Luik

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Manonfat bij :

3 reviews over Vakantiehuis Manonfat in het Nederlands

Absolute aanrader.

Familie Schutte, 17-1-2017

Alles, maar dan ook alles is aanwezig in dit gezellig ingerichte huis en het is zeer schoon. Mooie locatie met fraai uitzicht. Zeer gastvrije ontvangst.

Wij zaten er de eerste week van januari en het hele huis was nog in kerststijl. Erg leuk.

Gereisd familie in januari 2017

Villa Manonfat, een aanrader in de Ardennen

JHA, 5-11-2013

Manonfat is een ruim huis waar we goed konden slapen, gezellig met 11 personen konden eten, lekker buiten konden zitten en relaxed spellen konden doen en binnen konden zitten. Veel mogelijkheden voor jong en oud in de directe omgeving. Heel gezellig ingericht en echt schoon!
    Gereisd met vrienden in oktober 2013

Super gezellig knus ingericht vakantiehuis

Fam. Franssen, 11-3-2013

Wij hebben super genoten, wat een gastvrijheid en gezellig ontvangst.

Het huis is gezellig ingericht en maximaal voor 12 personen daarbij is een appartement voor 2 personen. Goed en mooi sanitair, mooie grote keuken.

Gratis Wifi, Heel mooi terras met prachtig uitzicht en overkapping.

winkels en eetgelegenheden in de buurt. Mooie wandelroutes en ideaal gelegen om Coo, Stavelot, Spa-Francochamps te bewonderen. wij hebben het er super naar onze zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Manonfat bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Manonfat in Trois-Ponts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Manonfat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Manonfat scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.