Hotel Van der Valk Verviers ****

7,3

207 reviews over Hotel Van der Valk Verviers in het Nederlands

Super hotel!!!

M van der linden, 16-7-2017

Na wat slechte recensies te hebben gelezen waren we erg benieuwd naar het hotel!!

De slechte recensies snappen wij achteraf echt niet!!

Super mooie kamer, perfecte hygiene, ontbijt fantastisch ( zelfs glutenvrij als je er naar vraagt) de ligging prima centraal!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Spijtig vd maaltijden

Ilse vervoort, 13-7-2017

Hotel is netjes personeel vriendelijk hulpvaardig.

Spijtig vd maaltijd echt niet te eten. Zouden zeker terug gaan moest dit anders geweest zijn.

Gereisd anders in juli 2017

fantastisch hotel

susan blok, 20-5-2017

het ontbijt vooral en heel het hotel eigenlijk nadeel de stad Vervier
Gereisd met partner in oktober 2015

jammer,maar nooit meer.

van der meet, 11-4-2017

Eenmaal in onze kamer,bleek de kluis niet te werken.Gebeld naar de receptie en zou iemand sturen.Dat was rond 18.00 uur,na tijdje wachten zijn we gaan eten.Personeel eetzaal onvriendelijk en het eten viel tegen ,friet erg hard .Daarna wat gaan drinken in de lounge,heel lang wachten en paar keer vragen ,kregen we ons drankje.Terug op de kamer,deed de kluis het nog steeds niet,naar de receptie gegaan en gevraagd waarom er nog niemand had gekeken.De dame achter de receptie deed niet echt aardig en zei : dat ze geen personeel genoeg hadden.Na wat heen en weer gepraat kwam er iemand mee,bleek de "directeur "te zijn.Na wat gerommel en nieuwe batterijen deed de kluis het weer.Wij vinden wat je voor een hotel kamer en een ontbijt moet betalen, erg veel geld voor wat je ervoor krijgt !!!!!
Gereisd met partner in april 2017

Kon beter!!!!!

Van der Meet, 10-4-2017

Personeel onvriendelijk. Kluis ondeugelijk,eindelijk na wat heen en weer gepraat ,"directeur" gerepareerd.Duurt erg lang voordat je geholpen wordt ,om een drankje te bestellen.Frietjes erg hard gebakken .Prijs/kwaliteit voor van der valk hotels valt erg tegen....
Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer

Motormuizen, 19-9-2016

Kamers prima in orde maar het personeel is niet aardig , de meeste willen alleen Frans spreken terwijl ze goed Nederlands en Engels kunnen echt ongelooflijk . Zelfs de grote baas (sales director) spreekt alleen Frans en wil je niet begrijpen.

Niet van deze tijd .

Als je een drankje bestelt duurt dat minimaal een half uur het eten duurt minimaal een uur nadat je besteld hebt .

Nog nooit in een hotel geweest waar je zo onvriendelijk behandeld wordt !!

Als het druk is in het restaurant is het eten beneden peil .

Het hotel is niet Vd Valk waardig .

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima , ik snap niet waarom al die mensen klagen.

Herman en Helma, 12-8-2016

Onze ontvangst was goed ,we waren er al om 11.00 uur terwijl de incheck tijd 15.00 uur is .We werden vriendelijk te woord gestaan kregen fiets routes en plattegronden mee. We spreken erg weinig Frans dat was ook geen probleem .Toen we rond 16.00 uur terug kwamen kregen we een prachtige kamer , na een bezoek aan de sauna en het zwembad waar er badjassen en handdoeken klaarlagen ,allemaal prima en vriendelijk personeel hebben we s avonds in het restaurant een drie gangen menu gegeten , niks mis mee alleen de appelmoes met kers ontbrak. We zijn hier voor twee nachten en vandaag (de eerste dag ) zou ik niks kunnen bedenken wat slecht was , terwijl ik met gemengde gevoelens aankwam omdat ik zoveel slechte recensies had gelezen , je moet het zelf ondervinden ,maar je eigen opstelling is ook belangrijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer zonde van je geld

arno, 9-8-2016

het enige wat goed was dat is het bed en daar geef ik een 7 voor.

de bediening zijn net robots ze zien je maar, ook weer niet. bv koffie na het eten moest 5x gevraagd worden om pas na echt waar 1 uur later zonder iets te zeggen afgeleverd.dit is in 3 dagen 4x voorgekomen.waarvan wij 3x zijn weggelopen na 1 uur. s,avonds veranderd het hotel tot een disco hiervan waren wij niet op de hoogte.

wij sliepen op de hoogste etage maar moesten s,avonds tot 1 uur ramen en deuren gesloten houden en nog kon je er niet van slapen.als dit was afgelopen had je overlast van de verkeerswegen aan beide kanten van het hotel.

op de 3e dag om 7.00 uur stroomstoring dus geen ontbijt ongewassen moesten wij uitschrijven vanuit de balie geen woord van sorry alleen ok .

ten slotte de stad is niet de moeite waard om te bezoeken. je voelt je zeker in de avonduren onveilig.

voor het ontbijt geef ik een 7 het was wel vers maar weinig keuze

het avondeten was goed een 7 wel duur.

Gereisd met partner in augustus 2016

een fantasties hotel

hilde, 2-5-2016

de ligging.het eten en de bediening
Gereisd met partner in april 2016

Ideal voor romantic weekendje weg

Magda, 17-4-2016

Voor onze weekendje weg, wij hebben junior suite met jacuzzi geboekt. Dat was beste hotel kamer wat wij hebben ooit gezin! Groote mooi kamer met enorme groot jacuzzi! Ideale plek om te ontspannen, relaxen en genieten van elkaar. In prijs van kamer wij hebben gekregen: alle sorte drankjes in koelkast (multivitamine, fanta, cola, water, wit wijn, rode wijn) en snacks (mars en zakje chips), twee sorte zeezout voor jacuzzi + standart hotel set (douchegel, shampoo, zeep etc).

Eten in hotel was heerlijk!

Buiten zwembad was helaas nog gesloten.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Verviers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Verviers in Verviers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Verviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Verviers scoort een 7.33 uit 10 op basis van 208 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: