Camping Anderegg **

9,1

100 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Mooie omgeving

K.Schaftenaar, 13-9-2017

Wil je fietsen neem dan wel een fiets met ondersteuning mee.

Via de oude spoorbanen is het wel goed te fietsen zonder ondersteuning .

De nieuwe camping beheerders moeten wel contact maken en houden met hun gasten,gasten kunnen aandachtspunten aandragen waar je wat mee zou kunnen.

Gereisd met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 16-9-2017

Bedankt voor de mooie review meneer Schaftenaar.

Als ik me niet vergis had u zo een speciale caravan bij uit Amerika vertelde mijn vader die met u gesproken had. Ik ben dan ook een paar keer komen kijken naar uw caravan in de hoop u ook te ontmoeten daar. Maar ik heb wellicht het verkeerde moment uitgekozen want u was jammer genoeg niet daar of zat binnen de in de caravan; Omwille van privacy kom ik dan ook niet aankloppen natuurlijk. We proberen met elke kampeerder contact te maken maar in het hoogseizoen met een volle camping is het niet altijd makkelijk om met iedereen een praatje te komen maken omdat er zoveel dingen moeten gebeuren op een camping. U bent dan ook altijd welkom in het winkeltje/receptie om een praatje te komen maken of info te komen vragen over de omgeving. Uiteraard willen we ons ook niet opdringen want sommige mensen zijn niet zo een grote praters en worden liever met rust gelaten, ook daar is het een wikken en wegen en proberen in te schatten wat onze kampeerders wel of niet graag hebben.Daar moeten we wellicht nog wat in groeien maar dat komt volgend seizoen vast goed. Als u volgende keer komt, aarzel niet om ons wat te vragen of om een praatje te slaan, altijd welkom! groetjes Lesley en Peter

Niet echt sfeervol

van Es, 8-9-2017

Mooie camping, ligt mooi al is de weg die vlak langs de camping loopt vervelend. Er wordt daar nogal hard gereden en ook vrij veel zwaar verkeer. Op de camping zelf is over een hoop goed nagedacht wat het kamperen op zich aangenaam maakt. Wat tegen viel was de weinig welkome ontvangst nadat wij acht uur vanuit Frankrijk gereden kwamen. We wisten nog niet hoe lang we zouden blijven maar moesten wel alvast een aantal dagen vooruit betalen. Dit gaf een heel gedoe bij het uitchecken toen de arme vader van de eigenaren alles af moest handelen zonder het computerprogramma te begrijpen. De ouders van de eigenaren waren veel aan het werk op de camping en ik had wel met ze te doen want het viel die mensen zwaar. Je voelt je dan bezwaard dat je zelf rustig zit te ontbijten. Wij waren er in het voorseizoen en misschien was het in het hoogseizoen leuker maar voor ons was het eenmalig.
Gereisd met partner in juni 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 9-9-2017
Bedankt voor uw review, de reden waarom we gevraagd hebben hoeveel dagen u wil blijven heeft vooral te maken met het feit dat de camping vrij klein en populair is en de meeste nog vrije plaatsen enkel voor korte periodes beschikbaar waren. Voor uw gemak hebben daarom ook gevraagd of u een idee had hoe lang u zou willen blijven zodat we u de ruimst mogelijke keuze konden aanbieden. Het is niet zo dat ik mijn ouders verplicht om werken uit te voeren, ze doen dit op eigen initiatief en omdat ze ons graag helpen. Bij de overname van een camping die pas dateert van januari 2017 hebben we gestoten op vrij veel achterstallig onderhoud wat dan toch opgelost moet worden voor het hoogseizoen start. Dit doen we uiteraard om onze kampeerders een aangemaan verblijf te geven. Het reserveringsysteem is dan ook nieuw vanaf februari dit om onze kampeerders een constant overzicht te geven van de nog beschikbare plaatsen en ook online boeken mogelijk te maken, en bij de start van het hoogseizoen wordt er dan ook flink geoefend om alles onder de knie te krijgen. We doen er alles aan om de camping tegen volgende seizoen verder te verbeteren en om wat meer volleerd te worden in alles wat er op de camping moet gebeuren. Aangezien we vrij onervaren begonnen zijn aan het beheren van een camping zijn we toch blij met uw mooie score van 8/10. Altijd welkom om de camping volgend seizoen weer te bezoeken en opnieuw te beoordelen. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastisch plek!

