Luik
9,1

Uitstekend

95 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Geweldige en vriendelijke camping eigenaars

Paul en Noortje, 9-8-2017

Zeer mooi gelegen, kindvriendelijke camping met mooi en schoon sanitair. Na pech met onze vouwwagen stelden de camping eigenaren zich zeer betrokken op. Zeker een reden om opnieuw voor deze camping te kiezen.
Gereisd familie in juli 2017
Lesley Bekker,
Bedankt voor jullie mooie review. We vinden het inderdaad heel erg voor jullie dat jullie vouwwagen meteen stuk was, dat is echt brute pech hebben. we hopen dat hij ondertussen hersteld is en dat jullie toch nog wat fijne vakantiedagen hebben gehad. We hopen jullie dan ook terug te zien met een stralende zon en een perfect werkend kampeermiddel. vele groetjes Lesley en Peter

Niet meer wat het ooit geweest is...

Bart, 26-7-2017

Camping Anderegg is meermaals in de bloemetjes gezet in het verleden, vaak meer dan terecht. Nieuwe eigenaars, nieuwe werkwijzen... Vaak gaat dit ook gepaard met (lichte) prijsstijgingen, op zich geen probleem zolang de kwaliteit mee beter wordt en daar knelt net het schoentje. Met plezier een oplijsting:

-De receptie is niet altijd open, hierdoor staan mensen vaak te wachten vooraleer ze aan hun vakantie kunnen beginnen (staat nergens op de website).

-Brood kan je in tegenstelling tot vroeger niet om 8u ophalen, vaak 9u of later. Aanbod winkel is ook minder geworden.

-Kantine bestaat eigenlijk niet meer, gezellig iets eten of drinken zit er niet meer in (ja koffie aan selfservice). Snap niet hoe je veel punten kan geven voor eetgelegenheden.

-Vroeger werd er heel veel gekuist (zelfs door jobstudenten), camping ligt niet vuil, maar sanitair is zeker niet meer zo proper als bij de vorige eigenaars.

-Honden (zelfs van de eigenaars) plassen op de camping zelf, terwijl er een mooi 'baantje' is voor de honden.

-Feit dat veel vaste kampeerders aan vertrekken denken zegt genoeg. Het loopt ook allemaal door elkaar, toeristenkampeerders zitten tussen de vaste.

-De ouders van de nieuwe eigenares springen vaak bij, maar je merkt duidelijk dat het soms wat teveel is voor die mensen.

-Wat wel beter geworden is; de douches! Warmer en langer kunnen douchen!

Je kan deze review zien als een slechte review, ik zie het als een wake-upcall, laat iets moois niet kapot gaan en om tijd eens bezinnen of je goed bezig bent. Voor alle duidelijkheid de neerwaartse spiraal was al ingezet bij de vorige eigenaars, denk dat er velen gehoopt hadden dat de nieuwe eigenaars die een halt zouden toegeroepen hebben, helaas...

Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Bart,

bedankt voor uw review

De kantine is er inderdaad niet meer omdat maar heel weinig mensen gebruik van maakten. In tegenstelling daarvan bieden we nu wel een recreatieruimte waar iedereen plezier van heeft.extra's zoals koelkast, de microgolfoven voor de gasten, bij regenweer gezellig samen binnen ontbijten, tv kijken, kindjes kunnen spelen in de speelhoek, geen consumptieverplichtingen. de recreatieruimte is ook de hele dag open van 9u s'ochtends tot 22u30 s'avonds. we merken aan alles dat onze gasten hier veel meer plezier aan hebben. dranken zijn nog steeds verkrijgbaar in het campingwinkeltje wat nu wel het hele het seizoen elke dag een aantal uren open is van half maart tot half oktober. broodjes zijn nu ook verkrijgbaar van 1/7 tot 31/8 en ook in de verlengde weekends en kunnen altijd ten laatste vanaf 9u opgehaald worden.

Aangezien we alles zelf doen moet u ook begrijpen dat er tussen de middag even de tijd genomen moet worden om te kunnen eten en schoon te maken en daarom de receptie/winkel tijdens de middag gesloten is. gasten kunnen de hele dag arriveren u kan dan ook niet verwachten dat de receptie 24u/24 geopend is. Een simpele druk op de bel aan onze voordeur en we helpen u meteen verder.

Voor mijn ouders is het zeker niet teveel, zo oud zijn niet. wij zijn samen het avontuur aangegaan en het is een droom van hen die dan toch onverwacht nog verwezenlijkt wordt door hun dochter en die ze dan langs die weg toch nog kunnen waarmaken. we laten de honden eerst uit buiten de camping voor we op ronde gaan, een hondenkenner weet dat er maar weinig honden op bevel plassen of ophouden (ook vossen en katten niet en die hebben we ook op de camping).

