud aan A.R. doorgegeven ivm comfort volgende gasten, maar er wordt niet gereageerd, jammer. Hygiene / onderhoud LÁir Libre enigszins te wensen over. Wij hebben direkt na aankomst het chalet eerst zelf gereinigd. De keukenkastjes / afzuigkap plakten van rook-aanslag en stof. Nu roken wij zelf ook, maar dit is niet nodig. Ik ben zelf geen "schoonmaak-freak" maar dit is niet fijn.- Toilet: Houten wc-bril welke was uitgebeten door urine. Ook de toiletpot zelf was bij aankomst niet schoon, maar dat was ook bij het 2e toilet het geval.

- Verlichting in slaapkamer was kapot (en zeer stoffig) hing met elektriciteitsdraden uit de muur.- Stopcontact huiskamer onveilig en vies / stoffig. - Stof onder de bedden, tussen kastjes, op nachtkastjes bij het bed enz. - Servies/pannen uit de kasten voor gebruik eerst zelf af moeten wassen. Wel een grote tuin en een mooie omgeving!

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet L'air Libre in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet L'air Libre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet L'air Libre scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.