Wendy, 30-8-2017

Mooi gelegen camping, wij hadden een plek aan de rand (87 geloof ik) met uitzicht over het weiland. Uitstekend sanitair, aan alles is gedacht: afdruiprekken bij wasbakken, centrifuge, verwarmde douchegebouw, achtergrondmuziek, droogkamer (hebben wij gelukkig niet nodig gehad), magnetron te gebruiken. Mooie omgeving met leuke dorpjes (Malmedy en Monschau aan te raden) en veel wandelingen dichtbij en vanaf de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 31-8-2017

Beste Wendy,

Wat fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad op onze camping!

Bedankt voor de mooie review en tot een volgende keer!

Nette, kleine camping

Martig, 25-8-2017

Keurig toiletgebouw, leuke ruimte voor de kinderen om te spelen. We hadden verwacht dat de kinderen meer in het beekje zouden spelen, maar dat doet elk kind alleen de eerste dag. Aan het beekje dus een vrij rustig plekje, heerlijk onder een boom. In de omgeving is genoeg te doen, maar op de camping zelf heel weinig. De droogkamer was een uitvinding bij deze natte zomer!
Camping Andereg, eigenaar, 28-8-2017

Beste Marijke,

Fijn om te horen dat u een fijne en rustige vakantie heeft gehad.

bedankt voor de mooie beoordeling.

Lesley en Peter

Een plek om tot rust te komen

Thom, 22-8-2017

Camping Anderegg is een goed verzorgde en fijne camping. Het sanitair is erg netjes en de aanwezigheid van een drooghok is zeker een plus. We hebben hier met veel plezier gekampeerd en hebben dan ook een fijne vakantie gehad. Complimenten voor de fijne en veilige sfeer die er op de camping aanwezig is.

Het is wel verstandig om rekening te houden met het soms heftige weer in de regio. Zorg voor een goede waterbestendig grondzeil.

Gereisd met partner in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 25-8-2017

Wat fijn om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad op onze camping. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer!

groetjes Lesley en Peter

Geweldige en vriendelijke camping eigenaars

Paul en Noortje, 9-8-2017

Zeer mooi gelegen, kindvriendelijke camping met mooi en schoon sanitair. Na pech met onze vouwwagen stelden de camping eigenaren zich zeer betrokken op. Zeker een reden om opnieuw voor deze camping te kiezen.
Camping Anderegg, eigenaar, 10-8-2017
Bedankt voor jullie mooie review. We vinden het inderdaad heel erg voor jullie dat jullie vouwwagen meteen stuk was, dat is echt brute pech hebben. we hopen dat hij ondertussen hersteld is en dat jullie toch nog wat fijne vakantiedagen hebben gehad. We hopen jullie dan ook terug te zien met een stralende zon en een perfect werkend kampeermiddel. vele groetjes Lesley en Peter

Niet meer wat het ooit geweest is...

Bart, 26-7-2017

Camping Anderegg is meermaals in de bloemetjes gezet in het verleden, vaak meer dan terecht. Nieuwe eigenaars, nieuwe werkwijzen... Vaak gaat dit ook gepaard met (lichte) prijsstijgingen, op zich geen probleem zolang de kwaliteit mee beter wordt en daar knelt net het schoentje. Met plezier een oplijsting:

-De receptie is niet altijd open, hierdoor staan mensen vaak te wachten vooraleer ze aan hun vakantie kunnen beginnen (staat nergens op de website).

-Brood kan je in tegenstelling tot vroeger niet om 8u ophalen, vaak 9u of later. Aanbod winkel is ook minder geworden.

-Kantine bestaat eigenlijk niet meer, gezellig iets eten of drinken zit er niet meer in (ja koffie aan selfservice). Snap niet hoe je veel punten kan geven voor eetgelegenheden.

-Vroeger werd er heel veel gekuist (zelfs door jobstudenten), camping ligt niet vuil, maar sanitair is zeker niet meer zo proper als bij de vorige eigenaars.

-Honden (zelfs van de eigenaars) plassen op de camping zelf, terwijl er een mooi 'baantje' is voor de honden.

-Feit dat veel vaste kampeerders aan vertrekken denken zegt genoeg. Het loopt ook allemaal door elkaar, toeristenkampeerders zitten tussen de vaste.

-De ouders van de nieuwe eigenares springen vaak bij, maar je merkt duidelijk dat het soms wat teveel is voor die mensen.

-Wat wel beter geworden is; de douches! Warmer en langer kunnen douchen!