Wij krijgen net vaak complimenten over het sanitair dat het properder is dan vroeger. Wij kiezen voor een camping in een losse familiale sfeer waar mensen zich thuis mogen voelen zonder verplichtingen en waar honden ook van harte welkom zijn. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Genoten!

Lydia, 25-7-2017

Prachtige camping. Leuk voor jongere kinderen.

Wij hadden een staplek naast het beekje en dat vonden onze kinderen geweldig. (en de meeste vaders ook). Ontzettend schoon sanitair en vriendelijke beheerders.

Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen volgend jaar proberen we zeker weer te komen.

Gereisd familie in juli 2017

Beste Lydia

Bedankt voor uw mooie review en heel fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

Zeer aangename camping

Fam. Hoorn, 10-7-2017

Prima camping, wij hebben er 3 maanden met tussenpozen met de caravan gekampeerd. Vele wandelingen,ook vanaf de camping kunnen maken. Komen hier al 10 jaar en hebben de nieuwe eigenaren leren kennen als hardwerkende, fijne mensen die altijd voor je klaarstaan.
Gereisd met partner in april 2017

Beste familie Hoorn

Hartelijk bedankt voor uw mooi review, heel fijn om te horen dat het jullie weer goed bevallen is.

super goed !

davidts, 9-7-2017

wat fam.Visser schrijft dat klopt niet.! er is altijd iemand aanwezig op de camping ! ze hebben daar geen restaurant met bediening !, wel kleine magnetron maaltijden die je daar in de magnetron mag doen, en zelf service van drankjes .ook kan je koffie of thee aan 1€ nemen ,zeer handig, je mag er ook je eigen pick-nick consumeren In de kantine. zeer gezellige huiselijke en nette camping! ,eigenaars peter en vrouwtje lesley doen er Echt alles aan om iedereen het naar de zin te maken. ik denk dat deze persoon zich vergiste van camping ?.
Gereisd met partner in juli 2017

Beste mevrouw Davidts,

Hartelijk Bedankt voor uw fantastische review, we vinden het heel fijn te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Bijzonder gastvrij

heer Martens, 20-6-2017

Ik kwam op 15 juni 2017 als fietser aan op de camping na een flinke onweersbui. Omdat de plaatsen voor de tentkampeerders behoorlijk drassig waren bood de eigenaar mij aan om in de voortent van een verhuurcaravan te overnachten. Er werd een binnentent in gehangen waarin ik met mijn kampeerspullen kon overnachten. Fantastisch gegeten en geslapen op de camping. Een aanrader.
Gereisd alleenreizend in juni 2017
Lesley Bekker,

Bedankt meneer Martens voor de mooie review!

Tot de volgende keer!

Zeer mooi en kindvriendelijk

Michael & veerle, 19-6-2017

Positief: Mooi speeltuinen voor jonge en oudere kinderen, campinguitbaters die extra hun best doen; Droogplaats voor natte kleren
Gereisd familie in juni 2017
Lesley Bekker,

Bedankt Michael en Veerle voor de mooie review, we vinden het fijn om te lezen dat jullie en de kinderen het zo leuk hebben gehad. We hopen jullie een volgende keer te mogen verwelkomen!

Schitterende camping

Tim & Mieke, 29-5-2017

Lange weekendje geboekt en meer dan goed bevallen.

Onthaal was vriendelijk en hebben zeer goede info meegekregen om in de buurt met de hond te gaan wandelen.

Je merkt dat ze op deze camping hun best doen.

We komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in mei 2017
Lesley Bekker,

Bedankt voor de mooie review Tim en Mieke!

Leuke camping toppie

Reenaers Frank, 1-5-2017

Juist terug van een heerlijk weekend al dadelijk een weekendje bijgeboekt. Tof onthaal voldoende uitleg. Prima uitvalbasis voor heerlijke wandelingen.
Gereisd met partner in april 2017
Lesley Bekker,

Bedankt voor de mooie review meneer Renaers!

Lesley en Peter

Schone camping op centrale locatie

Pauline, 25-9-2016

Wij hebben een prettig verblijf gehad op camping Anderegg. Bij het informeren naar fietshuur greepmevrouw Anderegg meteen de telefoon om voor ons te bellen. De directe omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen en de omringende dorpjes/ stadje pitoresk en goed vertoeven. Voor ons type vakantie dus ideaal. De camping was heel schoon en ruim opgezet daarin vinden wij deze camping zich onderscheiden van 15 jaar kampeerervaring.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Anderegg scoort een 9.08 uit 10 op basis van 97 reviews.