Je kan deze review zien als een slechte review, ik zie het als een wake-upcall, laat iets moois niet kapot gaan en om tijd eens bezinnen of je goed bezig bent. Voor alle duidelijkheid de neerwaartse spiraal was al ingezet bij de vorige eigenaars, denk dat er velen gehoopt hadden dat de nieuwe eigenaars die een halt zouden toegeroepen hebben, helaas...

Gereisd met vrienden in juni 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 28-7-2017

Beste Bart,

bedankt voor uw review

De kantine is er inderdaad niet meer omdat maar heel weinig mensen gebruik van maakten. In tegenstelling daarvan bieden we nu wel een recreatieruimte waar iedereen plezier van heeft.extra's zoals koelkast, de microgolfoven voor de gasten, bij regenweer gezellig samen binnen ontbijten, tv kijken, kindjes kunnen spelen in de speelhoek, geen consumptieverplichtingen. de recreatieruimte is ook de hele dag open van 9u s'ochtends tot 22u30 s'avonds. we merken aan alles dat onze gasten hier veel meer plezier aan hebben. dranken zijn nog steeds verkrijgbaar in het campingwinkeltje wat nu wel het hele het seizoen elke dag een aantal uren open is van half maart tot half oktober. broodjes zijn nu ook verkrijgbaar van 1/7 tot 31/8 en ook in de verlengde weekends en kunnen altijd ten laatste vanaf 9u opgehaald worden.

Aangezien we alles zelf doen moet u ook begrijpen dat er tussen de middag even de tijd genomen moet worden om te kunnen eten en schoon te maken en daarom de receptie/winkel tijdens de middag gesloten is. gasten kunnen de hele dag arriveren u kan dan ook niet verwachten dat de receptie 24u/24 geopend is. Een simpele druk op de bel aan onze voordeur en we helpen u meteen verder.

Voor mijn ouders is het zeker niet teveel, zo oud zijn niet. wij zijn samen het avontuur aangegaan en het is een droom van hen die dan toch onverwacht nog verwezenlijkt wordt door hun dochter en die ze dan langs die weg toch nog kunnen waarmaken. we laten de honden eerst uit buiten de camping voor we op ronde gaan, een hondenkenner weet dat er maar weinig honden op bevel plassen of ophouden (ook vossen en katten niet en die hebben we ook op de camping).

Wij krijgen net vaak complimenten over het sanitair dat het properder is dan vroeger. Wij kiezen voor een camping in een losse familiale sfeer waar mensen zich thuis mogen voelen zonder verplichtingen en waar honden ook van harte welkom zijn. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Genoten!

Lydia, 25-7-2017

Prachtige camping. Leuk voor jongere kinderen.

Wij hadden een staplek naast het beekje en dat vonden onze kinderen geweldig. (en de meeste vaders ook). Ontzettend schoon sanitair en vriendelijke beheerders.

Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen volgend jaar proberen we zeker weer te komen.

Camping Anderegg, eigenaar, 28-7-2017

Beste Lydia

Bedankt voor uw mooie review en heel fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

groetjes Lesley en Peter

Zeer aangename camping

Fam. Hoorn, 10-7-2017

Prima camping, wij hebben er 3 maanden met tussenpozen met de caravan gekampeerd. Vele wandelingen,ook vanaf de camping kunnen maken. Komen hier al 10 jaar en hebben de nieuwe eigenaren leren kennen als hardwerkende, fijne mensen die altijd voor je klaarstaan.
Gereisd met partner in april 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 10-7-2017

Beste familie Hoorn

Hartelijk bedankt voor uw mooi review, heel fijn om te horen dat het jullie weer goed bevallen is.

Tot de volgende keer

super goed !

davidts, 9-7-2017

wat fam.Visser schrijft dat klopt niet.! er is altijd iemand aanwezig op de camping ! ze hebben daar geen restaurant met bediening !, wel kleine magnetron maaltijden die je daar in de magnetron mag doen, en zelf service van drankjes .ook kan je koffie of thee aan 1€ nemen ,zeer handig, je mag er ook je eigen pick-nick consumeren In de kantine. zeer gezellige huiselijke en nette camping! ,eigenaars peter en vrouwtje lesley doen er Echt alles aan om iedereen het naar de zin te maken. ik denk dat deze persoon zich vergiste van camping ?.
Gereisd met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 10-7-2017

Beste mevrouw Davidts,

Hartelijk Bedankt voor uw fantastische review, we vinden het heel fijn te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Tot de volgende keer

Lesley en Peter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Anderegg scoort een 9.05 uit 10 op basis van 102 reviews.